וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת הראשונה בחרה בתום בראון

21.1.2013 / 19:20

מישל אובמה הופיעה לטקס השבעת הנשיא לכהונה שנייה בשמלת מעיל של המעצב האמריקאי תום בראון, ושוב הוכיחה חוש אופנתי מפותח וטעם נועז

מישל אובמה בחרה תום בראון. לאחר שהציגה בשבוע שעבר פוני חמוד שזכה לתגובות תומכות במיוחד, הגברת הראשונה הופיעה היום (שני) לטקס ההשבעה של בעלה הנשיא לכהונה שנייה בשמלת מעיל של המעצב האמריקאי.

על רקע שמלות חמורות סבר, רובן בשחור, של נשות האורחים הנכבדים בכנסיית סיינט ג'ון בוושינגטון הבירה בה נערך הטקס, הגברת הראשונה בלטה בחוש אופנתי משובח ובמראה מחמיא וצעיר. השמלה המשובצת בעדינות עשויה משי והיא בגזרת שמלת-מעיל, טרנד חם במיוחד החורף (במיוחד לאור הדגמים בסגנון זה שהציג רף סימונס לבית כריסטיאן דיור). השמלה, הצמודה במותניים ובאורך הברכיים, אובזרה עם מניקור לבן ובשני סוגי נעליים - מגפי ברך לפני הכניסה לכנסייה ונעלי סירה אפורות בעלות עקבי מחט בגובה בינוני לאחר הכניסה למרחב הסגור והמחומם.

תום בראון, 47, הוא מעצב אמריקאי ומייסד המותג הנשים והגברים הניו יורקי הנושא את שמו (Thom Browne). בראון נולד בפנסילבניה והוא בוגר לימודי כלכלה ושחיין מצטיין. ב-1997 לאחר נסיון לא מוצלח כשחקן בלוס אנג'לס, הוא עבר לניו יורק והחל לשמש כמוכר בשואורום של ג'ורג'יו ארמני ומאוחר יותר נבחר לשמש כמנהל קריאטיבי בקלאב מונקו, מותג של קבוצת ראלף לורן. לאחר מספר שנות עבודה עם מעצב העל האמריקאי הוותיק, הוא ייסד מותג משל עצמו לביגוד גברים אלגנטי. בראון נודע בחליפות גברים אפורות והדוקות במיוחד, שהותאמה להן עניבה תואמת (מאותו הבד של החליפה עצמה).

מאז ייסודו ב-2001, מותג תום בראון התרחב לחולצות, סוויטשרטים, עניבות, הלבשה תחתונה ואקססוריז. אופנת ת'ום בראון ניתנת להשגה בחנות הדגל ברחוב הדסון בשכונת טרייבקה בניו יורק ובחנויות יוקרה ברחבי העולם. ב-2006 שיתף פעולה עם רשת ביגוד הגברים הוותיקה 'ברוקס בראד'רס' ליצירת 'בלאק פליס' (Black Fleece) קולקציית פרימיום בת חמישים פריטים גברים ונשים, אשר כל כך הצליחה שייצורה נמשך עוד שלוש שנים נוספות. ב-2011 הציג בשבוע האופנה של פריז קולקציה ראשונה לנשים. באותה שנה גם הציג קולקציית משקפי יוניסקס.

בראון נבחר ב-2006 על ידי 'מועצת מעצבי האופנה של אמריקה' למעצב השנה, וב-2008 ל'מעצב השנה' על ידי מגזין הגברים GQ. השנה זכה בפרס ב'פרס העיצוב הלאומי' (National Design Award) מטעם מוזיאון העיצוב של הסמית'סוניאן (מוסד אמריקאי המאגד מוזיאונים ומכוני מחקר).

צפו בטקס ההשבעה של אובמה

מישל אובמה לובשת שמלת מעיל של טום בראון בטקס השבעת הנשיא אובמה לכהונה שנייה, 21.1.2013. GettyImages
מישל אובמה לובשת שמלת מעיל של טום בראון בטקס השבעת הנשיא אובמה לכהונה שנייה, 21.1.2013/GettyImages
מישל אובמה לובשת שמלת מעיל של טום בראון בטקס השבעת הנשיא אובמה לכהונה שנייה, 21.1.2013. GettyImages
מישל אובמה לובשת שמלת מעיל של טום בראון בטקס השבעת הנשיא אובמה לכהונה שנייה, 21.1.2013/GettyImages
מישל אובמה לובשת שמלת מעיל של תום בראון בטקס השבעת הנשיא אובמה לכהונה שנייה, 21.1.2013. GettyImages
מישל אובמה לובשת שמלת מעיל של תום בראון בטקס השבעת הנשיא אובמה לכהונה שנייה, 21.1.2013/GettyImages
טקס ההשבעה של נשיא ארה"ב ברק אובמה. 21 בינואר 2013. רויטרס
טקס ההשבעה של נשיא ארה"ב ברק אובמה. 21 בינואר 2013/רויטרס
ברק אובמה ומשפחתו מגיעים לטקס השבעתו לכהונה שניה, ינואר 2013. רויטרס
ברק אובמה ומשפחתו מגיעים לטקס השבעתו לכהונה שניה, ינואר 2013/רויטרס
מישל אובמה, רעייתו של ברק אובמה, יחד עם בנותיה סשה ומאליה בהשבעתו מחדש של אביהן לתפקיד נשיא ארצות הברית. רויטרס
מישל אובמה, רעייתו של ברק אובמה, יחד עם בנותיה סשה ומאליה בהשבעתו מחדש של אביהן לתפקיד נשיא ארצות הברית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully