וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים או האלווין? גלית לוי לקיץ 2013

13.11.2012 / 8:50

מחשופים מכל מיני סוגים, רקדנים חשופים ואווירה של בורלסק זול כיכבו בתצוגת גלית לוי בשבוע אופנה בתל אביב. היו נשים בקהל שלא ידעו את נפשן מרוב אושר

ספק: דייב שחר עריכה: אמיר קוטיגרו

באיחור מתגלגל של כארבעים וחמש דקות החלה אמש (שני) תצוגת גלית לוי. התצוגה אשר הציגה עבודות נבחרות מקולקציית בגדי הים, שמלות הערב ושמלות הכלה של המעצבת לעונת קיץ 2013 חתמה את יומו השני של שבוע האופנה בתל אביב.

התצוגה נפתחה במופע קצרצר של זמרת עם קול מרשים ושני רקדנים חשופי חזה שהזכירו מאוד את פארודיית 'ארץ נהדרת' על צמד רקדני הליווי של מאיה בוסקילה, פאסיבי ואקטיבי. פתיחה משעשעת והולמת למדי לתצוגת קולקציה בורלסקית למדי, כלומר קולקציה אשר הגזמה, גרוטסקיות וחשפנות הם מניעיה. ככל הנראה, אם לשפוט על פי הקהל הרב שפקד את המקום וסגנונו, יש מי שעבורם מדובר בהתגשמות פנטזיה. ההיפך הגמור, אגב, מן הקהל שאליו פונה למשל יאיר ג'רמון אשר הציג לפניה.

התצוגה נפתחה בשמלת מיני כתומה קצרה באופן מביך ובהמשך נראו עוד דגמים רבי תעוזה. למרבה האכזבה, רובם היו גם חסרי חוכמה. לא התגלה פה השילוב הנדיר של מחוכם וסקסי, אם כי בקושי סקסי. כי חשיפה בלתי מאוזנת ובלתי מחושבת של הגב, החזה, הרגליים, אינה אופנה חכמה, היא אופנה שמתאמצת לתשומת לב.

בדומה לכך, גם פרנזים מאורכים, חגורות מתכת מוכספת, פאייטים בוהקים ושסעים עד המותניים שנראו על המסלול, לא היו מצליחים להשלים כל מראה מעודן או אלגנטי. שילובי עור אדום ועור שחור קונטרסטיים, מחשופי ג'סיקה רביט מרופדים ומחשופי v עמוקים, היו סוג של פלאשבק לא נוסטלגי משנות השמונים. שמלות מיני עטופות טול בגוון זהה באורך הרצפה היו לא יותר מתחפושת של שמלות נשף יוקרתיות. שמלות מיני משובצות בפאייטים וחריזה בוהקת אחרת סינוורו כמו אורות רכב גבוהים. בנוסף, שמלת סטרפלס בירוק-טורקיז גילתה דמיון מצמרר לדגם גוצ'י שהוצג לאחרונה במילאנו.

בגדי הים היו בעיקר דגמי ביקיני סטנדרטיים ש"בגד חוף" בדמות שכמיית סופרמן הוצמד אליהם ליצירת סוג של דרמה. בכלל האוירה הפורימית היתה דומיננטית. אבל יש לזכור שיש מי שעבורם כל יום הוא פורים, הם לא מעטים והם הקהל הנאמן של גלית לוי. קהל שלנוכח תצוגת אמש היה יותר ממרוצה.

הדוגמניות שהציגו עור חשוף כמו שלא הציגו באף תצוגה קודמת, לבשו פה ושם פריטים במידות שהיו לא פעם גדולות מדי והוצמדו לגופן בסיכות אחוריות - מראה חובבני שעורר תהייה האם כלל לא נעשו כמתבקש מדידות מוקדמות.

עם זאת, שני דגמים בלטו לטובה ועשו רושם ככאלה העשויים לשמש לאורך זמן גם את מי שלא נמנים עם מעריציה המושבעים של לוי: שמלה כתומה באורך הרצפה עם שרוולים תפוחים-ארוכים וגימורי תחרה ושמלה אסימטרית חושפת כתף בגוון פוקסיה. השאלה האם מדובר בהברקה מקרית או טעימה ממשהו טוב בדרכה של המעצבת?

הסיקור המלא של וואלה! אופנה משבוע האופנה תל אביב:
כל הקולקציות, כל קטעי הווידאו וכל הפרשנויות

תצוגת קולקציית אביב-קיץ 2013 – המעצבת גלית לוי. נמרוד סונדרס
ביקיני עם שכמיות סופרמן/נמרוד סונדרס
תצוגת קולקציית אביב-קיץ 2013 – המעצבת גלית לוי. נמרוד סונדרס
מחשופים מכל מיני סוגים/נמרוד סונדרס
תצוגת קולקציית אביב-קיץ 2013 – המעצבת גלית לוי. נמרוד סונדרס
עור בגווני אדום ושחור קונטרסטיים/נמרוד סונדרס
תצוגת קולקציית אביב-קיץ 2013 – המעצבת גלית לוי. נמרוד סונדרס
וגם תחרות וסאטן/נמרוד סונדרס
תצוגת קולקציית אביב-קיץ 2013 – המעצבת גלית לוי. נמרוד סונדרס
סינוור אורות גבוהים/נמרוד סונדרס
תצוגת קולקציית אביב-קיץ 2013 – המעצבת גלית לוי. נמרוד סונדרס
יותר ממחווה לגוצ'י/נמרוד סונדרס
תצוגת אביב/קיץ 2013 של גלית לוי בשבוע האופנה של תל אביב, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
האסימטרית הסבירה/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • גלית לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully