וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעלות על הפסים: 6 פריטי קונטרסט ב-6 רמות מחיר

הילית וולברג

21.12.2012 / 10:01

עוד לפני שתגידו פס, הארון שלכם יתמלא באביב הקרוב באין ספור פסים עבים וקונטרסטיים. כי בעולם האופנה, כשמרק ג'ייקובס אומר משהו, כולם מצייתים. 6 אופציות לטרנד הרותח

בשנות ה-70, עם תחילתה של המסורת של מקדונלד'ס לפנות לילדים, הוצגה לצד הליצן רונלד דמות חביבה בשם Hamburglar. כשמה של הדמות, היא נהגה לנסות ולגנוב המבורגרים בכל פעם מחדש, כשהלבוש שלה מרפרר לדמות הגנב בקומיקסים משנות ה-50, זה שתמיד עטה על עצמו פסים בשחור לבן (כרמז למקומו של הגנב בכלא, במדי אסיר). הדמות הפכה כל כך אייקונית, שבמקדונלד אף הציגו פרסומת שמסבירה כיצד ההמברוגלר קיבל את פסיו. בשנות ה-90, כשמשחק הילדים, מונופול, שינה את מיתוגו בארצות הברית, הפך הדוד העשיר, פניבאג, למר מונופול ועטה אף הוא (אולי כהשוואה חתרנית בין עשיר לגנב) מצנפת ומכנסיים מפוספסים.

שתי הדמויות הללו, מר מונופול והמבורגלר הן ההשראה לטרנד הפסים הקונטרסטיים של אביב 2013, שזכה בהתאמה Burglar Stripes. חזרתו של הטרנד המפוספס, שהוא אותה האדרת רק בשינוי שם הגברת לטרנד המלחים של 2010, היא בשורה לאלו שטרם השליכו את הפסים הישנים מהארון ובשורה טובה עוד יותר לרוכשים ברשת, שכן היא מאפשרת לרכוש פריטים ישנים אך טרנדיים במחירים סבירים ובהנחות.

בין החסידים הגדולים של המפוספסים על מסלולי האופנה תמצאו השנה את מרק ג'ייקובס, שזנח לרגע את שילוב הצבעים המחריד שלעתים מאפיין אותו לטובת השחור והלבן, מייקל קורס, דולצ'ה וגבאנה, ויויאן ווסטווד (שתיבלה את השחור והלבן בצבע), מוסקינו ועוד. כולם הציגו את הדוגמה הנושנה על גזרות רטרו-מוד משנות ה-60 ועם דגש על פסים בחלק העליון של הגוף, אבל לא רק.

בניגוד לשנים קודמות ומסלולים קודמים, הפעם הפסים אינם מצוותים עם הדפס צבעוני, כי אם עם פסים מסוג אחר: לאורך, לרוחב, או בצפיפות משתנה.

ברשת תוכלו למצוא וריאציות רבות ומגוונות בעזרת חיפוש פשוט של המילה Stripes במנוע החיפוש הפנימי של האתר. ברוב האתרים תוכלו לסווג גם את הצבע המבוקש ולהגיע לתוצאה המדויקת ביותר. בשביל שיהיה ממש נוח, הנה שש אופציות רכישה, בששה טווחי מחיר. רכישה נעימה.

עד 100: לגינגס פסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אם לא בורכתם בזוג גבעולים דקיקים וחטובים, אין מחמיא ממכנסיים עם פסי אורך. האשליה שנוצרת היא של גובה, כשמומלץ ביותר - וזה נכון לכל סוג של טייטס שעוטות על עצמן בנות ישראל - לזווג את המראה עם חולצה שעוברת את קו הישבן.

לגינגס עם פסים אנכיים בשחור-לבן, פוראבר 21, 70 שקלים

עד 200: חולצה מכופתרת מפוספסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעתים בגדים שעושים עבורכם את השילוב הנכון הם ברכה, כמו במקרה של החולצה המכופתרת הרב שימושית הזאת. לאורכה פסים אנכיים, כשבאזור הכפתורים ובכיס הקדמי הם אופקיים. השבירה הזאת היא ריכוך חכם של מראה הפסים, וביחד עם הלבן הקרמי והמפתח נטול הצווארון, ההדפס לא משתלט באופן טוטאלי על הגוף ומשאיר אוויר לנשימה בין הפסים.

חולצת פסים מתנגשים, נאסטי גאל, 149 שקלים

עד 300: שמלת מיני פסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרנץ' קונקשן שומרים את זה פשוט ונקי כמו תמיד בשמלה חובקת גוף העשויה מסריג קליל, שיושב בדיוק על עונות המעבר עם מיני קצרצר ושרוולים ארוכים. החתימה בשחור של הצווארון, השרוולים והשוליים, ממסגרת את הבגד ונותנת לו מקום של כבוד בתוספת סטיילינג מינימלי. הפריט בהנחה עד סוף החודש.

שמלת סריג של פרנץ' קונקשן, בלומינגדיילס, 275 שקלים

עד 400: חולצת טי מפוספסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקרה של פסים, זריקת צבע היא דבר מבורך והצבעים הבוהקים עובדים תמיד טוב יותר עם פסים בשחור ולבן. בחולצה האביבית של מרקוס לופפר פסי הגנב הופכים בשליש הדרך משחור לצהוב, שמשתלט על הגב כולו. את המוטיב השחור מאחור מחליפה נימה דקה בצווארון, שמאופיין עם מחשוף גב נדיב ולא גולש מהכתפיים בזכות הרצועה התפורה מאחור.

חולצת פסים מתחלפים של מרקוס לופפר, אאוטנט, 330 שקלים

עד 500: חולצה עם צווארון נשלף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג השיקי מציג את הגרסה הפרפית לחולצת הפסים הקלאסית עם פסים הפוכים, כשהחלק הדומיננטי הוא השחור. החלק הבאמת מגניב בחולצה הזאת הוא הצווארון הלבן שניתן להסרה ויוצר שני מראות שונים לגמרי. המחיר הנוכחי הוא בהנחה לזמן מוגבל.

חולצת צווארון נשלף של אליס+אוליביה, שופבופ, 429 שקלים

ללא גבולות: שמלת פסים של מרק ג'ייקובס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כבר לקחת השראה מטרנד פסי הגנב, אפשר גם ללכת ישר אל המקור עם גרסה המוכנה ללבישה של קולקציית האביב של מרק ג'ייקובס, שהתהדרה כולה בפסים, בעיקר בשחור ולבן. היופי בשמלה הזאת הוא שעל אף המיקום הפחות מחמיא של חגורת המותן, החיתוך של ההדפס בצורה של שעון חול יוצר אשליה של כתפיים רחבות ומותניים צרים. בונוס נוסף הם הכיסים בצדה של השמלה, המחיר הוא כבר לשיקולכם.


שמלת פסים מנוגדים של מרק ביי מרק ג'ייקובס, בלומינגדיילס, 1,117 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully