וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחגוג עם אנה: מסיבת האופנה המבוקשת של פריז

תמר קרוון

3.10.2012 / 7:50

תמר קרוון מנצלת את מעמדה כעורכת אורחת בוואלה! אופנה כדי לדווח ממסיבת ההשקה הלוהטת של קולקציית אנה דלו רוסו ל-H&M בפריז. יומן מסע מצולם מלא בפנינים אופנתיות

התובנה שהכול יחסי בחיים תמיד תפתיע אותי מחדש. למשל, כשאני מצלמת דוגמנית בת 18 ואנחנו משוחחות על החיים ואז היא אומרת בנונשלאנטיות שאני קצת יותר מבוגרת מאמא שלה - אני נדהמת. או למשל, כשאני עומדת בתור לקופה בסופר וחולקת עם אמא שמחזיקה תינוק סיפורים מופלאים על ילדינו, ואז כשהיא שואלת אותי בן כמה התינוק שלי ואני עונה לה שהוא כבר בן 11 (שנים) - היא נדהמת. או למשל, שלא פעם מתבדחים איתי שאני אנה דלו רוסו הישראלית ואז, כשאני סוף סוף פוגשת אותה במסיבת השקת הקולקציה שלה בפריז, אין לה שמץ של מושג מי אני. ואני נדהמת.

פרויקט סוכות: כל הכתבות של תמר קרוון לוואלה! אופנה

אבל נתחיל מהתחלה. כמו רבים ברחבי העולם, נחשפתי לאנה בזכות שני צלמי רחוב מופלאים. הראשון הוא סקוט שומאן, הלא הוא הסרטוריאליסט, וטומי טון מהבלוג ג'ק אנד ג'יל. שניהם תעדו, בצילומים יפיפיים את אחורי הקלעים של עולם האופנה, ולעיתים קרובות הפכו אותו ליותר מעניין ומסעיר מהפרונט שלו.

בכל פעם שתמונה של אנה בדרכה לאחת התצוגות, עלתה לאחד האתרים, נשימתי נעתקה. השילובים, התעוזה וההומור באופן בו היא התלבשה היו לא רק השראה אלא גם הבנה, שלמרות גילה היחסית מתקדם - כאן נולדה כוכבת.

אנה היא עורכת הווג היפני וחיה במילאנו, כשבדירה מולה מתגוררים הבגדים שלה. כן, קיימת בעולם הזה מישהי מופרעת ממני בכל הקשור לפריטים. ולכן, כשהגיעה הידיעה שאנה משיקה את קולקציית האקססוריז שעיצבה בשיתוף עם H&M במסיבה פרועה בפריז, היה ברור לי שכעורכת אורחת של וואלה! אופנה הגיע הזמן לעשות מעשה אמיץ ולעלות על הטיסה הראשונה לעיר האורות (אמיץ, כי אני לא חובבת טיסות, פרידות מהבן שלי ובעיקר כי אני לא הולכת למסיבות ועוד בפריז).

לקחתי נשימה עמוקה ויצאתי לדרך. ביום הראשון תרגלתי איך זה להרגיש כמו אנה והסתובבתי לבושה באקסטרווגנטיות ברחובות פריז בעודי עונדת, נועלת וגוררת את מיטב הפריטים מהקולקציה שלה. אני הייתי בעננים.

ביום השני החלטתי להיות רצינית ויצאתי למשימת עיתונאות חוקרת (ולא רק למשש פריטים) וזימנתי את מרגרטה ון דן בוש, האישה המבריקה העומדת מאחורי כל שיתופי הפעולה של H&M עם מעצבי העל, לשיחה ארוכה. התוודיתי בפניה שיש לי סטנד שלם בבית שכולו מוקדש רק לשיתופי הפעולה ושאני שמחה בהם, אך יודעת שאם המגמה תימשך אין ספק שאפשוט את הרגל. מרגריטה צחקה ושתינו ידענו שכן, זה כנראה יקרה. היא סיפרה בתמורה, ששיתוף הפעולה עם אנה היה מרתק במיוחד כי היו לה אינסוף רעיונות והקושי היחיד בעצם היה על מה לוותר. לפני שנפרדנו שאלתי אם היא מודעת לעובדה שיש לה את אחד הג'ובים הכי כיפים בעולם. היא ענתה בצניעות הכה אופיינית והמקסימה שלה - "כן" (אבל הוסיפה, בכדי שלא אמות מקנאה, שמזג האוויר בישראל נהדר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בתמונה: עם מרגרטה ואן דר בוש

המזרקה של ניקי דה סן פאל מזכירה לי את אנה דלו רוסו. ולא רק בגלל הזהב

ואז הגיע היום השלישי. התעוררתי בהאנג-אובר של התרגשות. איכשהו, עמוק בליבי, הרגשתי שאנה ואני זה קצת "אורה הכפולה". כלומר, למרות שהיא חיה כמו מלכת האופנה בעולם ואילו אני מנסה לשרוד בתנאים הבלתי אפשריים בארץ, עדיין חדוות האופנה הכה טהורה ששתינו חולקות היא זו שמאחדת ביננו. נעלתי את מגפי הזהב המושלמים (בעיצובה), זללתי שני כריכי אבוקדו ויצאתי לדרך בליווי פרפרים בבטן.

ובכן, במשפט אחד, היה שווה לא לצאת למסיבות כל חיי בכדי להגיע בגילי המופלג לטובה ביותר. מהכניסה המוטרפת והמושלמת של אנה למסיבה (מוקפת בכפילות שלה) היישר מהלימוזינה בצווחות ושירה, הכמות הבלתי הגיונית של בחורות מושלמות שפקדו אותה, האווירה מלאת ההומור והסטייל ובעיקר ההבנה סוף סוף שכיף זו לא מילה גסה.

כשניגשתי לאנה בין ההמון שעט עליה, הייתי בטוחה שהיא תיפול על צווארי ובדמעות תאמר לי שסוף סוף התאחדנו. אבל היא רק הצמידה אותי אליה וחייכנו למצלמה. היא חייכה, כי זה היה ערב הניצחון שלה - אישה שסיימה עשור חמישי ובכל זאת התעופפה לה על נדנדת לב מהתקרה לבמה בידיעה שהשמים הם ממש לא הגבול. נהפוך הוא, הם רק המקפצה.

ואילו אני חייכתי כי זו בדיוק התובנה וההשראה שקיבלתי בזכותה.

(בתמונה: הבחורה הכי מקסימה - מחלקת הכובעים במסיבה)

(בתמונה: הכניסה הבלתי נשכחת של אנה למסיבה בעוד הכפילות שלה שרות "!we need a fashion shower")

הבחורה הכי מהממת

ג'ובנה בטאליה, עורכת ווג תכשיטים האיטלקי

הבלוגרית עם השמלה הכי יפה

סנדרה באוקנכט במארי קטראנצו

הבחורה הכי נוגה

תאודורה ריצ'ארדס (הבת של קית)

אנה ואני

אנה ואני (ורנצו רוסו שמציץ לנו מעבר לכתף)

הבחורה הכי מוזהבת

אני, על השטיח האדום

קולקציית אנה דלו רוסו ל-H&M תהיה זמינה החל מה-4 באוקטובר בסניף עזריאלי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully