וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב איטלקי ובלונדינית אמיתית: תכשיטי מילר לחורף 2013

26.12.2012 / 17:38

רשת תכשיטי מילר מציעה החורף תכשיטים בעיצוב מקורי או איטלקי עכשווי בעלויות סבירות עד גבוהות. על הפרזנטורית המקומית אסתי גינזבורג הכל נראה נפלא, גם אם אין לה מבטא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי גינצבורג בשרשרת 'אפריקה'/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים מילר, האדם העומד מאחורי רשת תכשיטי מילר, מתגלה כאיש אלגנטי עם הבנה בתחום העיסוק שלו. בחליפה אלגנטית, שיער אפור, ויותר מהכול, עם מבטא דרום אמריקאי דומיננטי, האיש שעלה ארצה מאורוגואי שמח בכל עת לדבר באריכות על תכשיטי זהב וכסף.

המותג המשפחתי שלו מציע החורף מספר קולקציות חדשות, מוצלחות יותר או פחות, תלוי בטעם. חלק מהקולקציות הן בעיצוב מקורי של בית המלאכה של תכשיטי מילר, וחלקן האחר, המעניין יותר יש לציין, הוא פרי עיצוב איטלקי עכשווי, שמקורו בעיר הצפונית ויצ'נצה, בה יש מסורת ותיקה של עיצוב תכשיטי זהב. כך או אחרת, ניתן לומר בקיצור ובקריצה, ש'מאפיה איטלקית שלמה' השתלטה העונה על תכשיטי מילר וחטפה את הפרזנטורית המתוקה אסתי גינצבורג, בעלת המראה הבלתי איטלקי בעליל. אבל האקשן לא רע.

בקולקציית 'אפריקה' של המעצב האיטלקי מרקו ביצ'גו, ניכר שימוש רב בחריטה ידנית ובאלמנט סליל מתפתל הנוטה למחוות חוזרות ליבשת המדברית. העיצובים עשויים זהב 18 קראט בגוון המדמה את צבע חולות מדבר סהרה ובפגמים המאפיינים תכשיטים אפריקאים-שבטיים. למרות הרושם הראשוני, הקלילות מפתיעה.

מנגד, מי שמעדיף עיצובים מתקדמים יותר בטעמם, יוכל למצוא אותם בקולקציית DNA מבית 'פסוונטו' האיטלקי, העוסק מאז 1992 בעיצוב מקורי של חומרים מסורתיים. תכשיטי הכסף טהור, הזהב הוורוד והרודיום (מתכת חזקה ומבריקה בצבע כסוף-לבן, העמידה בפני קורוזיה) שזורים בגדילים של חוטי משי אלסטיים, כשהתוצאה היא תכשיטים גמישים באופן מפתיע. לא רגיל ולא לכל אחד. אולי למי שמעוניין לאסוף את השיער עם גומייה במחיר גבוה במיוחד.

שילובי קרמיקה, זהב ויהלומים בגווני שחור-לבן ובסגנון אר-דקו (סגנון חזותי שהחל להתפתח בתחילת המאה ה-20, צבר תאוצה בין השנים 1920 - 1930 וכלל רפרטואר עשיר של עיטורים גאומטריים ממקורות שונים) מאפיינים את האוסף הנושא את השם ההולם - 'דומינו'. התכשיטים - בעיצוב רוברט דמיליו, בן למשפחת תכשיטנים איטלקים המעצב למותגי-על ומתמחה בפן הטכנולוגי - עשויים להתאים לא רק לנשים המבקשות לבלוט באמצעות אבזור יוצא דופן עד אקסצנטרי, אלא גם לגברים עם מודעות אופנתית. בנוסף, ניכר שהם יהלמו מאוד את טרנד הבגדים בשחור-לבן של קיץ 2013.

הקולקציה עם השם הקולוניאלי-אקזוטי 'אלפנט סקין' (עור הפיל), היא אחת המרשימות יותר, בזכות פריטים מזהב לבן וצהוב בשיבוץ יהלומים. העיצוב המחוספס פה הוא מבית רוברטו קוין, מותג תכשיטי על איטלקי, אשר על פי עמוד הפינטרסט שלו, משמש דרך קבע ידועניות הוליוודיות בהפקות אופנה, קולנוע וטלוויזיה. אגב, מאז 1996, אבן רובי קטנה חבויה בכל תכשיט בעיצוב קוין, מעין חתימת אמן המעניקה, על פי אגדה מצרית עתיקה, אושר והצלחה לכל מי שעונד את התכשיט. ללא ספק, מקדם מכירות מצוין למי שבעניין אמונות פגאניות מהעולם העתיק.

גם אם העיצוב הזר עולה על המקומי, בקו העיצוב המקורי של תכשיטי מילר בולטות קולקציית 'אמפייר', המבוססת על תכשיטי זהב בסגנון וינטג'; קולקציית פריטי הזהב הצהוב בקולקציית ב'מאדרה' (עץ בספרדית), המעוצבים בהשראת מרקם עץ טבעי ומשולבים ביהלומים; וקולקציית 'ליטל טרז'רס' (אוצרות קטנים), המציעה תליוני זהב זערוריים בצורת אובייקטים שונים (בעלי חיים, מפתחות, מנעולים, נעלי עקב, תיקים וגולגלות).

טווח מחירים: 535 - 39,800 שקלים
להשיג בסניפי תכשיטי מילר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית 'אפריקה' בעיצוב מרקו ביסג'ו. טווח מחירי הקולקציה: 5,630 -15,030 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית DNA בעיצוב פסוונטו. טווח מחירים: 1,350 – 6,990 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית 'דומינו'. טווח מחירים: 4,200 – 20,600 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית Elephant Skin בעיצוב רוברטו קוין. טווח מחירים: 9,440 – 23,200 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית 'מאדרה'. טווח מחירים: 5,490 – 39,800 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית 'פיפת סיזן' בעיצוב רוברטו קוין. טווח מחירים: 900 – 8,420 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית 'אמפייר'. טווח מחירים: 10,070 – 36,500 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית 'טייני טרז'רס'. טווח מחירים: 535 - 999 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully