וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיטה עם סטלה: 6 פיג'מות לחורף לוהט

הילית וולברג

22.11.2012 / 18:43

משמלת לילה חושנית של סטלה מקרתני ועד לאוברול ילדותי שמכוסה בפרצופי מיני-מאוס - חג ההודיה והמבצעים הנלווים לו הם הזדמנות מעולה להזמין קצת סטייל אל מתחת לסדינים

נהוג לחשוב שפיג'מות וחלוקי בית לא נמנים עם הפריטים ששווה להשקיע בהם כסף נוכח העובדה שאף אחד לא באמת רואה אותם. אבל האמת היא, שבסופו של כל יום, עם בוא הלילה, מדובר בפריט הכי נחרש בארון ועל כן, רכישה נבונה של פיג'מה מפנקת היא בעצם השקעה ארוכת טווח.

לא בכל אתרי הקניות באינטרנט מחזיקים מחלקה מיוחדת לבגדי בית ושינה (SleepWear), ולכן רצוי לחפש את הפריטים האלה באפשרויות החיפוש של האתר. לרוב, הדגמים נעים בין מכנסיים וחולצה שהם חלק מהפיג'מה הקלאסית, כותנות סקסיות, חולצות רחבות וארוכות, אוברולים וחלוקי בית.

בכל צורה שלא תבוא הפיג'מה, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות המפרטות את סוג הבד כדי לוודא שבנוסף ליפה, היא תהייה גם נוחה ונעימה על הגוף. בהקשר הזה, אגף ביקורות הגולשים הוא מקום חשוב לבקר בו ואף לדרג בעצמכם עבור הגולשים האחרים.

באופן כללי, כדי למצוא את המבחר הגדול ביותר, פנו אל אתרי הכלבו דוגמת מייסיס ובלומינגדיילס, המחזיקים מחלקות ענקיות של הלבשה תחתונה ופיג'מות ויכולים להעניק הנחות על קנייה גדולה. חג ההודייה האמריקאי הוא מאורע שדורש גם הנחות מפתיעות אז בחנו היטב את עמוד הבית של כל אתר כדי לבדוק האם קיימים מבצעים מיוחדים על המשלוח, או על הפריט עצמו. רכישה נעימה.

עד 100: מכנסי פיג'מה ורדרדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוראבר 21 מציעים מכנסי פיג'מה וורדרדים ורומנטיים עם הכיתוב "I Think I Love You" בשלל שפות המודפס לאורכם וסרט וורדרד וילדותי שקושר אותן במותן לנוחות מירבית.

מכנסי פיג'מה וורדרדים, פוראבר 21, 43 שקלים.

עד 200: אובראול ילדותי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוברול עם הרגליות, המכונה וואנזי (Onesie), קורץ לפיג'מות הילדותיות של פעם, אבל יכול לפנק גם מבוגרים. ההדפס המיקי מאוסי לא חדש לעולם האופנה ואהוב במיוחד על המעצב שארל דה קסטלבז'אק, שעיטר בעבר כוכבות כמו ליידי גאגא וקייטי פרי בעכבר המפורסם בעולם. האוברול הזה עולה בדרך כלל 212 שקלים, אך לכבוד חג ההודיה האמריקאי הוא מוצע במחיר מוזל ובתוספת הנחה של כ-20 אחוז עם כתיבת הקוד: Feast בשלבי ההזמנה.

וואנזי מיקי ומיני מאוס, מייסיס, 149 שקלים.

עד 300: כותונת רטרו של מאנקי מאנקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חולצת הפיג'מה הגברית מרפררת כמובן לשליפה האקראית של החולצה של החבר מהארון ובתחומי הפיג'מות נחשבת לסקסית אפילו יותר מלנז'רי תחרה. חברת הפיג'מות מאנקי מאנקי מתמחה בליצור תחושה כיפית ונוחה בבגדי בית ויצרה פריט שובב ומשעשע עם שילוב צבעים יפהפה בין ההדפס הקופיפי התכול לפסים באדום ולבן.

כותונת חולצה, מוד קלות', 223 שקלים.

עד 400: חלוק ריצ'רץ' של ג'ונס ניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיג'מות והחלוקים של ג'ונס ניו יורק הם באחריות, ובתוספת המלצה אישית חמה, הפריטים הכי מפנקים להתעטף איתם בלילה. הבדים תמיד נעימים ורכים והגזרות חתוכות בתשומת לב השמורה להלבשת ערב. החלוק הנפלא הזה רך על הגוף ומחמיא לו. פריטי הסאטן בשרוולים ובכיסים והשסע בצדיו מעניקים לו תחושת יוקרה, בעוד שהרוכסן העדין בקדמתו הופך אותו לנוח ללבישה. גם כאן מציעים במייסיס 20 אחוזי הנחה בכתיבת הקוד Feast בקופה.

חלוק ריצ'רץ' של ג'ונס ניו יורק, מייסיס, 385 שקלים.

עד 500: סט פיג'מה וינטג' של ג'יי קרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיג'מת הווינטג' של ג'יי קרו בגרסתה המודרנית מומלצת עבור מי שמוכן לשלם לא מעט בשביל להיראות ולהרגיש נהדר גם מתחת לסדינים. הסט של ג'יי קרו שואב השראה מהפיג'מה הגברית הקלאסית של חולצה ומכנסיים, חתוך בדיוק מחמיא ועשוי מכותנה רכה ואיכותית. הסרט האלסטי במותניים נינוח והפריטים הקטנים בצווארון ובכפתורים מוקפדים להפליא. ממש כמו חברת ההלבשה האמריקאית הקלאסית. זמין בתכלת, כחול כהה ואדום כלנית.

סט פיג'מה וינטג', ג'יי קרו, 451 שקלים.

ללא גבולות: שמלת סאטן ותחרה של סטלה מקרטני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שבאמת רוצה להתפרע עם הפיג'מה שלה, מוטב שתעשה זאת עם הכותונת הסקסית של סטלה מקרטני. היא עשויה מסאטן סטרצ'י, עם כתפיות מותאמות וסגירת חזייה כפולה מאחורה, שגם חושפת חיתוך עמוק לכיוון הישבן, שמתחיל עוד מתחת לקו החזה. השוליים מעוטרים בתחרה בחיתוך צדפה והצבעים המוצעים הם 'וורד בהיר' (שדומה יותר לפנינה), 'דיו כחול כהה' ו'אמרלד כהה' (שהוא הירוק של החורף). אם כבר משקיעים את הסכום המדובר, דעו שהכותונת הזאת יכולה לשמש לא רק לשינה, אלא כבסיס לשמלות שקופות או מבד דק.

סליפ של סטלה מקרטני, שופבופ, 1,170 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully