וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסי החנוכה: חנות פופ-אפ לדניה הלר

12.12.2012 / 10:01

מעצבת האופנה דניה הלר, שאחראית למותג The Hellers, עוזבת את ישראל לטובת לוס אנג'לס. אבל עם חנות פופ-אפ חדשה ושני קווים מפתיעים לעונה הבאה, מסתבר שזה לא ממש הסוף

כנראה שאם ישנם ניסים בעולם הזה, הם באמת מתרחשים בחנוכה. המעצבת דניה הלר מקימה חנות פופ-אפ של המותג "The Hellers" בדיזנגוף סנטר בתל אביב.

החנות תיפתח היום (רביעי) לשבוע אחד בלבד, שלאחריו תארוז את עצמה ההלרית ותחזור עם עיצוביה ללוס אנג'לס מולדתה. "כל מה שאני יודעת נכון לעכשיו זה שאני סוגרת את הסטודיו פה ושאני הולכת להתמקד באל.איי לזמן מה", משתפת הלר, 35, ילידת אל.איי, שחיה ועובדת על קו לוס אנג'לס-תל אביב בשנים האחרונות.

את המותג המשותף לה ולאחיה יורם הלר, הקימה בסך הכל לפני ארבע שנים, אך במהרה הוא הפך לשם דבר בפיהן של מבינות עניין בארץ ובחו"ל. הלר ידועה בכתב יד אישי שמאופיין בגזרות חדשניות, טקסטורות מיוחדות והדפסים דיגיטליים ייחודיים, שבין היתר כבשו את בלוגרית האופנה המושחזת ליאנדרה מדין בעלת הבלוג "The Man Repeller", וגם את השחקניות ההוליוודיות אריאל ווינטר ולינדסי פונסקה.

"בסופו של דבר הבנתי שללא בסיס מוצק של ייצור והפצה, פשוט נשארים באותו המקום", מבהירה הלר את מה שעומד מאחורי ההחלטה למקד את האנרגיות ואת הזמן שלה במקום אחד. לדבריה "הגיע הזמן להעלות את ההילוך לשלב הבא, והדרך היחידה לעשות זאת מבלי להשתגע היא להתחיל בקטן ולבנות מחדש את 'The Hellers' מהיסוד". בעתיד תשתדל הלר לעשות גיחות לארץ על מנת לערוך אירועי אופנה כאלה או אחרים, אבל נכון לעכשיו הסטודיו בו נהגה לעבוד ברמת גן, כבר מושכר לדיירים חדשים.

עוד מגלה הלר כי במסגרת ההיערכות המחודשת, מתוכננים שני קווים מסקרנים. האחד שיקרא "Hell Of a Bride" הוא של בגדי כלה אלטרנטיביים - החל מאוברולים וכלה בחולצות בטן ומכנסיים. הקו השני הוא קו מעילים שיראה אור בסתיו הבא, וניצנים ממנו כבר יוצגו על הקולבים בחנות הפופ-אפ.

אז למרות ההייפ המאוס של חנויות הפופ-אפ שצצות לרגע, במקרה הזה מדובר בהזדמנות חד-פעמית במובן הכי חד-משמעי שיש. פריטי המעצבת ימשיכו להימכר באתר המותג אמנם, אך בפועל המכירה הזמנית היא ההזדמנות היחידה לרכוש את עיצוביה של הלר באופן פיזי בארץ. את כל הפריטים שישארו מהמכירה, הלר מתכננת לקחת עמה לקליפורניה החמימה. פקטור נוסף, ולא פחות ממריץ, הוא העובדה כי הפריטים שנעים בדרך כלל בטווח מחירים של 'יקר' עד 'יקר להחריד', יוצעו במכירה עד 80% הנחה.

טווח מחירים: 60-1,200 שקלים, למעט המעיל המודפס שנמכר כעת ב-1,680 שקלים במקום 2,400 שקלים.

החנות תפעל בדיזנגוף סנטר תל אביב - קומה 3, ליד חנות העיצוב "SOHO", בין התאריכים 12-20 בדצמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרבל משי מכופתר: 390 שקלים במקום 890 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קימונו בהדפס ציפורים: 588 שקלים במקום 840 שקלים, מכנסי קימונו: 602 שקלים במקום 860 שקלים, מחוך פיפטיז: 518 שקלים במקום 740 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת "אליסה" שחורה: 390 שקלים במקום 990 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט טוקסידו: 532 שקלים במקום 760 שקלים, גופיית קרוס בגב בהדפס דיגיטלי: 448 שקלים במקום 640 שקלים, חצאית מקסי בהדפס דיגיטלי: 896 שקלים ב מקום 1,280 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת מקסי "מידנייט": 600 שקלים במקום 1,200 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופיית קרוס מטאלית: 468 שקלים במקום 640 שקלים, מכנסיים מטאליים: 468 שקלים במקום 680 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת "אליסה" צבעונית: 390 שקלים במקום 990 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל בהדפס פרחים דיגיטלי: 1,680 שקלים במקום 2,400 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שכמייה כחולה: 390 שקלים במקום 1,160 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דניה הלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully