וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב: אופנת השטיח האדום

14.1.2013 / 11:00

כוכבות הקולנוע והטלוויזיה התגברו בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-70 על מזג אויר קר באופן יוצא דופן ולבשו שמלות אביביות בצבעי קלפים - אדום, שחור ולבן

ג'ניפר לורנס, כריסטיאן דיור הוט קוטור

לאחר מספר שמלות שטיח אדום משעממות שלבשה הכוכבת הצעירה לאחרונה, אתמול (ראשון) היא הפתיעה עם שמלת סטרפלס תפוחה וצמודת מתניים של דיור, בית אופנת העל הצרפתי שלא מזמן שכר אותה כפרזנטורית. "אני לא יודעת מה אומר קוטור, אבל אני צריכה להגיד את זה", הודתה לורנס (22) בראיון לערוץ E. מכל מקום, למרות שהיא התקשתה לזוז עם שמלת הנשף המפוארת, היא נראתה נהדר.

השמלות היפות של גלובוס הזהב בעשור האחרון
כל הזוכים הגדולים של גלובוס הזהב 2013
גידי רף על הזכייה המרגשת בגלובוס הזהב

אדל, ברברי

פשוט יפיפיה. צמד מילים שמגדיר במדויק את אדל (24) אתמול על השטיח האדום. אוקיי, אז היא שוב לבשה שחור ושוב לא חשפה קצת עור, אבל מראה הליידי הבריטית, שיער הבלונד-כהה האסוף, האייליינר החתולי והאבזור המעודן עשו את כל העבודה בשבילה. שמלת הברברי החמיאה לגזרת 'הלאחר-לידה' שלה והנצחון אתמול היה כפול - על השטיח האדום ועבור השיר הטוב ביותר, 'סקייפול' מתוך סרט ג'יימס בונד האחרון והמצליח.

אן האת'ווי, שאנל

הדיאטה הרצחנית וקיצוץ השיער עבור תפקידה ב'עלובי החיים' מתגלים בימים אלה של טקסי פרסים כמשתלמים. אתמול קטפה אן האת'ווי (30) פרס נוסף עבור תפקידה הטראגי בהפקה האפית למחזמר הידוע. אבל לגבי המראה שלה, לא בטוח שמדובר בניצחון. שמלת הסטרפלס-פפלום של שאנל לא ממש הרשימה והשיער היה חסר נוכחות. לאור שמלות הקטור שהיא לבשה לאחרונה לפרמיירות, ציפינו ליותר.

אמנדה סייפריד, ז'יבנשי

אמנדה סייפריד (27) המגלמת את קוזט היפה ב'עלובי החיים', הלכה על מראה אירופאי רומנטי. שמלת התחרה הצמודה של ז'יבנשי עם השובל הקצר הייתה אחת המיוחדות אתמול. לא ברור אם זה היה במכוון, אבל המראה היה בהחלט בתולי-כלתי. שיער גלי פזור תרם לתחושת פשטות נינוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סופיה ורגרה, מייקל צ'ינקו

הכוכבת הקולומביאנית-הוליוודית (40) בחרה במעצב הפיליפיני המבוסס בדובאי מייקל צ'ינקו. בשמלה שחורה בגזרת בת ים, גזרה אהובה עליה, היא קרנה על השטיח האדום וסיפרה לריאן סיקרסט שהמעצב חדש עבורה, שהיא לא שמעה עליו קודם ושהיא גם לא נוהגת ללבוש שחור, אבל חשבה על השמלה הספציפית הזאת שהיא מדהימה. מייקל צ'ינקו, שהלביש לאחרונה גם את בריטני ספירס וליידי גאגא, מסתמן כלהיט החדש בקרב כוכבות הוליוודיות.

ג'סיקה אלבה, אוסקר דה לה רנטה

שמלת סטרפלס בגזרת בת ים היא לא משהו שלא ראינו קודם על השטיח האדום. למעשה, ראינו שמלות כאלו עשרות פעמים. אבל כשמדובר בג'סיקה אלבה (31) קשה להישאר אדישים. האם לשניים ואחת הכוכבות הכי יפות בהוליווד היום, זהרה בשמלה אלמוגית של אוסקר דה לה רנטה וקלאץ' כתום של רוג'ה ויוייה. אבל מה שמשך תשומת לב אתמול הייתה מחרוזת הארי ווינסטון בעלות של, שימו לב, 5.8 מיליון דולר.

ג'ניפר לופז, זוהיר מוראד

הדיווה בחרה בזוהיר מוראד, מה שאומר קוטור לבנוני סוחף. בחירה לא מפתיעה לאור ההיסטוריה של ג'ניפר לופז (43) על השטיח האדום. שנהב ותחרה החמיאו לעור הברונזה של האם לשניים, כמו גם אשליית העירום (באמצעות בד אלסטי בגוון ניוד). ארנק קלאץ' צינורי מטאלי של ג'ימי צ'ו, עם זאת, לא ממש התיישב עם המראה הרומנטי. אבל שיער הדבש הגלי והמוטה ראוי לציון.

קלייר דאנס, ורסצ'ה אטלייה

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה בעונה השנייה של 'הומלנד' ממש לא נראתה כמו האם הטרייה שהיא. למי שלא יודע, קלייר דאנס (33) את בנה הראשון ב-14 דצמבר, בדיוק לפני חודש, מה שאומר שלסוכנת הטלוויזיונית יש סוד מדינה כמוס בעניין חזרת בזק לגזרה דקיקה לאחר לידה. שמלת הוורסצ'ה אטלייה שלה הייתה עוד אחת בסדרת שמלות צמודות ופשוטות למראה שהיא לובשת לאירועי שטיח אדום. בראיון לערוץ E היא סיפרה שהיא מדדה אותה לראשונה רק ערב קודם ומבחינה "עשו עבודה נהדרת".

ג'ניפר גארנר, ויויאן ווסטווד

ג'ניפר גארנר (40) בחרה בגוון האהוב עליה על השטיח האדום ומשכה תשומת לב רבה בהגעה, בטקס ולאחריו. אפילו שכחנו שבעלה בן אפלק הוא זוכה פרס הבמאי הטוב ביותר (עבור 'ארגו'). האם לשלושה נראתה מצוין בשמלת סטרפלס סקסית של ויויאן ווסטווד, צמיד ועגילי זהב, והבהרות דבש בשיער.

נעמי ווטס, זאק פוזן

אלגנטיות טהורה. זה הדבר הראשון שעולה לראש כשרואים את נעמי ווטס (44) בשמלת זאק פוזן אדומה חובקת גוף עם קשירת צוואר, שרוולים ארוכים ושובל קצר. השפתון תואם, השיער בסגנון שנות השלושים, החיוך מדוד. מראה נהדר לאם לשניים האוסטרלית שהייתה בין הבודדות שלא רעדו מקור על השטיח האדום אתמול ביום של מזג אויר קריר באופן מפתיע ובלתי קליפורני.

טיילור סוויפט, דונה קארן

עם הבעת אל-תתעסקו-אתי-כי-בדיוק-נפרדתי-מהחבר-שלי, טיילור סוויפט (23) שידרה משהו אחר מכיוונה על השטיח האדום. הזמרת שהפסידה את פרס השיר הטוב ביותר (לאדל), נראתה בוגרת יותר מתמיד בשמלת בת ים עם כתפיות ספגטי של דונה קארן בגוון שזיף. שיער אסוף ותכשיטי לוריין שוורץ השלימו את המראה הנשי-בשל המפתיע. הארי סטיילס החבר (מ-One Direction) עד לפני שבוע אכל את הלב, ללא ספק.

קייט הדסון, אלכסנדר מקווין

"הלכתי על נוחות", אמרה קייט הדסון (33) על שמלת אלכסנדר מקווין שלה עם צווארון ה-V העמוק והחריזה בקו הצוואר ובחגורה. האפליקציות המוזהבות האלו התיישבו מצוין עם שיער הבלונד וארנק הקלאץ' המוזהב של רוג'ה ויווייה. חיוך אמא-גולדי-הון-הוליוודי השלים עוד מראה שטיח אדום סוחף של זוכת העבר בגלובוס הזהב והאם לשניים.

זואי דשנל, אוסקר דה לה רנטה

לפעמים נדמה שלזואי דשנל (32) יש אותה שמלה בארון, רק בצבעים שונים. כוכבת הסדרה 'הבחורה החדשה' והגרושה הטרייה לא הפתיעה עם שמלת הסטרפלס צמודת המותניים ותפוחת החצאית של אוסקר דה לה רנטה. מחרוזת וצמיד פנינים השלימו מראה צפוי וילדותי למדי. קצת יותר דמיון ומקוריות בפעם הבאה זואי?

אמילי בלאנט, מייקל קורס

עם בעלה החמוד (ג'ון קרסינסקי מ'המשרד') ושמלת מייקל קורס ייחודית, מחמיאה וחושפת סרעפת במינון הנכון, אמילי בלאנט (29) הסתדרה מצוין גם בלי הפרס שהפסידה (לג'ניפר לורנס). ארנק קלאץ' רבוע מוזהב השתלב נהדר ותכשיטי לוריין שוורץ מחורזים-ורודים היו תוספת מרעננת ותורמת צבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully