וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוונטי פור סבן: הצצה לקיץ 2013 על סט צילומי הקטלוג

21.1.2013 / 0:59

טוונטי פור סבן מארחים אותנו על סט צילומי קטלוג קיץ 2013 של החברה וגם מגלים לנו מה הם מתכננים לעונה החמה - אם אתן בנות 14 עד 21, יש לכן סיבה להתרגש

צילום: דייב שחר עריכה: רן צימט

בזמן שהקשבתם לגשם, קשרתם יפה את הצעיף, קרעתם עוד גרביון ושתיתם תה, בטוונטי פור סבן שקדו על הקיץ הבא והם יודעים איך תיראו, במיוחד אם אתן בנות צעירות שאוהבות שמלות שמש, נעלי בובה צבעוניות וג'ינסים בכל מיני הקשרים.

רון קהאן ("רונקו") מעצב המותג גילה לנו מה צפוי מטוונטי פור סבן וזה נראה, אם נסכם זאת בשלוש מילים, צבעוני, קליל ואוורירי. הקיץ הבא יהיה גדוש בביגוד במשקל נוצה, הרבה פעמים יימצאו עליו הדפסים מן העולם הימי. לצד אלו, יהיו הרבה פסים בכל מיני צבעים, נקודות וכוכבים.

הגוונים יהיו בוהקים - ורודים בכל מיני וריאציות, צהובים מאירים, כתומים רעננים ואדומים עזים. אבל אל חשש, מקומם של השחור-הלבן במקומו מונח, וצמד הגוונים הקלאסיים יימצא גם פה הקיץ, ממש כמו בשאנל וראלף לורן.

השראות ישירות משנות השישים יימצאו בשמלות מיני חושפות רגליים בגזרת A המשלבות גווני כחול-לבן וכחול-אדום.

קבוצת הג'ינסים רחבה במיוחד והיא כוללת שמלות, חצאיות, מחוכים, ועוד. הג'ינס, כמובן, הוא דקיק וקייצי. בולטת פה חצאית קלוש צמודת מותן ומתוקה.

בגזרת הנעליים אין הרבה חדש - הרבה נעלי בובה מבד קשיח ובסקאלת גוונים רחבה לצד אותם סנדלי עקב רשת העשויות דמוי עור מבריק ושבים וחוזרים מדי עונה. בחברה עדיין מנסים להבין מה סוד קסמם.

טווח מחירים:

חצאיות: 129.90-219.90 שקלים
ג'ינסים: 99.90-299.90 שקלים
שמלות: 179.90 -359.90 שקלים
נעלי בובה, סנדלים וכפכפים: 49.90-249.90 שקלים

הצצה לקולקציית הקיץ של קסטרו
הצצה לקולקציית הקיץ של רנואר
סיקור מיוחד: כל מה שצריך לקיץ 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully