וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום לנסוע לניו יורק

הילית וולברג

6.12.2012 / 10:13

השינויים שעבר לאחרונה המותג של המעצב האמריקאי קנת' קול, עם קו חדש והמעצב קובי הלפרין, אמורים להפוך אותו לאטרקטיבי. עכשיו, עם משלוחים לישראל, אפשר לבחון אותו מחדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית חורף 2012-13 של קנת' קול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיפור של המעצב האמריקאי קנת' קול משקף במידת מה את תמונת המצב הכלכלית של תעשיית האופנה הפופולרית באמריקה. בשנות ה-80 היה לקול, בן ליצרן נעליים, חלום להציג את קו הנעליים שלו במהלך ה-Market Week במלון הילטון בניו יורק. בהיעדר משאבים הוא פתח לו חנות על גלגלים בקרוואן שחנה שני רחובות מאותו מלון. בעיות ברישוי מול עיריית ניו יורק הובילו אותו להפוך את חברת הנעליים שלו לחברה פיקטיבית להפקת סרטים, על הנייר בלבד, שמצלמת את הסרט הפיקטיבי, "לידתה של חנות נעליים" וכך יוכל לחנות את הקרוואן שלו ברחוב. יומיים וחצי אחרי, חברת ההפקות של קול מכרה מעל ל-4,000 זוגות נעליים. החלום האמריקאי בהתגלמותו.

עשור אחרי, קול התרחב גם לביגוד ואביזרים, הנפיק את החברה והפך למעצמה קטנה. אלא, שהשנים והתחרות הגוברת בשוק המעצבים באמריקה גרמו לירידה נמשכת ברווחים של קנת' קול שהגיעה לשיאה ב-2008. עוד לפני כן, השיק המעצב את "קנת' קול ריאקשן" בטווח מחירים זול וזמין שנע בין 35 ל-250 דולר בלבד.

כחלק ממהלך נוסף להגברת הרווחיות ומתוך כוונה למשוך תשומת לב בתעשיית האופנה, הושק השנה הקו "קנת' קול קולקשן", שכמו הקו המקורי והיקר שלו ("קנת' קול ניו יורק") אמור לקרוץ לחובבי אופנה נועזים יותר, ונע בין 80 ל-800 דולר לכל היותר. לצורך כך גויס למשימה המעצב הישראלי המצליח, קובי הלפרין (לשעבר המנהל האמנותי של אלי טהרי), שצפוי לחולל מהפכה נוספת עבור קול.

עד שהמותג יחולל פרק ב' בסיפורו, ההפסד הקטן של קול הוא לעת עתה הרווח של הצרכנים שזוכים להרשות לעצמם פריטים ייחודיים בעיצוב מוקפד ויוקרתי ונסבלים באופן יחסי. הבשורה האחרונה על שירות המשלוחים של קנת' קול לישראל, במחירי משלוח משתנים שמתחילים בסביבות ה-20-30 דולר, משמחת עוד יותר. בנוסף, בכל הזמנה ניתן לראות גם את חישוב המסים המקומיים, כך שהפתעות נוספות לא יחכו לכם במכס.

בהתאם לתקציב כמובן, הכי מומלץ להתחיל בלחם ובחמאה של קול, באגף הנעליים. נעלי נשים מתחילות מ-40 דולרים וגברים מ-24 דולרים. מודעים חברתית ימצאו גם נעליים דמויות עור לצד נעלי העור ופריטים מומלצים עבור גברים הם טי שירטס פשוטות ואיכותיות, ז'קטים קלילים, סוודרים מחמיאים ושעונים יפהפיים במראה יוקרתי. הפריטים המומלצים לרכישה עבור נשים הם התיקים כמובן, בדגש על הקלאצ'ים המצויינים של קול, שעוני הנשים נגזרים מהמראה הגברי בתוספת עדינות וקלאסה והסריגים המפנקים חתוכים בדיוק מושלם. עונת החגים באמריקה מזמנת כעת, ולזמן מוגבל, הנחה נוספת של 40 ו-50 אחוזים על פריטים נבחרים. הנה כמה אופציות רכישה משתלמות בטווחי מחירים שונים:

עד 100: חולצה מנצנצת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במיוחד בחורף, כשקר יותר לחשוף עור, פאייטים מנצנצים הם פיתרון לא רע לבגדי יציאה שישאירו רושם. הטי שירט מבית קנת' קול ניו יורק, הקו היוקרתי יותר, שומרת על המראה נוצץ ולא מתאמץ ועשויה מ-100 אחוז כותנה. היא יכולה לבצבץ מתחת לז'קט או לבלייזר ולשוב לקבל מקום של כבוד בימים החמים יחד עם חצאית או ג'ינס בסיסי. ניתן למצוא בכסף, שנהב וכחול כהה.

חולצת פאייטים של קנת' קול ניו יורק, 97 שקלים לאחר הנחה של 50%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עד 200: סניקרס עור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסניקרס מעור לגברים של הקו הזול יותר, ריאקשן, עוצבו כדי להיראות מיושנות בכוונה. צבע חום-אפור ושרוכים מוכתמים, הם רק חלק ממכלול של פרטים קטנים שהופכים אותם למעודכנות. כמו למשל סגירת הסיכה בקרסול והגימור הקונטרסטי בלבן.

סניקרס עור של קנת' קול ריאקשן, 200 שקלים לאחר הנחה של 50%.

עד 300: ז'קט קז'ואל לגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הז'קט הנהדר הזה עולה במקור כ-150 דולר ומוצע כעת בהנחה כפולה. הוא עשוי מכותנה ומצוייד ב-4 כיסים פשוטים ויעילים מקדימה. הפשטות שלו עם העריכה המוקפדת של קול הופכים אותו לשימושי ומשתלם.

ז'קט קז'ואל של קנת' קול ניו יורק, 273 שקלים במכירה ואחרי הנחה של 50%.

עד 400: מגפיים גבוהים עם עקב קטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגפיים מקו ריאקשן נמכרים עכשיו במחיר אטרקטיבי למדי, במיוחד כשמדובר בנעל הכי שימושית בחורף. עם חיתוך אלכסוני מלפנים שנועד לחשוף עוד קצת מתחת לברך ולהחמיא לרגל, עקב קטן ונוח שמעניק גובה מבלי להכאיב ואבזם שמעניק טאץ' רוקנ'רולי מדובר במציאה. זמין בשחור ובחום.

מגפיים גבוהים של קנת' קול ריאקשן, 240 שקלים אחרי הנחה של 60%.

עד 500: שעון חוליות זהוב-וורדרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השעונים הגבריים של קול הם יצירה אלגנטית ומהודרת והגרסה הנשית שלהם מצליחה לקחת משהו מהעולם הגברי ולהוסיף לו עדינות ורוך. החוליות בלבן אטום הן ניגוד יפהפה למנגנון השעון עצמו בזהב וורדרד ושלד הספרות הרומיות התלוי לבדו הוא כל היופי במינימליזם העשיר של קול.

שעון חוליות זהב ורדרד, 488 שקלים.

ללא גבולות: ז'קט אופנועים מצמר ועור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטוויסט של קנת' קול קולקשן, הקו היוקרתי ביותר של המעצב, על ז'קט האופנועים הקלאסי מגיע בצורת שילוב מרקמים בין הצמר בגוף המעיל לשרוולים והפאנל האחורי בגב העשויים מעור. הרכיסה היא אסימטרית קלאסית למעילי אופנוענים והחיתוך בגב תואם את הגזרה הנשית ומחמיא במותניים.

ז'קט אופנוענים מצמר ועור של קנת' קול קולקשן, 975 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • קנת' קול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully