וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס: מכחישה הרואין ואנורקסיה בספר חדש

28.10.2012 / 16:27

דוגמנית העל קייט מוס מוציאה ספר חדש שמסכם קריירה מפוארת במעט טקסט ובהמון תמונות מאת הצלמים המפורסמים בעולם. באותה ההזדמנות היא גם מכחישה שימוש בהרואין ואנורקסיה

וידאו: FTV
קייט מוס בגאלת טקס פרסי מנגו ה-4, ברצלונה, 30 מאי 2012. Robert Marquardt, GettyImages
סיכום ביניים. קייט מוס במאי השנה/GettyImages, Robert Marquardt

קייט מוס מפרסמת ספר חדש ומהודר לסיכום (ביניים) של הקריירה המפוארת שלה. הספר, Kate: The Kate Moss Book, אינו ביוגרפיה חושפנית כפי שרבים בעולם האופנה היו רוצים, אלא ספר בפורמט 'אלבום שולחן קפה' שיתבסס על תמונות ויציג פרספקטיבה על הקריירה הארוכה של דוגמנית העל הבריטית.

על פי הודעה רשמית מאת הוצאת ריזולי, המוציאה לאור את הספר, מדובר ב"רטרוספקטיבה אישית ושלמה על הקריירה של מוס המציגה את האבולוציה שלה מנערה לדוגמנית על לאייקון צילום, שנוצרה על ידי מוס עצמה".

עם זאת, על פי פרסום בדיילי מייל הבריטי, מוס מכחישה באופן גורף בספר כי היא אי פעם השתמשה בהרואין, או הייתה אנורקטית. "אם הייתי אנורקסית או אם הייתי על הרואין, אולי הייתי יותר 'או דיר'! אבל לא הייתי שום דבר מהדברים האלו שהודבקו לי", היא צוטטה.

כל שמונה העטיפות בסרטון ההוצאה לאור 'ריזולי'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס בת ה-15 בצילום איקוני של קורין דיי. אחת משמונה עטיפות הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספר, בפורמט בגודל של 30x33 סנטימטרים, כולל צילומים של הסופרמודל בת ה-38 שיצרו כמה מצלמי האופנה המוכרים והמוערכים בעולם. בין היתר ניתן למנות את מרט ומרקוס, סטיבן מייזל, טרי ריצ'רדסון, מריו טסטינו, דיויד סימס, מריו סורנטי, יורגן טלר ואף את המעצבים-צלמים הדי סלימן קרל לאגרפלד. בנוסף, מוס עצמה נברה בארכיון הצילומים הפרטי שלה ובחרה משם צילומים שלא נראו קודם. כמו כן יכלול הספר כמה מתמונותיה של מוס בת ה-15 אשר צילמה קורין דיי והתפרסמו במגזין The Face, אשר סייעו בזמנו לבאזז התקשורתי שנרקם סביבה.

על עריכת הספר אחראים פביאן ברון, ארט דירקטור צרפתי, עורך מגזין 'אינטרויו' ומייסד חברת Baron & Baron המייעצת בתחומי מיתוג אופנה; ג'ס האלט, מלהק תצוגות והפקות אופנה מרכזי; וג'פרסון האק, צלם, עורך ומייסד המגזינים Dazed and Confuzed ו- Another וכמובן, לשעבר שותפה לחיים של מוס ואבי בתה לילה גרייס בת השמונה.

לספר מתוכננות להיות שמונה עטיפות שונות המבוססות על צילומי שחור לבן איקוניים של מוס מתקופות שונות. בסרטון שהועלה ליוטיוב באוגוסט השנה חשפה הוצאת ריזולי את שמונה העטיפות.

הספר ייצא לאור ב-6 נובמבר בעלות של 85 דולרים. (אם כי, נכון לעכשיו ב"אמזון" הספר מוצע ב-50 דולרים בלבד למקדימים להזמין).

  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully