וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: כי גם שמיני עצרת צריך ערכת טיפוח

שירלי אכסלרוד

5.10.2012 / 9:53

זה הזמן לחפש את השאריות השוות של מארזי המתנה לחגים, ולמצוא שלל תכשירים שיישארו גם אחרי שאחרון האורחים יעזוב בשעה טובה את הבית

יותר מנחמים מפחמימות ריקות, יותר יפים לבריאות ממרק עוף, יותר אציליים מהדוכסית מקיימברידג' – בראש פירמידת המתנות השוות יעמדו, לנצח נצחים, המוצרים המשובחים של ל'אוקסיטן.

בעונה הזו מומלץ להתפלש בערכת ורבנה שכוללת סבון-ג'ל, תחליב לחות לידיים וסבון מוצק בגדלים לא נדיבים מדי אך בריח מושלם, מרגיע וענוג מאין כמוהו, שירומם את רוחם של חובבי הריחות החמציציים; או באחד משלושת ניחוחות האו דה קולון החדשים היוניסקסיים, הארומתיים והמתובלים שאפשר להתיז על כל הגוף, ושמרעננים את הגוף ולא פחות מזה את הנפש (באופן שיזכיר לכם את הלילות היפים שמעולם לא ביליתם בקיץ האחרון בטוסקנה, ויעזור להפיג את שממת החמסין והלחות שעדיין מסרבת להיעלם).

ל'אוקסיטן, מארז ורבנה – 149 שקלים במקום 180; או דה קולון – 249 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת או באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, מארז ורבנה – 149 שקלים במקום 180/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שהמציאות מחייבת אותו להתקמצן קלות, אך לא מוכן להתפשר על יופייה של האריזה, חתיכיותם של המיכלים ומגעו הנעים של הסרט המשיי שעוטף את כל הטוב הזה מלמעלה, מוזמן להצטייד באחד מהמארזים המרהיבים של מלכת הלוק אנד פיל המקומית, SABON (שהמדור לא עייף מלפרגן לה).

קולקציית החגים של 2012 היא בסימן "מגע של זהב", מה שאומר אריזות טרה-שיקיות וייצוגיות להפליא בשחור-מוזהב, סדרת מוצרים בניחוח איריס חדש ומעודן במיוחד, והנחה של 10-15 אחוזים על המארזים לעומת מחירי המוצרים כשהם מגיעים בנפרד. רוצה לומר – אם אנחנו בענייני עשיית רושם, ב-SABON תצליחו לדחוס באותו סכום הרבה יותר למתנה שלכם. מוצלח במיוחד: סבון השמן הנוזלי.

SABON, מארזי touch of gold - מחיר: 89 - 115 שקלים. להשיג בחנויות הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
SABON, מארזי touch of gold - מחיר: 89 - 115 שקלים. להשיג בחנויות הרשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

לממלכת בגדי עובדות התאגיד המהוגנות של דפנה לוינסון מצטרפת סדרת טיפוח לגוף. קחו את המוצרים של SABON במנהרת הזמן בחזרה לשנות ה-90, בימים שעוד קראו לה "סבון של פעם", טבלו בווניל פצ'ולי מהזן הישן נושן, עטפו במיכלים שקופים עם מדבקה לבנה ותקבלו את סדרת ה"לייף סטייל" החדשה של HDL, שאפילו השם שלה חלוצי.

מחיר המוצרים משתלם במיוחד (רק 79 שקלים למארז שכולל קרם ידיים, חמאת גוף, מוס רחצה ומבשם חדרים), הריח נוסטלגי, כך שעסק רע זה לא, בתנאי שאין לכם דרישות מחמירות מדי בעניין הקנקן ו/או מה שיש בו.

HDL, מארזי Life style - מחיר: 39 - 79 שקלים. להשיג בחנויות הרשת הנבחרות או באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HDL, מארזי Life style - מחיר: 39 - 79 שקלים. להשיג בחנויות הרשת הנבחרות או באתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באות 'קפיצת המדרגה של השנה' זוכה body shop שעדיין מדשדשת הרחק מאחור בתחום האריזות, אבל מנפקת מוצרים ראויים במחירים הוגנים. במארז חלב ודבש אפשר למצוא חמאת גוף, סורבה פילינג וקרם ידיים בגדלים מלאים, שהתבלטו גם בגזרת הניחוח הפשוט והמוצלח – רחוק מהגוגל-מוגל המתוק והדביק שאפשר היה לדמיין, וגם בחזית המרקם, הספיגה והאפקט החלקלק והנעים שהשאירו אחריהם חמאת הגוף וקרם הידיים על עור חרב.

עוד בהפתעות הנעימות – תרסיס רענון לגוף בריח דובדבנים. על הנייר – נשמע מבטיח כמו להתמרח בארטיק קרח, במציאות - ניחוח חמוד, ממכר ופלרטטני.

BODY SHOP, מארז חלב ודבש - 59 שקלים; תרסיס ריענון לגוף – 40 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
BODY SHOP, מארז חלב ודבש - 59 שקלים; תרסיס ריענון לגוף – 40 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שמאסה נפשה במוצרי וניל-פצ'ולי-לבנדר-יקינתון, ומעוניינת במארז שווה שאפשר ללכת איתו למכולת, מציעים במאק קיטים לשפתיים, לעיניים או סט מברשות, שמגיעים בתיקי איפור קטנים ומאויירים להפליא.

הנסיינית פ' זכתה בקיט השפתיים בגוון אפרסק המכיל ליפסטיק, ליפגלוס ועיפרון. הליפסטיק, כתמיד, נמרח לתפארת, משובח ועמיד, הליפגלוס דביק קמעא אך ריחני ועוטף יפה את השפתיים, ואת העיפרון שמתי ליד לוח התזכורות על המקרר".

MAC, קיט לשפתיים של המאיירת Julie Verhoeven - מחיר: 209 שקלים. להשיג ב- 5 גוונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MAC, קיט לשפתיים של המאיירת Julie Verhoeven - מחיר: 209 שקלים. להשיג ב- 5 גוונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה השי המתאים למתארחים בסוכת השיש של האוליגרך השכונתי: המותג השוייצרי לה פריירי, בשיעור פילוסופי על יחסיותו של המושג "משתלם", מציע קיט ב- 850 שקלים במקום 2,000 שקלים, מחיר שוויים המלא והמטורף של המוצרים.

בקיט, המגיע בתיק איפור כסוף, תמצאו קרם לחות מסדרת האנטי אייג'ינג המשובחת בגודל מלא (50 מ"ל), סרום cellular power infusion, שזכה להלל על פעולתו המבורכת בתחום הדברת יגון החגים מעור הפנים, קרם עיניים מזערי, שבוודאי ישמש אתכן היטב בטיול האוהלים המאובק הקרוב במכתש רמון, וכן מי פנים וסבון פנים בגודל דוגמיות.

La prairie, קיט טיפוח - 850 שקלים. עד סוף אוקטובר או עד גמר המלאי, להשיג בסופר-פארם ובמשביר לצרכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
La prairie, קיט טיפוח - 850 שקלים. עד סוף אוקטובר או עד גמר המלאי, להשיג בסופר-פארם ובמשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully