וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי MTV אירופה: השטיח האדום

12.11.2012 / 17:30

לטקס פרסי MTV אירופה אמש לא הגיעו ריהאנה וגאגא, אבל היה שמח - טיילור סוויפט הקסימה, לנה דל ריי שיעממה, היידי קלום סינוורה וקים קרדשיאן חשבה שהישבן צריך הבלטה

היידי קלום

היידי קלום (39) מנחת הטקס, אזרחית מקומית כמובן, לבשה לשטיח האדום שמלה ראשונה בסדרת שמלות ורסצ'ה. הטורקיז, השיבוץ המוזהב, הניטים והשרוכים שהשתדלו להשאיר את הציצים במקום וסינוורו את כל מי שהיה מסביב. צמות צידיות בשער וסנדלי השרוכים רק בילבלו עוד יותר. אבל לפעמים טו מאץ' הוא דווקא סקסי וזה מה שהיה אתמול, במקרה של היידי לפחות.

אלישיה קיז

אלישיה קיז (31) אף פעם לא הצטיינה על השטיח האדום והטקס אתמול לא היה שונה. בעוד שגוון הירוק-עד הרובין הודי ותספורת הקארה הקצרצרה החמיאו לה, השמלה לא הותירה רושם רב. מה גם שהדגם הזה של סטלה מקארתני המכונה Miracle Dress ('שמלת הנס') עקב פטנט הצרת המותניים נראה פשוט יותר מדי לאחרונה.

טיילור סוויפט

קשה לטעות עם ג'יי מנדל ובוודאי שלא כאשר טיילור סוויפט (22) לובשת שמלה בעיצוב בית האופנה הצרפתי-ניו יורקי הוותיק. עם השמלה הלבנה המנצנצת קלות, זוכת שלושת הפרסים אתמול, הציגה מראה רומנטי ורך מהפנט. השיער המוחלק זרם עם דיגום המעוינים של השמלה והמראה כולו היה מחוכם ומעודן.

ריטה אורה

הזמרת הבריטית ריטה אורה (22), שעושה מאמצים להצליח גם מעבר לאוקיינוס, קצת טעתה אתמול. שמלת המרקזה שלה ברוח שמלת הכלה האיקונית של הנסיכה גרייס - עם גודש של תחרה גסה ושכבות טאפטה - הייתה ראוותנות הנכונה אולי לגאלת מוזיאון המטרופוליטן השנתית או טקס האוסקר, אך לאתמול היא היתה סמן של מאמץ יתר לתשומת לב. תלתלי הזהב, מנגד, היו חמודים למדי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

קים קרדשיאן

ככל הנראה קים קרדשיאן (32) אהבה מה שהיא ראתה בתצוגת המעצב הצרפתי סטפן רולאן בשבוע האופנה האחרון של פריז. להגשת פרס 'השיר הטוב ביותר', כוכבת הריאליטי לבשה שמלת מיני עם צווארון v עמוק, שרוולים צמודים ושובל פומפוזי ארוך בעיצובו שמשך תשומת לב לאחוריים האישיים החביבים עליה כל כך. מה גרם לה לחשוב שהישבן המרופד ממילא שלה זקוק לחיזוק?

קרלי ג'יי ג'פסן

"וואוו, אני יכולה לומר שלא ציפיתי לזה", אמרה קרלי ג'יי ג'פסן (26) כשזכתה בפרס 'השיר הטוב ביותר' ואפשר לומר שגם שמלת הסטרפלס המוכספת שלה לא הייתה צפויה. השמלה בעיצוב ג'ואנה ג'ונסון עם הדפס המזכיר ריפוד או טפט הייתה יפה למדי, אם כי נטולת ההומור הנדרש מזמרת הלהיט הקופצני 'קול מי מייבי'.

לנה דל ריי

הבנאליות של היומרה. כך ניתן לסכם את המראה של לנה דל ריי (26) אתמול. הזמרת עם פני הפלסטיק והדימוי המלאכותי לא הציגה כל ייחודיות או אלטרנטיבה כצפוי ממי שזכתה בפרס "הזמרת האלטרנטיבית הטובה". אולי הבחירה בשמלת המעטפת הכחולה שלה היא תזכורת לסרטון הויראלי שלה 'בלו ולווט', אחרת קשה להבין מה מאחורי המראה הלא מרגש הזה.

איזבלי פונטנה

ככל הנראה דוגמנית העל הברזילאית איזבלי פונטנה (29) חשה צער על היעדרותה מתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט השבוע, אחרת קשה להסביר את הבחירה בשרוולי פרנזים וריבוי הניטים המנצנצים. עם זאת, קשה שלא להודות שחליפת העור צמודה בסגנון גלאם שנות השבעים החמיאה לגזרה המצוינת שלה.

פיקסי גלדוף

בתו הצעירה של המוזיקאי האקטיביסט, בוב גלדוף, הדוגמנית וסולנית להקת 'ויולט' פיקסי גלדוף (22), בחרה בשמלת האוס אוף הולנד, מותג הלבשה בריטי צעיר וטרנדי. השמלה, אולי לא נוצצת וקצת נמוכת פרופיל ביחס לאירוע שטיח אדום, עשתה רושם של נוחה במיוחד. קלאץ' הסוכריה הביזארי הוא אחד מן הפריטים הפחות מוצלחים בקולקציית מרטין מרג'יאלה ל-H&M.

גוון סטפני

גוון סטפני (43) לא רק חישמלה על הבמה, היא גם הייתה הכי טובה על השטיח האדום. העיצוב המיוחד של ז'אן פול גוטייה - פיוז'ן של מכנסונים ושמלה - מקולקציית סתיו 2012 של המעצב הצרפתי הוותיק, לא רק החמיא ומיקם את גוון בצד האדג'י-ייחודי אמש, הוא גם נראה הכי נוח שיש. מגפיים מעבר לברך טרנדיים, בלונד הפלטינה והשפתון האדום השלימו מראה מרהיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully