וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רך וצמרירי: 5 תיקים לחורף 2013

הלית וולברג

25.10.2012 / 11:45

הם עשויים מחומרים פרוותיים וגווני הצבע עמוקים וחמים - 5 הצעות לתיקי חורף מ-78 ועד 3,315 שקלים

המעלות אולי עוד לא מוכיחות שחורף בחוץ, אבל אתרי השופינג החו"ליים כבר מבשרים את בואו וקוראים לנו להצטייד בתיק הנכון לעונה הקרה. תיק לחורף נבדל מתיק לקיץ בכמה מובנים. החומרים הנושמים והאווריריים מתחלפים בחומרים כבדים יותר, כשבראש רשימת הטרנדים לחורף 2013 מככבים הפרווה והעור, על תחליפיהם הסינתטיים. גם הגוונים מקבלים טוויסט עמוק ועשיר יותר כשהנפוצים בהם הם החום הכהה (והשילוב בין חום לשחור), הסגול עמוק, הטורקיז והכחול הידוע בכינויו "אלקטריק בלו" הגוונים הכחולים הם אלה ששווה להשקיע בהם מעט יותר היות והם ילוו אותנו גם לאביב ולקיץ הבא. הקולור בלוק רלוונטי אף הוא העונה רק בגוונים כהים יותר.

הצורות הטרנדיות ביותר, אלו שנקבעו על פי רוב קולות במסלולים של שבועות האופנה, הן הצילינדר, השופר הרחב ותיקי המזוודה למיניהם והגודל מוגזם לשני הכיוונים. חידוש נוסף שנראה על מסלולים של בתי אופנה רבים העונה, הוא באופן הנשיאה של התיק. הנשיאה של התיק על הכתף או על האמה הוחלפה בנשיאתו מתחת לזרוע, ממש כמו חבילה, או ברצועות קצרות שנתלות על שורש כף היד ומשמשות כביטחון לנשיאה בכף היד עצמה.

המרקמים וההדפסים שעל התיק מרשים לעצמם להלום אף הם את החורף, עם רקמות בסגנון הבארוק, הדפסים חייתיים (שהולכים יד ביד עם הפרוות) וניטים. ערימות של ניטים.

הצרה העיקרית עם תיקי החורף היא שבשל החומרים הכבדים והרקמות העשירות, התמחור נוטה להיות יקר יותר מתיקי קיץ. אלא שברשת תוכלו תמיד למצוא את הטרנדים הבולטים בכל קטגורית מחיר כמו תמיד, אם תמתינו חודש או חודשיים (עד שיהיה פה חורף אמיתי) תוכלו לרכוש את התיק הנחשק בהנחות של עד 70 או 80 אחוז. בכל זאת, היופי שברכישת תיקים הוא שלתיק אין מידה ואין חשש שתיעלם מן המדפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100: קלאץ' ניטים

בתצוגות החורף של שאנל ושל D&G, בלטה צורת הנשיאה על פרק כף היד וטרנד הניטים, ובכן, הם בכל מקום. פוראבר 21 מציעים את הקלאץ' השימושי הזה עם ריץ' רץ' שאליו מחובר פרינג' דמוי עור, שתמיד אפשר לקשור או לתפור ולהפוך לרצועה לנשיאה מאובטחת יותר.

קלאץ' ניטים, פוראבר 21, 78 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200: תיק הדפס צעיף

עדיין באגף תיקי היציאה הקטנטנים, תוכלו למצוא את הבאדי באג של אסוס, עם רצועת כתף נוחה יותר שניתן לדחוס לתוך התיק ולשאת אותו כקלאץ'. הדפס הצעיף טרנדי אף הוא ונגיעות הזהב והקילט הם תוספות בארוקיות עכשוויות. כיס פנימי הוא בונוס מבורך.

תיק הדפס צעיף, אסוס, 125 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300: תיק מזוודה קולורבלוק

אלי סאאב ופנדי הציגו מחדש את הגרסאות שלהם לתיקי המזוודה (או "תיק הדיפלומט" בכינויו האופנתי), בתצוגות האופנה האחרונות שלהם. ההצעה של האתר מוד קלות' מגיעה גם עם קולורבלוק מרענן בצבעי כחול וכתום כהים ועשויה חומר סינתטי דמוי עור עם שתי אופציות לנשיאה - על הכתף או ביד.

תיק דיפלומט קולורבלוק, מוד קלות', 285 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500: תיק תלאים דמוי פרווה של Ecote

על המסלול של דיור לחורף 2013, חיממו תיקי פרווה את כפות הידיים של הדוגמניות וגרסת הפרווה המלאכותית של אחד ממותגי הבית של אורבן אאוטפיטרז, היא אפשרות במחיר סביר יותר ובעלת מצפון. לוק הטלאים של הפרווה מספק עניין נוסף ומגיע בשני גוונים: חומים וטבעיים ואפורים שחורים עם נגיעות של בורדו.

תיק תלאים דמוי פרווה, אורבן אאוטפיטרז, 308 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: תיק אלקטריק בלו

האלקטריק בלו הוא אחד מהצבעים הבולטים של החורף וביחד איתו גם גזרת תיק הנשיאה הקלאסי והפשוט. התיק האיטלקי עשוי העור הזה משלב את שני הטרנדים ומצליח עדיין להיראות נקי, פשוט ונצחי עד כדי שימוש מובטח חוזר כמה עונות קדימה. נמכר בלעדית בבארניז.

תיק נשיאה כחול, בארניז ניו יורק, 3,315 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully