וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק משותף לברכה בר און וריבה אושידה סמירה?

לירוי שופן

7.1.2013 / 13:23

מעצבת האופנה ברכה בר און ומעצבת שמלות הכלה ריבה אושידה סמירה מתכוונות לפתוח בוטיק משותף בשכונת נווה צדק בתל אביב. כך גורסים גורמים בתעשיית האופנה

מעצבת האופנה ברכה בר און, שנודעת בבגדי קז'ואל, ומעצבת שמלות הכלה ריבה סמירה (אושידה) חוברות למיזם משותף, כך גורסים גורמים בתעשיית האופנה המקומית. עוד נודע, שהשתיים מתכוונות לפתוח בוטיק בשכונת נווה צדק בתל אביב לקראת חודש מאי הקרוב. אופי הקולקציה שתימכר במקום לא נחשף במלואו, אך ההערכות הן שבמקום ימכרו עיצובים מקוריים, בדגש על שמלות ערב וכלה.

המידע הזה משלים את אמירתה של בר און, שהצהירה בשנה שעברה כי אחרי כמעט שלושים שנים בתעשייה ושני מותגים (ברכה בר און ו-SQ1) המתמחים בעיצובים המיועדים ללבישה יומיומית, היא כמהה לפתוח מותג חדש לבגדי ערב. חלק מהסיבות שציינה היו הניסיון להיבדל מרשתות האופנה הפופולריות.

אפשר לשער שחיבור הזה נובע מהיכרות ארוכת שנים בין השתיים, למרות הבדלים סגנוניים מובהקים. בעוד שסגנונה של בר און מאופיין באפיל גברי מובהק (היא עצמה העידה על חיבתה הגדולה לעבודתו של ג'ורג'יו ארמני), סמירה, שייסדה בשנות ה-90 עם בן זוגה בוטיק שמלות כלה בשם 'אושידה' בדיזנגוף תל אביב, מוכרת בזכות עיצובים מפוארים.

עבור סמירה, באם התוכנית תצא לפועל כמתוכנן, זוהי התפתחות מפתיעה לאחר שורה של תהפוכות. המעצבת, שהלבישה שורה של ידועניות מקומיות ביום חתונתן, הפסידה בשנת 2009 את המותג הנושא את השם 'אושידה' לאנשי העסקים גיא אוסי וניר מזור. לאחר מכן, פתחה לפני כשנה וחצי סטודיו לעיצוב שמלות כלה בסמוך לכיכר המדינה בתל אביב.

מיחסי הציבור של ברכה בר און נמסר: "אין תגובה".
את תגובתה של ריבה סמירה אושידה לא היה ניתן להשיג עד רגע עליית הכתבה לאוויר.

קולקציית חורף 2012-13 של ברכה בר און ל-SQ1. דביר כחלון
מתוך קולקציית החורף של SQ1 לברכה בר און/דביר כחלון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל בר זוהר בשמלה של ריבה סמירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully