וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלות הכלה שייגרמו לכם להגיד I Do לעצמכם: וירה וונג לסתיו 2013

15.10.2012 / 13:28

ורה וונג, מעצבת שמלות הכלה האגדית, נוטשת את הגוונים הבלתי מסורתיים בעליל של העונות הקודמות ושבה ללבן צח ומסורתי - 12 שמלות כלה מהחלומות

מאז שפתחה את החנות הראשונה שלה ב-1990, ורה וונג הלכה וצמחה והיום היא עומדת בראש אימפריה. מעצבת הכלות הנודעת חולשת לא רק על שוק שמלות הכלה, אלא גם על מגוון "מוצרי לוואי" של עולם החתונות, החל מהזמנות מעוצבות, דרך סכו"ם יוקרתי ועד כלי חרסינה חגיגיים. עבור כלות בשאיפה ברחבי העולם, שמלת ורה וונג היא הדבר השני הטוב ביותר, לאחר חתן שרמנטי. שמה נקשר אוטומטית לשמלת הכלה המשלימה חתונה לבנה מן החלומות. וונג לשעבר מחליקה מקצועית על הקרח ועיתונאית אופנה בווג האמריקאי, רכשה מספיק ניסיון והבנה באופנה כדי להציע אופציות מרהיבות לכלות באשר הן. היא עשתה את הלא ייאמן – דומיננטיות בשוק נישה ומוניטין גלובליים. עם עבודת שיבוץ, רקמה, וקישוט עשירה, שכבות אמנותיות, בדים מפוארים, גזרות מחמיאות ועיצוב מחוכם ואלגנטי, שמלות הכלה שלה מצאו להן קהל אוהדים נרחב. רשימת לקוחותיה אינסופית ויוקרתית, כולל לקוחות פיקטיביים - דמויות מעולם הקולנוע והטלוויזיה.

לאחר שתי עונות רצופות בהן הציגה המעצבת קולקציות בלתי צפויות ורבות תעוזה, לסתיו 2013 היא מפתיעה שוב - פשוט עם לבן. הניודים והשחורים של סתיו 2012, כמו גם הבורגונדי והדליה של אביב 2013 נעלמו כלא היו. שמלות הקולקציות ההן, מדהימות ככל שהיו, עוררו תימהון וגם תהייה האם יימצאו מספיק כלות שיוותרו על החלום הלבן לטובת הגוונים הבלתי קונבנציונליים (לשמלות כלה) הללו. הפעם, כאמור, וונג שבה ללבן הצח והמסורתי. התפירה והעיצוב, כתמיד, מופלאים ומהוקצעים. בהצהרה רשמית שפירסמה, וונג מתארת את הקולקציה כ"בחינת הנשיות והרומנטיקה של שמלת הכלולות, תוך הצגת קלסיציזם ועיטוריות חדשים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully