וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין רויטפלד מצטרפת למגזין הארפרס' בזאר

16.10.2012 / 14:40

דבר לא יעצור את קארין רויטפלד. עורכת ווג פריז לשעבר תשמש החל ממרץ הקרוב כעורכת האופנה הגלובלית של מגזין הארפרס' בזאר - הכרזת מלחמה על ווג, המעסיק לשעבר?

קארין רויטפלד ולארה סטון, אוקטובר 2009. Dominique Charriau, GettyImages
מקושרת. קארין רויטפלד/GettyImages, Dominique Charriau

חודש לאחר השקת המגזין שייסדה בעצמה – CR Fashion Book, קארין רויטפלד מוסיפה עוד שם נוצץ לרזומה הנוצץ שלה בכל מקרה. העורכת, הסטייליסטית והסבתא השיקית מתחילה ג'וב חדש. ולמען האמת, היא תפסה עוד ג'וב נחשק חלומות של פשיוניסטים באשר הם.

חברת 'הרסט מגזינס' (Hearst Magazines) הודיעה על שכירת שירותיה של העורכת המיתולוגית לתפקיד חדש – מנהלת אופנה גלובלית של מגזין הארפרס' בזאר. התפקיד חדש והוא כרוך בשיתוף פעולה על לא פחות מ-26 עורכי גרסאותיו הבינלאומיות של המגזין הוותיק.

רויטפלד מתכננת להמשיך את הוצאת מגזין CR Fashion
Book שייסדה ואשר גיליון ראשון שלו יצא בחודש שעבר. המגזין ייצא כמתוכנן פעמיים בשנה בהוצאת 'פשן מדיה גרופ' (Fashion Media Group) המוציאה לאור גם את מגזין V.

"שיתוף הפעולה הזה מסמן את הפעם הראשונה שדבר כזה קורה, ואנו מאוד נרגשים לקראת בואה של קארין לבזאר, על כל גרסאותיו בעולם", אמר דנקן אדוורדס, נישא 'הרסט מגזינס'. בידיעה נמסר גם כי רויטפלד תתחיל את העבודה במגזין החל מגיליון מרץ 2013.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצא לאור משנת 1867. ניקול קידמן על שער גיליון נובמבר 2012 של הרפרס' בזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין הארפרס' בזאר (ולעתים רק 'בזאר'), מגזין האופנה הראשון בארצות הברית, נוסד ב-1867. עם הזמן היה למגזין מוביל בעולם האופנה ובשורותיו עבדו, בין השאר, אנדי וורהול, דיאנה פרילנד, דיאן ארבוס וריצ'רד אבדון. ב-1913 נמכר לידי איש העסקים ויליאם רנדולף הרסט, אשר לבסוף העביר השליטה לידי חברת ההוצאה לאור שבבעלותו – 'הרסט מגזינס'. בעקבות הצלחתו נוסדו גרסאות בינלאומיות. רויטפלד, כאמור, תחלוש על תחום האופנה בכלל הגרסאות השונות.

בעוד שניתן לייחס את המעורבות החדשה של רויטפלד לקשריה הענפים בעולם האופנה, ובפרט בעיתונות האופנה, יש מקום להניח שמדובר גם בעוד שלב ביחסים הפסיביים-אגרסיביים עם מעסיקיה לשעבר, הוצאת 'קונדה נסט' (Conde Nast), המוציאה לאור את ווג, המגזין הנחשב שאת גרסתו הצרפתית היא ערכה במשך כעשור עד דצמבר 2010. אותו זמן התפרסמו דיווחים סותרים על נסיבות עזיבתה והיו מי שגרסו שמדובר בפיטורים. כמו כן, היו דיווחים על הנחייה בלתי רשמית מאת הנהלת לצלמי מגזיני הקבוצה, כמו מריו טסטינו, קרייג מקדין, מרט ומרקוס, ודיויד סימס שלא לעבוד עם רויטפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully