וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסט אוף: איפה מוצאים את התיקים המקוריים מכולם?

טל דרורי

27.11.2012 / 8:30

לפעמים כל מה שצריך זה תיק שגורם לנדודי שינה מרוב שהוא היסטרי. מדור חולצת רשת בוחר את 5 האתרים שמציעים את התיקים המקוריים בעולם, לפאשניסטות מתקדמות ולמתקדמות יותר

הלוקסוסי: My Theresa

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של מיו מיו, 1,195 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של אניה הינדמרץ', 1,794 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: http://www.mytheresa.com

אתר ההלבשה והאססוריז הלוקסוסי My Theresa מאכלס קולקציית תיקים מהפנטת, המעידה על קניינות משופעת בטעם טוב. מי שנפל בחלקו הון בלתי צפוי ומחפש מועמד מוביל למלתחת התיקים שלו ימצא שם פריטים ייחודיים במחירים לא שווים לכל נפש.

בין המעצבים שיצירותיהם מוצגות באתר אפשר למצוא שמות לוהטים כגון סטלה מקרטני, אלכסנדר וואנג וויקטוריה בקהאם, וכמובן את כל החשודים המיידיים דוגמת מאלברי, מיו מיו וקלואי. המחירים כמובן הם באווירת 'מעבר ליכולתך' אך עם הסיילים הצפויים לקראת חג המולד, אולי יהיה אפשר לצאת משם עם קלאצ' מיניאטורי.

האינדי: התיקים של קרין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק בהזמנה אישית של קרין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב של קרין, 335 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: http://www.etsy.com/shop/valhallabrooklyn

יעד החביב במיוחד על המדור הוא חנות אינטרנטית קטנה ואיכותית המתחבאת לה באתר Etsy, המאגד תחתיו אלפי אומנים ואמנים עצמאיים.

מי שאוהב את התיקים שלו נינוחים על גבול הזרוקים, עם עור מרוכך ואלמנטים מעט בוהמיינים, יעוף על התיקים שמעצבת קרין - סקנדינבית תושבת ברוקלין. החנות כוללת מבחר תיקים, שהרצועות הכפולות שלהם מאפשר לתלות אותם על המפרק או על הכתף, תלוי במאורע ובאטיטיוד.

למעצבת סדרת דגמים בסיסית איתה היא עובדת, ומבחר מטריף של עורות שבאים בהמון צבעים וטקסטורות. המחירים הם באיזור ה-300 דולרים. בנוסף, קרין גם תשמח לעצב עבורכם תיק מותאם אישית במחיר זהה פחות או יותר לדגמים הקיימים. כדי לקבל רעיונות אפשר להקליק לתוך הפידבקים ולראות את כל התיקים שעברו התאמה אישית. אם לשפוט על פי כ-2,000 פוסטים, הלקוחות מבסוטים עד הגג..

הפונקציונלי: Buggu

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק למאק, 36 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: https://baggu.com

Buggu, שזה תיק ביפנית, היא בכלל חברת תיקים אינטרנטית מווילאמסבורג, ברוקלין. 'בגו' מתמחה פחות בתיקי פאשן בהגדרה הרגילה ויותר בתיקים מהזן הפונקציונלי.

לטובת הפונקציונליות הזו המותג מביא עיצובים נקיים, איכות חומרים ולא פחות חשוב - תג מחיר סביר בהחלט. ההיצע בו הולך וגדל וכולל בין השאר תיקים לקניות בסופר, תיקי גב, תיקי וויקנד וכיסויים למחשב. חומר הגלם העיקרי הוא קנבס המגיע במגוון עצום של צבעים ודוגמאות. לאחרונה הוא התרחב גם לתחום העור, עם קולקציה מכובדת של תיקי נשיאה, תיקי צד ופאוצ'ים, כולם מעור שלפחות דרך המסך נראה איכותי.

הייחודי: אנג'ל ג'קסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של אנג'ל ג'קסון, 337 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
243 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: http://www.angeljackson.com

מותג המעצבים הבריטי אנג'ל ג'קסון ידוע בטייק הייחודי שלו על עיצובים קלאסיים. מאז בא לעולם ב-2005 הוא מבסס לו מוניטין מותג הפשיוניסטיות האינטלגנטיות.

בהעדר חנות פיזית, האתר שלו הוא היעד היחיד בו אפשר לרכוש את כל דגמי המותג, או לפחות להתמוגג מהפריטים הורסי הבריאות. רבים מהתיקים האולטרה מסוגננים מתבססים על עיצובים קלאסיים של תיקי נשיאה, קלאצ'ים ושאר תיקי צד, אך מפתיעים במגוון חומרים אקלקטי במיוחד. עור נחש בטקסטורות וצבעים שונים, נוצות, פאייטים ועבודות מתכת דרמטיות נמהלים לתוך התיקים בעבודת יד ומבטיחים שמהאוחזת בתיק אנג'ל ג'קסון יהיה קשה מאוד להתעלם. ואם זה לא מספיק המותג מתהדר בקרדיטים של ייצור מוסרי לכל אורכה של שרשרת הייצור, מהמפעל בבאלי ועד לכתף הלקוחה המאושרת.

ההיפסטרי: פורסט באונד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק בעיצוב תעשייתי, 150 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: http://www.forestbound.com

פורסט באונד הוא מותג לתיקי נשיאה (Tote Bags) בסטייל תעשייתי ומתוצרת בוסטון. כל תיק באתר הוא יחיד במינו והוא פרי עבודת יד מושקעת וליקוט שקדני של החומרים ממנו הוא עשוי.

בין הבדים אפשר למצוא קנבסים צבאיים אמריקאים מתקופת מלחמת העולם הראשונה, שקי דואר גרמנים משנות ה-40 וסינרי עבודה משנות החמישים. החומרים הווינטאג'ים מהם עשויים התיקים משתקפים היטב בסטייל המחוספס של התיקים, שנראים כאביזר המושלם לעצירה בשוק איכרים לפני שחוזרים לדווש על הפיקסי.

אליס, המעצבת המאוד עסוקה שבראש המותג, תמצא זמן לעצב למי שמעוניין תיק מותאם אישית. המדור שניסה את העניין על בשרו מעיד שזה שווה כל דולר.

עוד אתרים מומלצים לקניות ברשת:
בסט אוף: אתרי הנעליים הטובים בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully