וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט פטינסון פרזנטור בושם הגברים של דיור

31.10.2012 / 15:12

הכוכב הבריטי רוברט פטינסון, שבימים אלה מקדם את החלק ה-4 בסאגת דמדומים, נבחר כפרזנטור בושם לגברים של דיור. עבור התפקיד ישתכר 12 מיליון דולרים

רוברט פטינסון. GettyImages
יקבל 12 מיליון דולר. רוברט פטינסון/GettyImages

לאחר בראד פיט וקמפיין שאנל 5, כוכב הוליוודי נוסף נשכר לקידום בושם תמורת הון תועפות. על פי דיווח באתר E, רוברט פטינסון ישמש כפרזנטור בושם דיור לגברים. השחקן צפוי לקבל על פי המדווח 12 מיליוני דולרים עבור התקשרות לשלוש שנים. גם אם מדובר בחוזה ארוך טווח, עדיין מדובר בשכר גבוה למדי לשחקן בן 26 בסך הכל.

זהו קמפיין מרכזי ראשון לכוכב הבריטי של סאגת 'דמדומים', שחלקה הרביעי והאחרון יוצא בימים אלה במספר מקומות בעולם - מועד מצוין להודעה על הקמפיין החדש. ככל הנראה מעריציו של הכוכב הבריטי צפויים לראות את פניו המפוסלות בכל מקום בגלובוס בקרוב מאוד.

בניגוד למקרה התקדימי של בראד פיט ושאנל, בחברת דיור שכרו את פטינסון לקידום בושם לגברים ולא לאף אחד מסדרת בשמי הנשים של בית האופנה. כלומר, לקמפיין מסורתי. לכן, יש להניח שלא מתוכננת פה אוונגרדיות נסיונית בנוסח קמפיין בראד פיט לשאנל 5. כזכור, תמורת לא פחות משבעה מיליוני דולרים, פיט נראה בלתי מגולח והמום למדי בסרטון שחור-לבן בן 30 שניות בסך הכל אומר דברים סתומים "לדמות אישה אנונימית מחוץ לפריים". הסרטון המפתיע הוביל לפארודיות ויראליות רבות ומשעעשעות שאפשר למצוא היום ברשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בת הזוג מככבת בקמפיין בישום. קריסטן סטיוארט בקמפיין 'פלורבוטיניקה' של בלנסיאגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם זוגתו של פטינסון, קריסטן סטיוארט, מככבת בקמפיין בישום של בית אופנת על - 'פלורבוטניקה' של בלנסיאגה. לאחרונה היא גרמה מבוכת מה למעסיקיה עקב ראיון שהעניקה לעורכת הגרסה הצרפתית של מגזין וניטי פייר ובו אמרה כמה דברים שלא ניתן בדיוק להגדיר כיחסי ציבור טובים לבושם, כמו למשל: "אני מרגישה מבוגרת כשאני שמה את הבושם" או "אני לא צריכה לשקר ולומר שאני אוהבת את הבושם". על השאלה איזה סרט הבושם מזכיר לה היא ענתה: "סליחה אבל השאלה הזאת מפחידה אותי".

עם שכירת פטינסון כפני בושם הגברים של החברה, דיור ממשיכים לקיים פה את מדיניות היד על הדופק - גיוס הפנים הלוהטות של הרגע לקידום מוצרי החברה. החיבור הזה בין כוכבי ידוענים מן הליגה ראשונה למוצרים אלו מחזק את מקומם כמוצרי יוקרה. במקביל, גם הפרזנטורים נהנים מקישור שמותיהם מותג על. מצב מובהק של Everybody Wins.

בצעד זה פטינסון מצטרף לשמות נוצצים אחרים שכבר מועסקים על ידי דיור, כמו שלוש זוכות האוסקר - מריון קוטיאר, שרליז ת'רון ונטלי פורטמן. כמו כן מצטלמים עבור בית האופנה מילה קוניס וג'וד לאו, שאולי עוד לא זכו בפסלון המוזהב, אבל ללא ספק מהווים מוקד משיכה ומודל חיקוי לצעירים רבים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully