וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי נצנצים בתוך העין: איפור לסילבסטר

שירלי אכסלרוד

13.12.2012 / 11:18

מאבקה זוהרת שבשימוש לא נכון נראית כמו קיא של פייה, ועד לפודרה המנצנצת והיוקרתית של ז'יבנשי - מדור קוסמטיקה קלה סוקר את המוצרים שאמורים להביא לנשיקה המיוחלת בחצות

אבקת היהלומים של בועז שטיין היא מוצר רב תכליתי, ומכיוון שהמדור מעריץ רב תכליתיות, מיד היא קנתה לעצמה מקום של כבוד בהיכל המוצרים הלכאורה שימושיים. מדובר במינרל טבעי או משהו, גרוס יחסית דק ומנצנץ מנצנץ, בגוון אולטרה לבנבן-סגלגל שאפשר לפזר כאוות נפשכן על העיניים, הלחיים, המחשוף ואפילו השפתיים - כמו סוכריות צבעוניות על עוגה. אולי "לפזר כאוות נפשכן" זה קצת מוגזם – מוטב "להניח" ו"בעזרת מברשת", אחרת תיראו כמי שהקיאה עליו פייה.

החיסרון העיקרי: המדור כבר הביע דעתו לא פעם ולא פעמיים על אריזת המלחייה, הנהוגה עדיין בצלליות, פודרות ואבקות למיניהן, כשיצא חוצץ נגד המארז המשונה שמצריך מיומנות, כלי עבודה שאינם אצבע ושתי ידיים יציבות - שלושה אביזרים קשים להשגה. חוץ מהמכשול הקטן הזה, מדובר בשדרוג חמוד אם כי לא מאוד מעודן, שבמינונים הנכונים, כלומר – ממש מעט, יהפוך אתכן לטינקרבל.

בועז שטיין, אבקת יהלומים, 120 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בועז שטיין, אבקת יהלומים, 120 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדרך היותר קלה, מעודנת ויקרה פי שלושה וחצי לטבול עצמך בנצנצים, היא להצטייד בפודרייה המהממת שהשיק בית האופנה ז'יבנשי לכבוד חגיגות הכריסטמס. במארז שנראה כמו בקבוק בושם וינטג'י שוכנת פודרה אוורירית להפליא, עתירת חלקיקים קטנטנים, דקיקים וזוהרים, שבשניים-שלושה שפריצים על הפנים, המחשוף ואפילו השיער, יהפכו אותך לנסיכה. הנסיינית האלגנטית ל', שהתיזה בזהירות את אבקת הקסמים על הזרועות, טוענת שמדובר במוצר נעים להפליא ובעל שרידות גבוהה, שיכול להתאים גם למי שהמונחים "גליטר" או "שימר" אינם מצויים באוצר המלים שלה.

ז'יבנשי, Starry Loose Powder, מחיר: 410 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'יבנשי, Starry Loose Powder, מחיר: 410 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קטסטרוף!" הגדירה הנסיינית המזועזעת מ' את שלישיית הצלליות המעושנות החדשות של בורז'וואה, שהושקו לרגל השנה האזרחית החדשה. השלישייה הכחולה אמנם יפת גוונים, אבל שם נגמרים כל הדברים הטובים שהיו לה להגיד עליה: הצלליות התפוררו והתפזרו במהלך המריחה על כל הפנים, והמשיכו לטנף עוד שעתיים אחר כך, הגוונים הכחולים שנראים כה טוב במארז, רחוקים מלהיות מוצלחים על העין, והתוצאה הכללית איומה. בקיצור – ביג נו נו.

בורז'וואה, צלליות Smoky Eye Trio, מחיר: 115 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצלליות החדשות של לנקום, לעומת זאת, עושות את זה נכון: 24 גוונים ב-4 מרקמים שונים (מאט, פנינה, זוהר ונוצץ למי שהאבחנות חשובות לה) מבטיחים שכל אחת, בסקאלה שבין פרח קיר לבין דראג קווין אקסטרווגנטי, תמצא את האחת בשבילה.

שלוש נסייניות שונות שהתמרחו בצלליות דיווחו, בלי לתאם גרסאות, על מרקמים פריכים להפליא, שמתיישבים על העפעף בנחישות של נוער גבעות, ללא טיפת לכלוך מסביב, ונשארים באותה פוזיציה במשך שעות ארוכות. צבעים מומלצים לחגיגות: noir intense השחורה בשביל הדרמה, וה- tresor glace הבהירה בשביל האור.

ובמקביל השיקו בלנקום מסקרה חדשה שהיא מחווה לבטי בופ, ומבטיחה לריסים מראה של מניפה, נפח ו"זוהר הוליוודי". את התלהבותה של א', מתעבת מסקרות מקצועית, שפיתחה פוביות מגושי זפת שרק רוצים לשבת לה על הריסים, אי אפשר היה לעצור: "לא מכבידה, לא מורגשת, מהממת. המסקרה הכי טובה שהשתמשתי בה אי פעם".

לנקום, צלליות OMBRE HYPNÔSE, מחיר: 160 שקלים לאחת; מסקרה HYPNÔSE STAR, מחיר: 182 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, צלליות OMBRE HYPNÔSE, מחיר: 160 שקלים לאחת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסקרה חדשה של לנקום בהשראת בטי בופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-YSL שומרים על איפוק גם בחגי הגויים, ודוגלים בלא להשתגע – אם החלטת להתמקד באיפור העיניים, שיהיה לך בהצלחה, אבל רצוי שתחסכי באזור השפתיים. בדיוק בשביל זה מציעים שם את הגולדן גלוס, שמיועד כתוספת לשפתון ואפילו עדיף - לשימוש בפני עצמו. הנסיינית ש' חיבבה את מאוד את הגלוס האלגנטי, שנראה על השפתיים עדין ושקפקף הרבה יותר מאשר צבעו בבקבוקון, הבריק יפה, נצנץ קלות, הרגיש דביק בדיוק במידה הנכונה, והצליח לשרוד למעלה מן המצופה.

איב סן לורן, גולדן גלוס, 168 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איב סן לורן, גולדן גלוס, 168 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מוצר לנערות – ובגבולות הגיזרה הזאת הוא חייב להישאר", פסקה הנסיינית הכנראה לא מספיק קטינה פ', שקיבלה את הליפ גלוס החדש של איל מקיאג', בצבע סגול. "חוץ מטעם וריח של טרופית ענבים, מדובר במוצר סופר דביק, סופר מנצנץ, שנארז בצורה זולה להחריד – אפילו את מדבקת המותג הדביקו עקום. לא ברור למה צריך להעניש ככה את הדור הבא, שיכול במחיר הלא מאוד קטן הזה אפשר להשיג מוצרים טובים יותר".

איל מקיאג' youth, ליפ גלוס לנערות, 89 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איל מקיאג' youth, ליפ גלוס לנערות, 89 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סילבסטר הוא הזדמנות ממש מצויינת לשלוף את קולקציית המחווה של OPI לג'יימס בונד, ולתהות בקול האם דניאל קרייג מוצא שנצנצים על הציפורניים הם דבר מושך.

בין הגוונים הבולטים (שברובם, אגב, לא הייתם תופסים את המדור בחיים בימי חול) אפשר למצוא את GoldenEye המוזהב, Live & Let Die בשחור מנצנץ, וגולת הכותרת- The Living Daylights עתיר הזהרורים שנראה ממש כמו אבקת פיות למריחה.

OPI, קולקציית Skyfall, מחיר: 65 שקלים לגוון; ערכת מוצרים מוקטנים ב-119 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OPI, קולקציית Skyfall, מחיר: 65 שקלים לגוון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולסיום: עזבו את הנצנצים בצד, ותחשבו על העתיד - זאת ההשקעה הכי משתלמת לסוף השנה: בלנקום מציעים בושם בגודל 30 מ"ל, קרם גוף וג'ל רחצה (כל אחד 50 מ"ל), שניהם בריח הבושם, באריזה טובת מראה ובמחיר שווה לגמרי. בין הניחוחות המוצעים: HYPNOSE, MIRACLE וחביב המדור – TRESOR IN LOVE.

מארזים של לנקום, 130 שקלים – להשיג בסופר פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארז בישום של לנקום, 130 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully