וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אשכנזי מארח מעצבים צעירים

16.1.2013 / 17:15

המעצב הוותיק דורון אשכנזי פתח בתחרות לקידום מעצבי אופנת גברים, שמסתיימת במכירה מיוחדת של פריטי הזוכים: תכשיטי פנינה לגברים וחולצות שמחות

צילום: עידו שחם; עריכה: אמיר קוטיגרו

מעצב בגדי הגברים דורון אשכנזי, מקדם מעצבי אופנה צעירים במסגרת תחרות "עיצוב צעיר", במסגרתה קרא אשכנזי למעצבים צעירים בתחום האופנה הגברית להגיש מועמדות, כשהזוכים ימכרו את עיצוביהם במשך חודש בחנות המעצב בדיזנגוף, תל אביב.

הזוכים נבחרו על פי קריטריונים שונים, כגון פונקציונליות ונוחות של הפריטים, הקפדה על איכות העבודה, ייחודיות וחדשנות של העיצוב. שלושת הזוכים בתחרות הם לוטם אזרי ונועה קטורזה מהמותג "חביבה שטראסה"; מעצבות תכשיטי הגברים גלית קול-אגינסקי ועמית מימון, ומעצב בגדי הגברים אדם גפן.

פריטי המעצבים יוצעו החל ממחר (17 בינואר) בשעות 18:30 עד 23:00 בחנות של דורון אשכנזי, דיזנגוף 187, תל אביב. תינתן הנחה של 10%-25% על פריטי המעצבים הצעירים וכן על קולקציית החורף של דורון אשכנזי, באווירה מעוררת עם DJ חמי משב"ק ס' ובותימזוג ו- DJ אמנון דירקטור.

המכירה תמשך עד ה-15 בפברואר
ימים א'-ה': 10:00-19:30
יום ו' :10:00-15:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה של אדם גפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חביבה שטראסה

לוטם אזרי ונועה קטורזה, בוגרות שנקר, הקימו את מותג הגברים "חביבה שטראסה" ב-2011, כפרויקט שהושפע מהמחאה החברתית. הן החליטו לשדרג את מראהו של הגבר הישראלי, באמצעות גזרות בסיסיות שזכו לטוויסט עיצובי. המראה שנוצר, לדבריהן, הוא גברי וקשוח ועם זאת מעודן ורך.

טווח מחירים של חביבה שטראסה:

מכנסיים: 349-450 שקלים
טישרטס: 250 שקלים
חולצות מכופתרות קצרות: 330 שקלים
קרדיגן סריג בשילוב עם עור: 550 שקלים
סוודר סרוג בעבודת יד: 1530 שקלים
צעיף סגור וסרוג בעבודת יד: 199 שקלים

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה של חביבה שטראסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכשיטים של Battle Pearls

גלית קול-אגינסקי ועמית מימון, מעצבות תכשיטים לגברים תחת השם Battle Pearls, אשר נמכרים בכ-70 נקודות מכירה בעולם, באירופה, דובאי, קוריאה, אוסטרליה וארצות הברית. הקולקציה, כשמה כן היא, עשויה מפנינים המעוצבות בהשראה צבאית. הפנינה כסימבול נשי, נעטפה באלמנטים גבריים (צבא ומלחמה), תוך טשטוש מסרים אנטי מלחמתיים, ברעיונות שלום ושמחה. כך למשל, חלק מהפריטים נוצרו בהשראת קליעים, יצוקים בכסף, וחרוטים עליהם משפטי שלום של אייבי נתן.

טווח מחירים: 240-1,450 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנינים ואלמנטים מלחמתיים. צמיד של Battle Pearls/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבגדים של אדם גפן

אדם גפן יוצר בגדי גברים, השואב את השראתו מדברים שהוא "נתקל" בהם ברחוב; אדם בוגר בצלאל אשר הציג קולקציית גברים רחבה כפרויקט הגמר שלו. לאחר סיום לימודיו, נסע להתמחות בעיצוב בגדי גברים אצל AItor Throup בלונדון, שם למד על חיוט ותדמיתנות לבגדי גברים. עם חזרתו לארץ, החל לעבוד עם תמר פרימק מהמותג אישתר, ביצירת פריטים מיוחדים תוך התמקדות בעבודה על עיצוב טקסטיל. בספטמבר 2012 השיק אדם מותג הנקרא על שמו עם קולקציית הגברים המכונה "1".

טווח מחירים: 250-900 שקלים.


ביקור בסטודיו של אדם גפן

ראיון עם מעצב אופנת הגברים אדם גפן. עידו שחם
המעצב אדם גפן/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully