וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלות שטיח אדום בשבוע האופנה בפריז

13.10.2012 / 11:33

מי שחשב ששמלות ערב חלומיות ניתן למצוא רק בקולקציות קוטור יעמוד כאן על טעותו - בשבוע אופנת ה-raedy-to-wear בפריז נראו שמלות מעלפות שאינן נופלות מכל אופנת קוטור

סן לורן

בכל טקס פרסים או פרמיירה הוליוודית, השטיח האדום גדוש כוכבות בשמלות ערב בעיצוב בתי אופנה מובילים. שמלות אלו מותאמות במיוחד לגזרתן של המתלבשות ונערכים בהן תיקונים ושינויים בהתאם להעדפותיהן. מה שנראה על השטיח האדום הוא לא תמיד מה שמוצג על על המסלול, אלא תוצאה של עבודה משותפת של מעצבים, סטייליסטים ותופרים, המשתדלים למלא את שאיפתן של כוכבות להיראות טוב ככל האפשר באירועים המתוקשרים הללו.

השמלות הן לרוב חלק מקולקציות הו?ט קו?טו?ר (בצרפתית: haute couture), תפירת עלית של ביגוד העשוי מחומרי גלם משובחים ויקרים, תוך שימת לב מרבית לכל פרט, לעתים קרובות בעבודת יד, לפי הזמנת לקוח ועל פי מידותיו בלבד. מכאן, קולקציות הוט קוטור יקרות לאין ערוך מביגוד המיוצר בשיטות יצור המוני. מטעמי תועלת הדדית, השמלות מושאלות או מוענקות לכוכבות ללא כל תשלום. רובם המכריע של קהלים הנחשפים לאירועים הללו אינם יכולים להרשות לעצמם את האופנה היקרה והבלתי נגישה הזאת. אבל למרות המאמצים, קטסטרופות אופנה הן דבר שבשגרה. לא פעם וכנגד כל הסיכויים, כוכבות נראו רע עד מגוחך על השטיח האדום. טעם טוב, כך מתגלה שוב ושוב, אינו בהכרח קשור לעלויות גבוהות או לשם התואר הוט קוטור.

קולקציות האופנה המוכנה ללבישה (בצרפתית: pret-a-porter ובאנגלית: ready-to-wear או פשוט RTW) אשר הוצגו בשבוע האופנה של פריז הן אולי הוכחה מלבבת, כי אופנת שטיח אדום אינה חייבת להיות מותאמת אישית ויקרה להחריד, אלא עשויה להימצא - כמה מפתיע - על קולבים ובעלויות נורמליות, במיוחד בעת מכירות סוף עונה וסיילים.

השמלות האלו נעשו מבדי שמלות ערב מסורתיים כמו משי, סאטן, קטיפה, שיפון, אורגנזה, טול ותחרה, ורבות מהן לא נפלו ביופיין מאלו שהוצגו בפריז מספר שבועות קודם לכן בשבוע אופנת הקוטור. כל גזרת שמלת ערב אפשרית הייתה פה - בת ים, נסיכה, בגזרת A, קוקטייל, אימפריה, נדן, אסימטרית, ועוד. נראה כי ביגוד בייצור תעשייתי-המוני מהיר הנמכר במצב מוגמר ובמידות סטנדרטיות, כך זה לחלוטין נראה בפריז, הוא לא פחות ערך בכל הנוגע לשטיח האדום. שלושים שמלות ערב חלומיות ומוכנות ללבישה אשר עשויות להיראות על כוכבות עם טעם מצוין באירועי שטיח אדום קרובים.

סן לורן

סן לורן

ויקטור ורולף

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ויקטור ורולף

ויקטור ורולף

ג'ון גליאנו

ג'ון גליאנו

ויויאן ווסטווד

ויויאן ווסטווד

ויויאן ווסטווד

ויויאן ווסטווד

ויויאן ווסטווד

ולנטינו

ולנטינו

ולנטינו

אלי סעב

אלי סעב

אלי סעב

אלי סעב

אלי סעב

ז'אן פול גוטייה

לנווין

ז'יבנשי

ז'יבנשי

קסטלבז'אק

קסטלבז'אק

שאנל

דיור

דיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully