וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים: כל מה ש-IT

1.1.2013 / 15:07

לרגל 2013, מדור דו שבועי חדש - כל העיצובים, האביזרים, המקומות והפריטים שנכנסו לתקיית המועדפים הווירטואלית שלנו, מחליפת פסים של אקנה ועד לאוסף קינקי של ספרים

מגזין האופנה הייפביסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגזין רב תחומי שמתמקד בכל מה שיש סביבו הייפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה:

דווקא בתקופה בה הפרינט מתבוסס בחרחורי גסיסתו, אתר האופנה והתרבות ההונג-קונגי Hypebeast נוקט בצעד נועז ומשחרר אל אוויר העולם מגזין רב-תחומי הנושא את אותו השם (מפלצת ההייפ בתרגום חופשי). מדובר בגרסה מודפסת בשר ודיו של אופנה עילית ואופנת רחוב, הייפ מוזיקלי, מבט על השכונות והמתחמים הלוהטים בגלובוס, אמנות אורבאנית ופניני לייף-סטייל. שלוש מהדורות חודשיות בנות 200 עמודי כרומו כל אחת כבר ראו אור, ולפעמים אין דרך טובה יותר לפתוח שנה חדשה אלא באמצעות דפדוף מעורר השראה.

מגזין האופנה והתרבות הייפביסט, מחיר: 42 דולר כולל משלוח. להשיג דרך האתר הרשמי

חליפת פסים של אקנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השילוב בין פסי אורך לרוחב הופכים את החליפה לאולטרה-מודרנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה:

נכון שהדבר העיקרי שנצטרך לברוח ממנו בעונה הקרובה יהיה דוגמאות של פסים עבים, ובכל זאת סט המכנסיים והגופייה של המותג השבדי האינטליגנטי Acne 'אקנה' (ראשי תיבות ל'שאיפה ליצירת אמירות חדשניות', ולא מחלת העור הנפוצה) הוא משובב נפש במיוחד. בד הסאטן העבה יחסית, הפסים עם הברק המטאלי, השילוב בין פסי אורך לרוחב, והצללית הנינוחה, הופכים את ההופעה הזו למעין חליפה אולטרה-מודרנית, שהיא עדכנית מאוד, מבלי לוותר על אפקט של אופנה מחייבת ו'לבושה'. אמנם, הסכנה להיראות כלבושים בפיג'מה אורבת בכל פינה, אבל מה שווה אופנה בלי קצת מתח?

גופיית 'מרלון' ומכנסי 'אורסון', להשיג בשבועות הקרובים באתר הרשמי (המחיר עדיין לא פורסם) יש משלוחים לישראל.

ספר המחווה Her Majesty

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה מצילומי הארכיון המלכותי נחשפים פה לראשונה. הספר Her Majesty/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפרת בראשי, עורכת וואלה! עיצוב ובית:

היא נתפסת כמלכת הקרח, עם חיוך אנמי ונימוסים מיושנים, אך למלכה אליזבת ה-2, שמחזיקה את ממלכתה ברצועה קצרה, יש גם צד שהציבור הרחב מסתקרן להכיר. את הסקרנות הזו משביע ספר חדש שנעשה כמחווה ל-60 שנות כהונתה ("יובל היהלומים"). סיפור המלוכה מוצג באמצעות 100 צילומים שרובם נחשפים לראשונה ומקורם בארכיון המלכותי. אלו נעשו מאת מיטב הצלמים הבינלאומיים, המתעדים את המלכה מאז נעוריה, דרך הכתרתה והפיכתה לאשת משפחה. ביניהם, פריימים אינטימיים החושפים את צידה החם והרגיש. בנוסף, בספר צילומי אירועים בעולם ומפגשים עם אושיות ידועות. קובץ ויזואלי מרהיב שמעניק הצצה למונרכיה הבריטית ומאגד בתוכו היסטוריה, פוליטיקה, זוהר, אופנה, תרבות, וכמובן, מאות סוגי כובעים.

Her Majesty, הוצאת 'טאשן', 366 עמודים, 94.90 יורו, להשיג באמזון.

מארז '50 גוונים של אפור' והפסקול התואם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על מה שנשים מסוגלות לעשות לגברים. טרילוגיית '50 גוונים של אפור'/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאוה סילוורה, כתבת ועורכת בוואלה! אופנה:

בן ארבע מוזנח ומורעב, מייבב ליד גופת אימו זונת הקראק. הסצנה הקשה הזאת היא הבסיס לדמותו החידתית של כריסטיאן גריי, גיבור טרילוגיית '50 גוונים של אפור'. היזם הצעיר ויפה התואר שחשב שחיי מין סודיים בסופי שבוע, עם נשים שאוהבות להיות שפחות נשלטות וגם כל מיני צעצועי מין מכאיבים, הם כל מה שהוא צריך, עד שפגש את אנסטסיה סטיל. הסטודנטית הדקיקה לספרות היא הראייה למה שנשים מסוגלות לעשות לגברים. בסוף החלק השני, הוא יימצא עצמו מתחנן על ברכיו שתישאר. האדון האפל הפך לעבד נשלט. הדרך לשם מרתקת וכוללת תיאורים עוצרי נשימה של מין לא תמיד קונבנציונלי, כמו גם אוכל, יין ומוזיקה טובים. מארז הטרילוגיה ואלבום המוזיקה הקלאסית מאמזון הם רכישה שתשמח את לבי עוד זמן רב.

Fifty Shades of Grey Trilogy and Classic Album, הוצאת Vintage Books ו- Capitol Records, מחיר: 30 דולר למארז הספרים; 10 דולר לדיסק. להשיג באמזון.

מסקרה של לוריאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי גושים. מסקרת 'לאש ארכיטקט'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיה אשר, כתבת וואלה! אופנה:

מסקרה היא אחד ממוצרי האיפור הפופולאריים. למי שלא נוהג להתאפר באיפור כבד הכולל מייקאפ, פודרה, צלליות וסומק, המסקרה נותנת טיפה של צבע לעיניים ומדגישה את אחד החלקים היפים - הריסים. ה'מסקרה לאש ארכיטקט' מבית לוריאל פריז, אמנם לא מאריכה ומעגלת את הריסים כמובטח על האריזה, אלא רק מבליטה אותם, אך היא נמרחת בקלות והכי חשוב, היא לא מותירה גושים על הריסים המצריכים מעבר על כל ריס וריס לצורך הסילוק המייגע. בנוסף, הגוון החום הוא אחד היפים - צבע חום טבעי, מתאים במיוחד ליום יום, מדגיש את העיניים ויחד עם זאת לא נותן מראה בולט ומצועצע.

להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות, 119.99 שקלים.

חנות העיצוב היפנית NOOK

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט נגזרות נייר של המעצבת מיהוקו סאקי. Nook/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדר ריכטר, מנהלת ערוצי הלייף סטייל של וואלה!:

היא נפתחה לפני שבע שנים והיא נראית כמו גיישה יפנית המאופרת בשלמות ומתנהלת בצעדים קטנים, רק שבמקום בקיוטו, היא ממוקמת בתל אביב, מול ככר רבין – Nook היא חנות עיצוב אינטימית ומקסימה, שמציעה שפע של יופי, שרובו מגיע מיפן: כלי קרמיקה ופורצלן בעיצוב יפני מסורתי או מודרני, ארנקים, כריות, קימונו רקומים, מוצרי נייר ובישום לבית, לצד כלים ותכשיטים של אמנים ישראלים. כיף במיוחד: סט נגזרות נייר של המעצבת מיהוקו סאקי, שהן תבליט על נייר כרומו המגיב למים, כשהשימוש הוא כמו בבולים - מרטיבים במעט מים ומקשטים כל מה שרק רוצים (69 שקלים); וגם וואשי טייפ - מסקינג טייפ יפני (mt-japan) מנייר וואשי יפני, שאפשר להשתמש בו על נייר (ספרים, מתנות, קולאז'ים, כרטיסים), על הקיר, פרטי ריהוט או כלי זכוכית ומשטחים אחרים (לא אמור להוריד דבק או לתלוש טיח מהקיר) (14-132 שקלים).

טווח המחירים בחנות: החל מ-20 שקלים למוצרי נייר ועד ל-2,400 שקלים לקימונו רקום. רחוב מלכי ישראל 5 (ככר רבין), תל אביב. טל' 03-5277177. שעות פתיחה: ימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי: 10:30-15:00, 16:30-19:00; ימים שני וששי: 10:30-14:30
NOOK.

המסעדה המקסיקנית 'טאקרייה'

טאקו בר. אפיק גבאי
בוריטוס שמנמנים וטאקוס סקסיים. טאקרייה/אפיק גבאי

גרדה גלזר, כתבת וואלה! אוכל:

שתי תובנות חשובות מחזיקים יורם וארי ירזין: אוכל רחוב מקסיקני הוא הדבר הכי טעים שיש וניתן להציעו במחירי רצפה. בארץ, למרות העובדה שיש פה שפע של כוסברה, עגבניות, אבוקדו ואפילו טורטיות, שני התנאים הללו לא הצליחו אף פעם להתקיים. החודש הושם לזה סוף. טאקרייה, שרק נפתחה בגן החשמל בתל אביב, כבר מחזיקה בחגורה שחורה באמנות הבדיוק. העיצוב נותן תחושה שמדובר במקום הנכון להיות בו הרגע; שיק ושכונתיות, שירות חביב ואווירה נטולת יומרות. כל המי והמי נמצאים כאן ונוגסים בבוריטוס שמנמנים וטאקוס סקסיים שמתפקעים מכל טוב מקסיקני. כל נגיסה בהם מעוררת געגוע לבוריטו החריף הבא שעוד לא ניסינו. שמנוניות - כבר לא מילה גסה.

טאקרייה, לבונטין 28, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully