וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצצים, מטאליים ומסנוורים: מראות איפור לסילבסטר

31.12.2012 / 13:11

מה הכינו מותגי האיפור הגדולים לכבוד חגיגות סוף השנה והשנה החדשה, ואיך מאמצים את הטריקים גם בבית - מקבץ מעורר השראה של מראות יופי, ממאק ועד איב סן לורן

מאק - MAC - 'דה בלונדס'

מעל מייק אפ, פוסלו הלחיים על ידי מעט סומק ורוד ואבקת פיגמנט מבריק פודרה על האזורים הגבוהים של הפנים, להוספת ברק. עפרון עיניים שחור ורך הוא הבסיס לאיפור העיניים ומעליו צללית בשחור פחם. פינות העיניים משוכות למעלה לכיוון הגבות בצורה מעוגלת. צללית בירוק-זהב הונחה בפינת העין הפנימית. בנוסף, זוג ריסים מלאכותיים שלם הונח על קו הריסים העליון וזוג נוסף נגזר וקצהו הונח בחלק החיצוני של העין מעל הזוג הראשון. שכבות מסקרה שחורה הונחו על הריסים העליונים והתחתונים. עפרון שפתיים בגוון בורגונדי תוחם ומעצב את צורת השפתיים ועפרון אדום בוהק ממלא אותן.

איב סן לורן - 'הולידיי'

באמצעות איפור הבסיס מייק אפ טוש אקלה הוענק מראה אחיד. העיניים אופרו בצלליות בגווני סגול וכחול עזים כדי להשיג מראה לילי עוצמתי ומכשף. את הצלליות ניתן למרוח כשהן יבשות כדי לתחום ולהדגיש את קווי המתאר של העין, או כשהן רטובות ולחות מעט, כדי ליצור אפקטים שונים. השפתיים שומרות על מראה מעודן ומרוכך הממקד את תשומת הלב לעיניים. לכן, נעשה שימוש בשפתון בגולדן גלוס בגוונים עדינים הקרובים לגוון השפתיים הטבעי או בגוונים פנינתיים מנצנצים.

מדינה מילאנו - 'סופר גלאם'

מראה שהוא מחווה לימי מועדוני הדיסקו של שנות השבעים. המראה מתכתב עם סמלי התקופה - שילובי גוונים מטאליים ומבריקים לשפתיים ולעיניים. על גבי איפור בסיס בהיר וגבות מעט מחוקות, העיניים משוכות בצללית פיגמנט כהה ומטאלית אשר מקיפה את העפעף מתחתיו ומעליו, בזווית חתולית אל עבר עצם הגבה. הריסים מודגשים בשכבה נדיבה של מסקרה. השפתיים הדומיננטיות משוכות בשפתון בגוון אדום ועליו נגיעות של שפתון ג'ל בעל פיגמנט צבע זהה היוצר תחושה של שפתיים עסיסיות.

לנקום - 'הפי הולידייז'

קולקציית 'הפי הולידייז' של לנקום נוצרה בהשראת האורות המנצנצים של פריז. ההשראה לצבעי הקולקציה הן נברשות הבדולח המוזהבות ואורות העיר הזוהרים של פריז. הזהב מהווה את לב ליבה של הקולקציה המכוונת לשנה האזרחית החדשה. הזהב מומצא כאן מחדש בסגנון מודרני ואלגנטי ובווריאציות מעודנות: אפור-חום מוזהב, ברונזה מוזהבת ואדום עמוק מוזהב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מייבלין ניו יורק - 'המראה המוכסף'

גרסה עדכנית לאיפור מתכתי שעושה קאמבק העונה ומוסיף גלאם לכל ערב חגיגי. במרכז המראה, צללית מס. 55, Immortal Charcoal מסדרת 'קולור טאטו' המבוססת על פורמולה שבה נוזלים נדיפים יוצרים בסיס חלק ואפקט אופטי מחזיר אור. בנוסף, שעוות שרף-סיליקון מאפשרת שימוש במינון נמוך ומבליטה פיגמנטים עמוקים. התוצאה - מרקם דק וקרמי שאינו מכביד על העפעפיים למרות הגוון העז.

לוריאל פריז - 'היהלום המלוטש'

המפתח למראה, כמו במקרים רבים אחרים, הוא הבסיס; מייק אפ בגוון תואם גוון העור הטבעי בעל פיגמנטים כסופים מעל הגבות שתורם למראה מואר.

לקבלת מראה עיניים בהשראת יהלום מלוטש, מתחילים בצללית שחורה, ובעזרת מברשת אלכסונית מציירים קו מסוף העפעף לכיוון פנים ומטשטשים. מניחים בקפלי העפעף צללית כסופה בהירה וגם כאן מטשטשים עד שהקו השחור והכסוף מתמזגים. לסיום, מניחים צללית לבנה ומבריקה בעזרת מברשת רחבה מתחת לקו הגבות. עם אותה המברשת מטשטשים ומחליקים את סיום הקו הכסוף, כך שכל השלבים מוחלקים אחד לתוך השני. בעזרת כריות האצבעות, מניחים מהצללית הלבנה - מבריקה בחלק הפנימי של העין ומתחת לעין לכיוון הרכות. מראה היהלום המלוטש צריך להיות בעל ריסים מופרדים וארוכים, אך לא צפופים. לכן, מושכים את הריסים במשיכות חוזרות כך שהריסים יהיו מעוצבים אך מופרדים.

להשלמת המראה, מתרחקים מכל גוון אדום לשפתיים, לטובת גוון ניוד עם אלמנטים מבריקים. טיפ - לשפתיים מלאות מומלץ להוסיף גלוס שקוף אך עמיד מעל השפתון.

גרלן - 'דרמה קווין'

הבסיס למראה הוא השראה מן מהתרבות היפנית המסורתית עם פרשנות אורבנית מודרנית - פנים נקיות ומוארות, לצד עיניים ושפתיים מודגשות, בשילובי צבעים ססגוניים. הסגנון אקלקטי וצבעוני, ושואב את מקורותיו מאופנת הרחוב היפנית, הלבוש המסורתי וסרטי האנימה. האיפור כאן מתכתב עם גיבורות המיתולוגיה היפנית העתיקה - הגיישות כמובן, רק שפה המראה המוכר נולד מחדש כמודרני.

פופה - 'דקו'

מראה האיפור החדש דקו (Deco), המיוחד לסילבסטר, מבוסס על גוונים נוצצים של זהב, כסף, נחושת וירוק. הקולקציה כוללת צלליות עיניים, איייליינר, שפתונים, לקים, וג'ל נצנצים 'אול אובר' לפנים ולגוף. המראה הוא מעין אוסף של דקויות בצבע ,מרקם עם השפעה ברורה של שנות העשרים והשלושים וגימורים מטאליים. קווי האיפור משולבים אלמנטים ססגוניים המאפיינים את רוח העשורים הללו ומעניקים משב רוח חגיגי לערב הקר של ראש השנה האזרחית.

בורז'ואה - 'פריז בלו מידנייט'

צבעי פריז הלילית משתלטים על המראה ליצירת מראה מונוכרומטי כחול-כסוף. התוצאה - מיסתורית ומכשפת ובעיקר, פריזאית. העיניים מוקפות בהילה כחולה ובשילוב נגיעות כסופות המשחקות עם האור. הציפורניים צבועות בגוון כחול עמוק ומשקפות את הגוון הכהה של נהר הסן. השפתיים חלקות, תפוחות ועסיסיות בגימור שקוף זוהר.

קרליין - 'הקברט'

משחקי אור וצל בעיניים ושפתיים נועזות בהשראת עולם הקברט הם הבסיס למראה פה. התחרה מעניקה נופך מסתורי ויוצרת הרמוניה עם איפור העיניים בשחור-לבן. קו איליינר עבה יוצר מסגרת דומיננטית מנוגדת לתחרה העדינה. השפתיים באדום דם עם נגיעות של חום - גוון לוהט של החורף הקרוב - משלימות את המראה הקלאסי של כוכבות מועדוני קברט מתחילת המאה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully