וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיית שניים וחצי מיליון הדולר של אלסנדרה אמברוסיו

21.10.2012 / 18:20

כמדי שנה משיקה ויקטוריה'ס סיקרט חזיית גימיק בעלות מופרכת ושם מגוחך. הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו שנבחרה להציג אותה טוענת שהיא נוחה

צילום: רויטרס; עריכה: בת גולן; תרגום: נאוה סילוורה

באירוע השקה נוצץ שהתקיים בסוף השבוע במלון הפאר 'פלאזה אתנה' באפר איסט סייד של ניו יורק, הופרחה בועת היח"צ השנתית של ויקטוריס' סיקרט העונה לשם "הצגת חזיית הפנטזיה של ויקטוריס' סיקרט".

"חזיית הפנטזיה" של ויקטורי'ס סיקרט, היא עיצוב גימיקי של חזייה המשובצת יהלומים ואבנים יקרות, המוצגת לראווה מדי שנה על ידי דוגמנית נבחרת, אחת מבין כמה היפהיפות המדהימות המייצגות את החברה. בשנים קודמות הציגו את חזיית הפנטזיה אדריאנה לימה, ג'יזל, טיירה בנקס והיידי קלום. בשנה שעברה זכתה בכבוד מירנדה קאר האוסטרלית.

השנה נבחרה להציגה דוגמנית העל אלסנדרה אמברוסיו המשמשת כדוגמנית ב'ויקטוריה' לא פחות משמונה שנים. זוהי הפעם הראשונה שהברזילאית-ניו יורקית זוכה בכבוד להציג את "חזיית הפנטזיה".

האירוע הזה שמתרחש כל שנה בסתיו, הוא לא רק חלק ממנגנון היחצ"נות המשומן של חברת הלנז'רי האמריקאית, אלא גם טיזר לדבר האמיתי: התצוגה השנתית של ויקטוריה בה 'מלאכיות' החברה (מעין דוברות רשמיות) ודוגמניות נוספות, מהיפות בתעשייה יש להודות, מטופפות ומפריחות נשיקות בלנז'רי סקסי לקול מוזיקה רועשת. אמברוסיו עצמה משתתפת קבועה בתצוגה מאז שנת 2001.

עלותה של החזייה הפעם, על פי הנמסר, היא שניים וחצי מיליון דולר. הצהרה שאין לדעת בוודאות האם יש לה בסיס, אך באופן צפוי, היא מוצאת את מקומה בכותרות.

חזיית 2.5 מיליון דולר של ויקטוריס' סיקרט בהשקה רשמית עם אלסנדרה אמברוסיו, ניו יורק, אוקטובר 2012. Slaven Vlasic, GettyImages
יפה? חזיית 2.5 מיליון דולר של ויקטוריס' סיקרט בסוף השבוע בניו יורק/GettyImages, Slaven Vlasic
השקת חזיית 2.5 מיליון הדולר של ויקטוריס' סיקרט, ניו יורק, 18 אוקטובר 2012. רויטרס
פנטזיה יורדת במדרגות. אלסנדרה אמברוסיו בהשקת החזייה/רויטרס
השקת חזיית 2.5 מיליון הדולר של ויקטוריס' סיקרט, ניו יורק, 18 אוקטובר 2012. רויטרס
מוקסמת. אמברוסיו והחזייה/רויטרס
אלסנדרה אמברוסיו בהשקת בושם 'פלורל פנטסי' התואם חזיית 2.5 מיליון דולר באותו שם של ויקטוריס' סיקרט, ניו יורק, אוקטובר 2012. Slaven Vlasic, GettyImages
יש גם בושם תואם/GettyImages, Slaven Vlasic

"אין לי מושג איך הם בוחרים את הדוגמנית", אמברוסיו אמרה לבלוג האופנה 'פשיוניסטה'. "אני רק יודעת שנבחרתי ואני מאוד מאושרת. אני מרגישה ברת מזל. אם היו נותנים לי אותה במתנה, הייתי משתמשת רק בה. הייתי לובשת אותה עכשיו, עם השמלה שלי פתוחה". אמירות חנפניות מתאמצות שכאלו היא פיזרה בכל מהלך האירוע, ולמען האמת נשמעה כבובה ממוכנת שמדקלמת מה שהתבקשה להגיד מראש.

החזייה שהפכה את אמברוסיו למאושרת זכתה לשם 'פנטזיה פרחונית' (Floral Fantasy) לאחר שנושא העיצוב שנבחר לחזייה היה 'מסיבת גן'. היא משובצת בכ-5,200 אבנים טובות (ולא 5,000 כמו שאמברוסיו אמרה), אבן רובי גדולה ויהלום בערך 21 קראט.

לחזייה בושם תואם באותו שם, שגם הוא עשוי להפוך אתכם למאושרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully