וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה: "אני מתה לדייט. יש יותר מדי וגינות סביבי"

17.10.2012 / 8:30

בשמלת ולנטינו והתספורת הקצוצה החדשה, ריהאנה מככבת על שער גיליון נובמבר של ווג ארה"ב ומדברת על המצוקה בחיי האהבה שלה, כריס בראון וסמים אחרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נערת העיר הגדולה בכפר. שער ווג החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנה וחצי לאחר שער הבכורה שלה בווג האמריקאי, ריהאנה זוכה שוב להתנוסס על שער המגזין הנחשב. במקביל ליציאת הדיסק החדש שלה, Unapologetic, היא התייצבה מול עדשות מצלמתה של אנני לייבוביץ' והציגה את התסרוקת הקצרצרה שלה (שהייתה, "החלטת דחף של רגע", לפי דבריה במגזין) ושמלת מקרמה אדומה מקולקציית ריזורט 2013 של ולנטינו. בצילומי העמודים הפנימיים המלווים ראיון איתה, הכוכבת לובשת ביגוד של מרק ג'ייקובס, דיור קוטור, מייקל קורס, ועוד.

פלאשבק לאפריל 2011: ריהאנה זוכה בשער ווג הראשון בקריירה שלה. גם השער ההוא צולם על ידי לייבוביץ', אבל אז הנושא זרם יותר לכיוון הימי - במקום תימת האדמה הפעם - והזמרת לבשה שמלת שאנל שקופה עם אפליקציית פרחים ומחשוף v. שיער באדום-כתום לוהט, תואם זה של אריאל גיבורת הסרט המאויר של דיסני 'בת הים הקטנה', הותיר את שאנל בצל.

הפעם, דווקא השמלה האדומה של ולנטינו מאפילה פה על השיער, ולמעשה על כל השאר. ספק אם הבחירה בתספורת הקצרה הייתה תוצאה של דחף רגעי. ייתכן מאוד שמדובר בתוצאה של טיפול אגרסיבי מדי בשיער שכלל, כזכור, שינויי גוון תכופים, החלקות, גילוחים ותוספות. גלאם בת הים הקטנה נעלם לטובת גלאם נערת העיר הגדולה, שהלכה לאיבוד בערבה קליפורנית ועד שעת מאוחרת לא מצאה את דרכה, אבל מצאה זמן להחליף בגדים.

לצפייה חינם בהופעה של ריהאנה בוואלה! VOD

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער הקודם. בת ים קטנה עם שיער בוער/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי מה שהכוכבת עצמה אומרת, זה לא רק שהסגנון השתנה. היא מאמינה שהיא עצמה השתנתה. "הפכתי להיות הרבה יותר חסרת פחד, הרבה יותר חופשיה, והרבה יותר נינוחה עם מי שאני", היא אומרת בווידאו מאחורי הקלעים המתעד את הצילומים. "השתניתי והתבגרתי. פשוט החלתי לקבל את כל זה – וגם התחלתי לשקף את זה באופנה שלי, כמו גם במוזיקה שלי".

בסרטון נשמע ברקע הסינגל החדש של ריהאנה 'יהלומים' (Diamonds), בלדה נפלאה מן הדיסק החדש ששוחררה בסוף החודש שעבר.

בת ה-24 גם גילתה למגזין שלא יצאה לדייט במשך שנתיים: "לא הייתי בדייט כבר נצח. משהו כמו שנתיים. לא הייתי בסרט, לא בארוחת ערב, אפס. הייתי שמחה ללכת. אני אישה צעירה ותוססת. ואני אוהבת פאן. ויש יותר מדי וגינות סביבי כרגע. ברצינות. כל מה שאני רוצה זה בחור שיוציא אותי ויצחיק אותי לאיזו שעה טובה ויחזיר את התחת שלי הביתה. הוא אפילו לא חייב לבוא. כל מה שאני רוצה זה שיחה של שעה".

ללא ספק, גילוי אישי נוגע ללב. כמו גם, ראייה לכך כי זמרות יפיפיות, מפורסמות ומצליחות עם 26 מיליון עוקבים בטוויטר הן לפעמים ממש כמו כולם.

בתגובה לשמועות כי עשתה סמים בפסטיבל המוזיקה קואצ'לה, היא אמרה: "הם ידעו שזה מריחואנה. אני בכלל לא אוהבת קוקאין כי אני לא רוצה להיקשר למשהו שהוא לא אמיתי".

ועל עניין הציבור עם יחסיה עם כריס בראון היא אמרה: "אני לא חושבת שאנשים יפסיקו בקרוב. אבל אני מרגישה שכשזה ייגמר, זה ייגמר. אבל הם לא בתוך זה. הם לא רואים מה שאני רואה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ריהאנה: מאחורי הקלעים של צילומי השער לווג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלת דיור קוטור עם חריזה בעבודת יד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחצאית עיפרון וגופיית פאייטים של מרק ג'ייקובס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בבגד גוף של רוזמוזריו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלת תחרה של מייקל קורס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלת תחרה עם מחוך עור של ולנטינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully