וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרגיה אינסופית: אמארו לחורף 2012-13

טבע, אינדיאנים, אבני סברובסקי וקולקציית תכשיטים חדשה - עירית גופר ששון, מעצבת המותג אמארו, בטוחה שליצירות שלה יש ערך מוסף, גם אם יש כאלה שהם קצת פחות נוחות לענידה

את המשיכה של עירית גופר שושן, מעצבת מותג התכשיטים הוותיק אמארו לטבע ולחומרים גולמיים ניתן לראות כבר בעיצוב הלא השגרתי של החנויות שלה. למותג שבע חנויות ברחבי הארץ, כשכל חנות מעוצבת על פי תורת הפאנג שוואי. קירות המלח בחנות, שהובאו מהרי ההימלאיה, הם בעלי תכונות מרפאות (כך לפי האמונה), והריהוט עשוי עץ וברזל שחלקו מצופה זהב. כל אלה נותנים תחושה שורשית היוצרת ניתוק מהציוויליזציה גם אם החנות ממוקמת בלב ליבו של קניון מסחרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית סודות המדבר המאופיינת בצבעוניות חמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קו דומה מאפיין את הקולקציות העונתיות. החומרים מהם עשויים התכשיטים עצמם – לרוב על בסיס ציפוי זהב, כסף או רודיום - מגיעים מרחבי העולם גם כן, והם משובצים באבנים חצי יקרות או יקרות, וכמובן באבני סברובסקי הפופולריות, "כדי להוסיף גלאם לתכשיט" לדבריה של גופר שושן. כצפוי, יש גם שימוש בחומרים עם חזות טבעית וגולמית יותר, בין היתר צדפים ואלמוגים "מתוך אמונה שמי שעונד את התכשיט יחזור אל כוחות הריפוי הקיימים בו".

פעמיים בשנה משיקה גופר שושן קולקציה חדשה. המאפיין העיקרי שחוזר על עצמו הוא הצבעוניות, העושר והנוכחות של התכשיטים. מתוקף סיפור העל ששולט בכתב היד של המעצבת, קולקציית החורף החדשה של אמארו משלבת אבנים שנמצאו במדבר ורפרודוקציות של מטבעות עתיקים בצבעוניות חומה ומוזהבת, שימוש באבן הקורל הכתומה (הנחשבת כמחזקת את האינטואיציה ובעלת סגולות ריפוי) ובאבן הטורקיז, שצבעה נחשב על ידי תרבויות רבות כשומר מפני עין הרע. בנוסף יש בקולקציה קבוצה אתנית אינדיאנית המושפעת מאלת הפריון איזיס, ואוספים קבועים שמתחדשים בכל עונה, כמו קולקציית הפנינים הקלאסית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגילים מתוך קולקציית הטורקיז, 790 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקציה הנוכחית מונה מספר רב של פריטים מגוונים כשהקו המנחה של גופר שושן הוא הנוחות, אך יחד עם זאת ניתן למצוא פיסים גדולים ומיוחדים שלא תמיד יהיו נוחים לענידה. לאחרונה החלה גופר שושן לתת במה למכירה של פריטים נוספים בחנות מלבד תכשיטים. כך לדוגמא הפסלים עליהם מוצגים התכשיטים עומדים למכירה ובנוסף היא החלה ליצור שיתופי פעולה שהניבו ליין של תיקים מתוך כוונה שהחנויות יתפקדו כחנות לייף סטייל, אשר בה יימכרו פריטים של מעצבים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציה המשלבת אבנים אינדיאניות המושפעת מהאלה המיתולוגית איסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת התכשיטים אמארו, החלה את דרכה בשנת 1986 כעסק פרטי לעיצוב תכשיטים. גופר ששון הגיעה לתחום התכשיטים מתוך אהבה עזה לעולם העיצוב והיצירה ובתחילת דרכה יצרה תכשיטים ללקוחות פרטיים, כשבשנת 1999 אף החלה לייצא לחו"ל. כיום הרשת מונה 7 חנויות ברחבי הארץ, 11 חנויות ביפן, 3 חנויות ברוסיה ואוקראינה וחנויות נוספות בטייואן והונג קונג. "אמרו ממותגת במקום מאוד גבוה ביפן וקולעת לטעם היפני" מסבירה גופר שושן את ההצלחה הגדולה של המכירות בארץ השמש העולה. "היפנים אוהבים אבנים יקרות. הם עם שמעריך עבודה איכותית ובנוסף הם מעריצים ונשארים נאמנים למותג אותו הם אוהבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד משובץ אבנים, 499 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד מאבני טורקיז. 950 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית הפנינים הקלאסית המתחדשת בכל עונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים: צמידים: 120 שקלים - 2,500 שקלים; שרשראות: 120 שקלים - 1,900 שקלים; שרשראות קולר: 190 שקלים - 2,850 שקלים; עגילים: 70 שקלים - 780 שקלים; טבעות: 190 שקלים - 790 שקלים.

את התכשיטים ניתן להשיג ברשת התכשיטים AMARO ובחנות המקוונת באתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית טורקיז נגד עין הרע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית סודות המדבר המאופיינת בצבעוניות חמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully