וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: המדור באורגיה של מסקרות

שירלי אכסלרוד

18.10.2012 / 0:40

אורגניות, מינרליות, סטנדרטיות - המדור בדק מגוון מסקרות והוא יודע איזו עושה פירורים, איזו עושה גושים, איזו דווקא שווה, ולאיזו צריך חצי בקבוק מסיר איפור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פירורים בסוף היום. מסקרת דוקטור האושקה: 124 שקלים; להשיג ברשת עדן טבע מרקט ובחנויות טבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד"ר האושקה, המותג ההוליסטי שהשיק השנה את קו האיפור שלו גם בארץ, מציע מסקרה שכמו יתר מוצרי החברה אף היא אורגנית, מורכבת מרכיבים טבעיים, מפיגמנטים ומינרליים ו"מאבקת פיות קסומה".

דבר הנסיינית: "מברשת סטנדרטית וסימטרית, לא עבה מדי, לא דקה מדי, ככה באמצע. החומר נעים, מחליק על הריסים ויתאים למי שמחפשת מראה טבעי ולא דרמטי מדי. היתרון: יורדת בקלילות עם מסיר איפור. החיסרון: יורדת בקלילות גם בלי מסיר איפור. בסוף יום לא ארוך במיוחד, ללא יזע או דמעות, מצאתי עצמי מסתובבת כדביבון עם פירורים מרוחים מסביב לעיניים. ביג נו-נו".

מסקרת דוקטור האושקה: 124 שקלים; להשיג ברשת עדן טבע מרקט ובחנויות טבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמנמנה. מסקרת סמפטואוס אקסטרים בלאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסקרה היקרה שבחבורה. אם ניחנת בעיני במבי ענקיות, או לחלופין את רוחשת חיבה מיוחדת למברשות מסקרה שמנמנות ועבות במיוחד, זה המוצר שלך. מספר זעום של מריחות מהחומר הרטוב והעשיר יספקו מראה מניפה עבה, עגלגל ופלרטטני, ששורד את כל היום. כמה מריחות נוספות יהפכו אותך לנערת פין אפ של ממש. בונוס – המארז המוזהב והמשגע שעושה נעים בכל הגוף. אם, לעומת זאת, ניחנת בחריצים דקיקים במקום איברי ראייה וריסים קצרים, יש סיכוי טוב שתיאלצי לפתח מיומנות יתרה בכל מפגש עם המברשת, ובכל מקרה תמצאי את עצמך בסוף עם גושים תלויים על העפעפיים.

מסקרת סמפטואוס אקסטרים בלאק (Sumptuous Extreme Black) של אסתי לאודר: 161 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוחה לאחיזה. מסקרת לאש ארכיטקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצר מצטיין במיוחד מנפקת לוריאל פריז, הפועלת היעילה והאפורה של עולם המסקרות.

דבר הנסיינית: הידית נוחה לאחיזה, המברשת דקה יחסית, עם כיפוף קטנטן שמתלבש טוב על הריסים ולא מצריך אקרובטיקה מיותרת. 2-3 מריחות מספיקות בשביל לצאת מהבית עם מראה עירני ונטול גושים. שרדה יפה יום שלם, ולא עיצבנה את האישונים. הללויה!"

מסקרת לאש ארכיטקט (Lash Architect) של לוריאל פריז: 119.90 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המארז יפה. מסקרת היי פרפורמנס איידיליק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"סבירה מינוס", סיכמה הנסיינית בלקוניות את השימוש במסקרה החדשה של ג'ייד. לא מעבה במיוחד, לא מאריכה במיוחד, לא שורדת במיוחד, וגם במברשת אין שום חידוש לכתוב עליו הביתה. במחיר הזה אפשר למצוא מציאות מוצלחות יותר. הפלוס היחיד: מארז טרה-שיק מוצלח במיוחד, ומתעתע.

מסקרת היי פרפורמנס איידיליק (High Performance Idyllic ) של ג’ייד: 110.90 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגשות מעורבים. מסקרת אקסטרים פארטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצד אחד, הציפיות ממותג האיפור המצטיין הן ללא פחות מהטוב ביותר. ואכן, במיכל הכרום המהוקצע שכנו להם מברשת מושלמת, חומר נעים שנמרח בצורה מדודה, והשאיר ריסים גמישים, מעודנים ומבריקים, שקיבלו באהבה - לפי המלצת היצרן - טאץ' אפים במהלך היום. מנגד, הנסיינית למדה בדרך הקשה שמחיר חידוש המסקרה הוא עיני דביבון מרוחות באכזריות בסופו. רגשות מעורבים. הצעת הגשה: ותרו על שיפורים וקבלו את המסקרה המושלמת.

מסקרת אקסטרים פארטי (Extream Party) של בובי בראון: 120 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדרש ערב שלם להסרה. מסקרת וונדר פרפקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

יפת מראה, נעימת מברשת ומצטיינת ביצירת ריסים מעוגלים לתפארת, מופרדים היטב, ובצבע עמוק, נפלא וסופר דרמטי, שגם מפגין עמידות מרשימה. החיסרון: היי מיינטננס: כדי ליהנות מכל הטוב הזה נדרש תרגול מסויים, שכן אין די במריחה אחת. כמו כן, על צבע עשיר צריך לשלם, ובזיעה: כדי להסיר אותה מהריסים תידרשי להצטייד במסיר איפור יעיל במיוחד, חצי חבילת פדי צמר גפן וערב פנוי בבית.

מסקרת וונדר פרפקט (Wonder Perfect Mascara) של קלרינס: 157 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החומר, בניגוד למארז, מוצלח. מסקרת ביוטיפול ווליום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בסטנדרטים נמוכים למדי, אין אלא להגדיר את המארז של בורז'וואה ככעור וזול למראה. אם תצלחו את כל הפלסטיק הזה, תגלו בפנים מסקרה שעובדת בשיטת המקל והגזר: המברשת רחבה יחסית, קשיחה ולא נעימה למגע. החומר, לעומת זאת, מוצלח מאוד: נמשח בקלילות, מתפזר יפה, ומתייבש במהירות נטולת גושים.

מסקרת ביוטיפול ווליום (Beauty'Full volume) של בורז'וואה: 100 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריסים עגולים ורכים. מסקרה סגולה איי-טק/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסקרה של סופטאץ' נותנת עבודה: היא אולי לא תעניק לך עיני אודרי הפבורן, אבל היא בהחלט תשדרג את העין בצורה משביעת רצון, ותשאיר ריסים עגולים ורכים, תוצאה של חומר לח וחלקלק, ומברשת שמאפשרת לה להגיע לכל ריס. אפילו הצבע הסגול שקיבלה הנסיינית, בעל פוטנציאל ליצני מובהק, עבר בשלום (אם כי הנסיינית דיווחה שהיתה מעדיפה את אותו מוצר, בשחור); מה שכן, בסופטאץ' מקפידים להוציא את הכיף מהמוצרים הפשוטים והלרוב מוצלחים שלהם עם אריזות בעלות לוק עצוב, משמים וחסר מעוף, והמסקרה הזאת בולטת בכך במיוחד, עם מארז מדכדך ולוגו איום מהאייטיז.

מסקרה סגולה איי-טק (Eye Tech) של סופט טאץ’: 121 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לדרג קווינס. מסקרת טרו ווליום לאשס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשתתחיל המהפכה, המסקרות הכחולות יהיו הראשונות לעמוד אל הקיר. אביזר האיפור הזה, שיהפוך אותך בן רגע מבחורה סטנדרטית לגרושה אומללה משכונות עבר הירקון, או חמור מכך – לדראג קווין היסטרית, אף פעם לא היה כוס התה של המדור, והמסקרה של מדינה מילאנו לא יוצאת דופן בעניין הזה. הנסיינית שהקריבה את כבודה העצמי מדווחת שגם בהתעלם מהגוון, מדובר במסקרה די בינונית, שאמנם נראית נפלא מבחוץ, אבל במירוץ לעיבוי הריסים, סובלת מחומר סמיך מדי, שמחייב ניגוב יסודי ומנג'ס של סילוק העודפים מהמברשת לפני השימוש.

מסקרת טרו ווליום לאשס (True Volume Lashes) של מדינה מילאנו: 97 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי טובה. מסקרת הוט אנד נוטי טו בלאק לאש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולסיום: במבט ראשון שקלה הנסיינית להגדיר את המסקרה של מאק כסובלת מתחכום מופרז; אחרי שהתנסתה פעם, פעמיים ושלוש, הודיעה שמדובר במוצר גאוני, במחיר הוגן ביותר - המלצת הקנייה החד משמעית של המדור. מדובר במוצר דו תכליתי: בחורות סולידיות מוזמנות להעביר את האפליקטור דרך הפתח הקטן, שיסדר להן חומר בכמות מדודה ומראה עדין וטבעי, וכשהחשיכה יורדת והן הופכות לחיות רעות, להעביר את האפליקטור דרך הפתח הגדול, למראה רגלי עכביש עוצמתי. מסתבר שטכנולוגיית החלל הזאת באמת עובדת, ומאפשרת גם לג'קיל וגם להייד ליהנות מריסים מעוצבים היטב, לא דביקים ועמידים לאורך זמן.

מסקרת הוט אנד נוטי טו בלאק לאש (Haute & Naughty Too Black Lash) של מאק: 107 שקלים

(צילומים: יח"צ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully