וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סין על התווית: קולקציית הסטודיו של רנואר

לירוי שופן

13.12.2012 / 12:46

רשת רנואר משיקה בפעם השנייה את קולקציית הסטודיו, שנתפרת ברובה בארץ ומשתמשת באריגים טובים יותר. התוצאה אולי משכנעת, אבל גורמת לשאר קולקציית החורף להיראות כמושה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
14 פריטים, רובם בשחור. סטודיו של רנואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פחות טרנדית ועם דגש על חומרים ועל תפירה בארץ. מלבד גופייה אחת והאקססוריז, הכול מיוצר בישראל", הקדימה ליטל מעוז, סטייליסטית הבית של רנואר, את קולקציית הסטודיו שמשיק המותג בפעם השנייה השנה. זו למעשה קולקציית קפסולה קטנה לנשים – 14 דגמים בסך הכל בסבב הנוכחי – שאמורה להפציע בחנויות פעם ברבעון ושמטרתה, על פי הרשת, לספק מענה של אופנה מוקפדת יותר לקהל הלקוחות. "בארץ התפירה הרבה יותר איכותית מבסין", הוסיפה מעוז. "גם מרבית הבדים הפעם מגיעים מאירופה, בניגוד לחומרים מהם נתפרת הקולקציה העונתית, שמגיעים מסין".

סין אולי נפקדת מהתוויות, אבל לא מהעיצובים עצמם. אמנם שולט בקולקציית הסטודיו הצבע השחור, אך קל לזהות דיטיילים שנלקחו בהשאלה מהמזרח רחוק. מעיל העשוי תערובת קשמיר, הנרכס בלולאות מקושטות ומעוצב בצווארון מנדרין, כמו גם רקמות מתפתלות על גופיות משי קלות או ענפים פרחוניים המודפסים על טוניקת משי מדגימים פזילה קלה אל עבר האוריינטלי. בניגוד לעובדה שהאוסף הקטן מושק בסמוך לעונת מסיבות סוף השנה, הוא רחוק מכל רחבת ריקודים. כמו זוג מכנסיים מחוייטים בטקסטורה מנוחשת וכמעט בלתי נראית, או חצאית עיפרון מעור עיזים ("שהוא איכותי יותר מעור חזיר למשל", הצביעה מעוז שוב על ההבדלים בין הקולקציות), היא פונה אל קהל מיושב בראשו, התר אחר פתרונות אלגנטיים שאינם צריכים להיות מקוריים בשום צורה.

אלא שטוב יותר הוא לעולם מושג יחסי. רף הגימור הסביר של הפריטים (ביחס לרשתות אופנה ממוצעות; סימני ההדבקה בסוליות המגפונים עדיין ניכרים) בוודאי מביא דבר חדש לרנואר, ועם זאת מחדד באופן ניכר את פערי המעמדות בין המתלה שעליו קולקציית הסטודיו, לבין שאר המצאי בחנות. הפרוות הסינתטיות הכמושות ואריגי הפוליאסטר הקמוטים המציפים בדחיסות את קולקציית החורף שמסביב, מוארים כעת באור מחמיא אפילו פחות. לא כל תוספת מסתבר, מביאה בסופו של דבר לתוצאה גדולה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגיעות אוריינטליות קלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טווח מחירים: 99 – 749 שקלים
להשיג ברשת רנואר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית הסטודיו של רנואר לחורף 2012-13/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית הסטודיו של רנואר לחורף 2012-13/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully