וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בחייו: טום פורד אבא

6.10.2012 / 17:49

מעצב האופנה האמריקאי טום פורד ובן זוגו מזה 26 שנה, העיתונאי ריצ’רד באקלי, הפכו להורים לבן, אלכסנדר. התינוק הוא תוספת משמחת לבני הזוג ושני כלביהם

טום פורד (מימין) ובן זוגו ריצ'ארד באקלי במסיבה במלון גרוסבנר בסוהו של לונדון, 21 פברואר 2010. Dave M. Benett, GettyImages
אהבות לאחר זוגיות בת 26 שנה. טום פורד, מימין, ובן זוגו ריצ'ארד באקלי בלונדון ב-2010/GettyImages, Dave M. Benett

מעצב האופנה האמריקאי טום פורד ובן זוגו העיתונאי ריצ’רד באקלי, הודיעו במהלך סוף השבוע על לידת בנם. שמו של התינוק הוא אלכסנדר ג’ון באקלי פורד. מבקרת האופנה של הניו יורק טיימס קאת’י הורן, כמו גורמים רבים אחרים בתעשיית האופנה, צייצה ברכות לבני זוג.

הודעה מודפסת רשמית הופיעה אתמול (שישי) בעמוד הטוויטר של עיתונאי האופנה הפרילנסר ג’ים שי ונחשף שהילדון נולד ב-23 ספטמבר בלוס אנג’לס.

פורד (51) ובאקלי (64) הם בני זוג מזה 26 שנה. שני הגברים המצודדים נפגשו כשפורד ראה את באקלי בתצוגת אופנה בשנות ה-80. אותו זמן, לפני עשה לעצמו שם בינלאומי כאחד הכשרונות הגדולים שצמחו בתעשיית האופנה האמריקאית, פורד היה רק בן 25 ובאקלי, לשעבר עורך ווג גברים אינטרנשיונל (Vogue Hommes International), היה בן 38.

באקלי אובחן ב-1989 כחולה סרטן, אך מאז הבריא. הוא אף עזב את ניו יורק לאיטליה, כדי להיות קרוב לפורד אשר שימש אז כמנהל הקריאטיבי בגוצ’י לפני שייסד מותג משלו ב-2005.

גווינת' פאלטרו בטקס האוסקר 2012. Michael Buckner, GettyImages
גווינת פלטרו לובשת טום פורד בטקס פרסי האוסקר בפברואר השנה/GettyImages, Michael Buckner

פורד, גם במאי קולנוע, סיפר ליומון האופנה wwd: “הלכתי לתצוגת אופנה וראיתי את הבחור כסוף השיער הזה. הוא הסתכל עלי בעיני מי קרח כחולות וזה הפחיד אותי כי לחלוטין ראיתי וידעתי מה העתיד שלי”.

עוד אמר פורד לאחרונה ל-wwd שהוא ובאקלי החליטו להיות הורים וגם הבינו שעליהם למהר ולממש את החלטתם בהקדם. “אני חושב שעלי להזדרז, כי אני רוצה להיות מסוגל להרים אותם”, אמר פורד.

פורד ובאקלי מנוסים בגידול צאצאים, אם כי על ארבע. לשניים שלושה כלבי פוקס טרייר. כלבם הראשון, ג’ון שמו, חי עמם 14 שנים ואף הופיע על המסלול ובכמה תצלומים עם פורד. נכון לעכשיו הם מגדלים את אנגוס ואינדיה, בני שש וארבע, בהתאמה. שני הכלבים הופיעו בסרט הבכורה המהולל של פורד מ-2009 ‘סינגל מן’.

התינוק, יש להניח, נולד באמצעות הליך פונדקאי. מי האב הביולוגי? לא דווח. אולי בנקודה מסוימת בעתיד נראה בשורה הראשונה באחת מתצוגות טום פורד או בצילום פפרצי ילדון עם עיני מי קרח, או לא.

  • עוד באותו נושא:
  • טום פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully