וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מזור לעור יבש

שירלי אכסלרוד

29.11.2012 / 16:24

החורף אולי מביא עמו דברים יפים כמו שלכת, אבל גם עור יבש שגורם לכל כף רגל מצוייה להיראות כפרסה של סוסה. מדור קוסמטיקה קלה צולל את תוך השומן שיביא עזרה לעור המבוקע

ראשית החורף, עונה כה יפה. ריח של גשם ראשון, עלי שלכת, כפות ידיים חרבות שופעות קשקשת ושפתיים מיובשות מזרזפות דם. והפעם במדור: שלל מוצרים למלחמה ביובש.

עם לוק לבן של אחות בבית-חולים פרטי ממש, אבל ממש יקר, בשוויץ, קרם הידיים של ג'ובנה חש עצמו משתייך לליגה של האנטי אייג'ינג, עם רשימת הבטחות שעושה חשק למרוח אותו מסביב לעיניים ואחר כך על כל הגוף: פטנטים שמחדשים את התאים, מייצרים עור רענן ומבהירים כתמי פיגמנטציה. אגב, הוא אפילו מכיל מסנני קרינה.

הנסיינית ש', שמראה מרפקיה המתקלפים עושה סיוטי לילה לפעוטות, וגורמים לה לגירוד עז כחיית רחוב מכונמת, מרחה את הקרם והיא מדווחת: "קרם לבן ונזירי, נטול ריח באופן מפתיע, עשיר כחמאה הולנדית אבל נספג מהר, וכבר אחרי המריחה הראשונה אפשר היה לראות תוצאות יפות ונעימות. משובח והכל, אבל האם הוא שווה את המחיר? קונספטואלית, קשה לי לחשוב על רכישת קרם ידיים במחיר של קרם לפנים, אז כנראה שלא".

ג'ובנה, REGENERATING HAND CREAM, מחיר: 275 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ובנה, REGENERATING HAND CREAM, מחיר: 275 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם הידיים הבא שנבדק הוא קלאסיקה מודרנית – קרם חמאת השיאה של ל'אוקסיטן. מעבר לסגולות הריכוך המופלאות שמשמחות ידיים יבשות ברחבי העולם, מדובר במוצר שהפך לאגדה חיה בזכות אריזה טובת מראה וניחוח של מחלקה ראשונה. שווה לסבול את העקבות השמנוניים הקלים שהוא משאיר ואת הפקק הקטנטן והמרגיז שנוטה להיעלם – מחיר קטן לשלם בשביל קרם כה עשיר ומוצלח.

מי שמעדיפה את השיאה שלה מרוכזת, אורגנית, רב תכליתית ונוחה לנשיאה בתיק, בוודאי תהנה מגרסת ה-100% חמאה של אותו מותג, שמפתיעה בחוויית מריחה יבשה ונספגת באופן בלתי מציק. החמאה מגיעה באריזת פח בלתי הגיינית בעליל, ואפשר למרוח אותה על מרפקים, שפתיים, פנים, ציפורניים ותינוקות.

ל'אוקסיטן, קרם ידיים חמאת שיאה, 30 מ"ל ב-49 שקלים; 75 מ"ל ב-100 שקלים; 100% חמאת שיאה אורגנית, 45 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם חמאת שיאה של ל'אוקסיטן, 49 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמאת שיאה טהורה, 45 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסקאלה שבין קרם ידיים קליל, שמיד אחריו אפשר לבצע ניתוח מוח מורכב, לבין קרם ידיים משומן אווזים שישאיר לכן על האייפון סימנים שגם טרפנטין לא יצליח להוריד, ה-cold cream של אוון נמצא קרוב יותר לצד של האווזים. הוא מכיל כל מיני דברים שנשמעים טעימים על מלבי, כמו מי ורדים, שמן שקדים ומים טרמליים, וכמו כל יתר המוצרים של המותג הוא היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. בקיצור, מספיקה כמות קטנטנה ממנו כדי לרפא בין לילה גם את עור הידיים הכמוש ביותר.

אוון, Cold Cream, מחיר: 75 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוון, Cold Cream, מחיר: 75 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ובדיוק מהצד השני, יצרנית הלקים האהובים OPI, טומנת ידה (משחק מילים משעשע שכזה) גם בעולם הקרמים. מדובר בקרם לייט, מריח נעים, לא שומני, נספג מעולה, ומיטיב במיוחד עם הגועל היבש הזה שנוהג לגדול פרא מסביב לציפורניים. לא ממש יעיל למצבים של יובש דרמטי, אבל מושלם לשימוש יומיומי.

OPI, קרם ידיים, 69 שקלים ל-50 מ"ל; 129 שקלים ל-120 מ"ל. להשיג במכוני טיפוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OPI, קרם ידיים, 69 שקלים ל-50 מ"ל; 129 שקלים ל-120 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני הקרמים הבאים הם אחים בדם, תאומים של יעילות סיזיפית, נטולת סקס אפיל, שעושים את עבודה מצוין, אבל לא טורחים לחולל שום אושר קטן בדרך:

על המארז של לקטופיל מצויין במפורש "לידיים עובדות", וכל כולו אומר קרם לידיים אומללות שחלבו פרה ב-4 בבוקר בקור מקפיא; מנגד, הקרם של ד"ר פישר מסדרת יו לקטין מתעלה על עצמו בפירוט סיבות שונות ומשונות ליובש שהוא נכון להתמודד איתו (תוצאה של תרופות, חומרים כימיים, פסוריאזיס, סכרת ועוד כאלה). שניהם ארוזים בצורה מבאסת, אך יסודיים, לא מאכזבים ובמחיר סביר מאוד – אז למה להיות קטנוניים.

כצט, קרם ידיים לקטופיל, 35 שקלים.
ד"ר פישר, יולקטין קרם ידיים טיפולי, 50 שקלים (במהלך דצמבר במבצע 1+1 על כל סדרת יולקטין).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כצט, קרם ידיים לקטופיל, 35 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר פישר, יולקטין קרם ידיים טיפולי, 50 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

השפתיים הן הקורבן הבא של היובש. מי שמאסה בכל שפתוני הלחות החמדמדים במרקם שומן מוקשה, מוזמנת להתקדם למוצר הטיפולי של לה רוש-פוזה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הסגפני, שמציע קרם לשפתיים עצובות. הנסיינית פ' מדווחת כי הקרם נטול ריח וצבע, עדין ונעים, שמנוני במידה הנכונה ונטול טעמי לוואי של נפט גולמי כמקובל בתחום, ויתרונו הגדול באריזת שפופרת דקת פייה, היגיינית ונוחה מאוד. במבחן התוצאה – ההצלחה מוגבלת: אחרי יומיים של שימוש אינטנסיבי, הקרם הצליח להרגיע שפתיים יבשות שננשכו ללא הרף, אבל לא פתר לגמרי את הבעיה.

לה רוש-פוזה, CERALIP, מחיר: 50 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה רוש-פוזה, CERALIP, מחיר: 50 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בספא כולה מעצימים לא רק קבוצות שוליים מקופחות, אלא גם כפות רגליים שעשו משהו בקיץ האחרון. כך שאם סיימת את עונת הכפכפים כדובת גריזלי, תרגישי נוח להתייצב לפדיקור חורף עמוק, ארוך ויסודי במיוחד – בדיוק כמו בישול חמין.

בנוסף לפדיקור הקלאסי, זוכות כפות הרגליים המאושרות לפילינג מלח ושמן שומשום משייף ומרכך מאוד, אחריו הן עוברות לטיפול מלכותי של מסכת אצות טובה ומיטיבה שמטפלת לעומק בכל היובש שעוד נשאר, ולקינוח - קרם לחות ומה שמסתמן כבישול איטי באמבט פראפין חם. הכפות, כך על פי ההסבר המלומד של הפדיקוריסטית במקום, לא מבינות מאיפה זה בא להן, שותות מהר את קרם הלחות עד תום, ומסיימות את האירוע כשהן רכות, חלקלקות ורדרדות כאילו ישנו לפחות 10 שעות בלילה.

כולה, פדיקור חורפי, עד 90 דקות, 250 שקלים. בית בנמל, נמל תל אביב 03-7171540.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספא כולה. פדיקור חורפי ב-250 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מ', בימים כתיקונם נסיכה, אך עם בוא החורף סוסה שעקביה המחוספסים משאירים שריטות עמוקות במצעי הסאטן המהודרים, מעדיפה לעשות את עבודת הפדיקור המלוכלכת בעצמה. לשם כך, הצטיידה מ' בפצירה של שול, שנועדה לטפל בבלעחס עיקש במיוחד על פרסותיה. אחרי התמודדות קצרה עם הצורך להרכיב את החלק המשייף כך שישב בצורה יציבה על הידית (השניים מגיעים באריזה בנפרד), ניגשה מ' למלאכה והיא מדווחת: "מדובר בפצירה אימתנית בעלת שני צדדים: האחד עדין להחלקת העור, ועל השני, הגס יותר, ניתן לגרד גם פרמז'ן. בסך הכל הפצירה נוחה לאחיזה, קלה לשימוש, והתוצאות היו יפות מאוד, אם כי הישמרו מלהפריז בשימוש בחלק הגס, פן תגיעו עד לעצם".

שול, פצירה להסרת יבלות ועור קשה, 48.5 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שול, פצירה להסרת יבלות ועור קשה, 48.5 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully