וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה חדש בין קרן בנקר ללי גרבנאו

25.11.2012 / 15:49

קולקציית קפסולה חדשה נרקמת בין מעצבת בגדי הקז'ואל קרן בנקר למעצבת שמלות הערב הצעירה לי גרבנאו. המטרה - להציע שמלות מפוארות יותר בטווח מחיר נמוך יותר. פרסום ראשון

שיתוף פעולה מסקרן נרקם בימים אלה בין מעצבת האופנה הוותיקה קרן בנקר לבין מעצבת האופנה הצעירה לי גרבנאו. בנקר (39), מוכרת בזכות 'עלמה', המותג המקומי בעיצובה, והבוטיק הנושא את שם משפחתה, המשמש מוקד עלייה לרגל עבור המכורות לאופנה עירונית. מנגד גרבנאו (26), שסיימה לפני כחצי שנה את לימודיה בשנקר, מחזיקה במותג לבגדי ערב.

"אני מעצבת קולקציית קפסולה לבנקר, וכרגע אנחנו ממש בשלבים ראשונים", חושפת גרבנאו לראשונה. "זה ליין יותר צעיר וזול עם כתב היד שלי. מה שמאוד מעניין שזו פעם ראשונה בשבילי לעבוד עם מתפרות בייצור מסחרי. זו מעין התנסות במשהו חדש עבורי בתור מעצבת צעירה".

מסתמן, שמוקד העניין בקולקציה הקפסולה נובע בעיקר מהעובדה כי מדובר במפגש בין שני סגנונות מנוגדים. בעוד שבנקר מזוהה עם סגנון נגיש המבוסס על קז'ואל מתוחכם ויומיומי בעיקר, גרבנאו דווקא נמשכת אל בגדים מטופלים במיוחד, מהסוג המעוטר עבודות יד עדינות המיוצרות בהזמנה אישית בלבד.

"מדובר בעיקר בשמלות וקצת אקססוריז, יותר 'לי' עם נגיעות של 'עלמה', מאשר להפך", מרחיבה בנקר ומספרת איך שתי דיסציפלינות שונות אמורות להתנקז לכדי יצירה הומוגנית אחת. "אנחנו עושות קולקציה קטנה. זה קצת יותר זוהר מ'עלמה' וקצת יותר נגיש מלי. זה הרעיון, שיהיה אפשר לקנות משהו הרבה יותר נגיש, כי מדובר במחירים שלנו. מה גם שהפריטים יהיו במגוון של מידות. היא בחורה מאוד רצינית וחרוצה. אנחנו עובדות פה בסטודיו עם הסקיצות של לי, ועובדות עם תדמיתנית שלנו. אנחנו חושבות איך אפשר להתאים את זה להרבה מידות ולגזרות. אנחנו נורא שונות בקטע הזה. לי עובדת רק בהזמנה אישית ואני לא יודעת מה זה הזמנה אישית".

כפי שניתן להבין, מחוץ לשיתוף הפעולה ישנו פער עצום ברמת המחירים שמציעות שתי המעצבות. אם הפריטים היקרים ביותר של בנקר מסתכמים במאות שקלים לכיוון האלף, טווח המחירים של גרבנאו רק מתחיל באיזור הזה ונוסק צפונה לכיוון האלפים.

העבודה המשותפת החלה לקרום עור וגידים לפני כחודשיים, אך לדברי המעצבות עדיין מדובר בשלבים ראשוניים אשר יעלו הילוך במהלך חודש הקרוב. לצורך העניין, המעצבות עוד לא הגיעו לשלב בחירת הבדים, אך לדבריהן ייתכן ולא מדובר בשיתוף פעולה חד-פעמי, אלא מהלך עם פוטנציאל לטווח ארוך.

החיבור בין השתיים מבוסס על התאהבות מוקדמת. "ראיתי את הדברים ומאוד אהבתי", משחזרת בנקר. "הדברים שהיא עושה הם מאוד שונים מהקולקציה שאני עושה, והרגשתי שביחד אנחנו יכולות לעשות משהו מאוד מעניין. אני מאמינה שצריך משהו יותר ממשהו שמדליק אותך, אלא גם חיבור טוב".

(סייע בהכנת הכתבה: לירוי שופן)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה בעיצוב לי גרבנאו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית חורף 2012-13 של קרן בנקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully