וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה כדאי לכוכבות האוסקר ללבוש לטקס?

26.1.2013 / 0:50

שבוע אופנת ההוט קוטור בפריז היה גדוש בשמלות מרהיבות שבוודאי ייראו על השטיח האדום של טקס האוסקר הקרוב. איזה עיצוב יתאים לאיזו כוכבת? משחק ההימורים הגדול מתחיל עכשיו

שבוע אופנת ההוט קוטור בפריז לעונת קיץ 2013, שנערך בשבוע האחרון, היה גדוש בשמלות מרהיבות שבוודאי ייראו על השטיח האדום של טקס האוסקר הקרוב, שיתקיים ב-24 בפברואר. איזה עיצוב יתאים לאיזו כוכבת ומה סביר להניח של אחת מהן תבחר? משחק ההימורים הגדול מתחיל עכשיו -

כריסטיאן דיור לג'ניפר לורנס

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של ראף סימונס לכריסטיאן דיור, פריז, 21 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של ראף סימונס לכריסטיאן דיור, פריז, 21 ינואר 2013/רויטרס

היא נחשבת לאחת הכוכבות הצעירות המוערכות ביותר בהוליווד, אבל ההבנה של ג'ניפר לורנס (22) באופנה, גם על פי הודאה אישית, היא לא ממש מרשימה. בטקס גלובוס הזהב בחודש שעבר היא סיפרה שהיא "לובשת קוטור, אבל היא לא ממש מבינה מה זה אומר". את המראות המוצלחים שלה בפרמיירות וטקסי פרסים בחודשים האחרונים, חייבת המועמדת לאוסקר עבור תפקידה ב'אופטימיות היא שם המשחק', לעבודתה החדשה כפרזנטורית דיור.

בית אופנת העל דאג לה לשמלות קוטור משגעות ומחמיאות המשלבות בין הרומנטי לסקסי. שמלת הקוטור הוורדרדה בגזרת סטרפלס וחצאית תפוחה מתחת לקו מותניים נמוך מתוך הקולקציה לקיץ 2013 היא אחת מהיצירות המפוארות של רף סימונס לדיור שעשויה להתאים ללורנס. רעננות, פאר הוליוודי וגזרת סטרפלס - כל מה שנדרש נמצא כאן.

כריסטיאן דיור לקירה נייטלי

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של שאנל, פריז, 22 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של שאנל, פריז, 22 ינואר 2013/רויטרס

קירה נייטלי (28), שהרשימה השנה בתפקיד הראשי בעיבוד יוצא דופן ל'אנה קרנינה', ידועה בזכות מראות שטיח אדום מוצלחים וייחודיים, כמו גם בזכות עקביות סגנונית השומרת אמונים לקוטור אלגנטי ואצילי. פרובוקציות ומכירת סקס אף פעם לא נלוו לבחירות האופנה של הכוכבת הבריטית. בית דיור, במיוחד זה של עידן רף סימונס החדש-רענן, עשוי להיות כתובת נכונה עבורה, ובמיוחד כל פריטי הוורוד בייבי והלבן צחור בקולקציית הקוטור החדשה. שמלת דיור שנראית כאן, בגזרת סטרפלס בת ים ובמרקם "מושלג", תתיישב עם הסגנון האצילי שהיא אוהבת, כמו גם התפקיד האחרון שלה כגיבורה ברוסיה האריסטוקרטית של המאה ה-19.

ז'אן פול גוטייה לג'ניפר גארנר

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של ז'אן פול גוטייה, פריז, 23 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של ז'אן פול גוטייה, פריז, 23 ינואר 2013/רויטרס

ג’ניפר גארנר (40), למרבה הצער, לא נראית יותר מדי באירועי שטיח אדום. במרבית המקרים כשהיא מופיעה בתקשורת הבידור והרכילות, היא נראית בתמונות פפרצי עם אחד מילדיה. אבל כשגברת אפלק כן מופיעה לטקס פרסים, כמו גלובוס הזהב בחודש שעבר, היא מציגה אופנה סוחפת-סקסית, לרוב מבתי אופנת על אירופאיים, מה שקצת מפתיע לאור תדמית ה"כל-אמריקאית" שלה. בדרך כלל היא מעדיפה סטרפלס או כתפיות בשחור או אדום. שמלת ז'אן פול גוטייה מקולקציית הקוטור לקיץ 2013, עם סטפלס מוכסף כהה וגזרת בת ים עם ממד רוקיסטי, תיראה עליה נפלא וגם תאפשר חשיפת מה של החזה, בדומה למראה בו הופיעה בגלובוס הזהב האחרון. שיער הנחושת שלה, אסוף או פזור, ישלים מראה הוליוודי זוהר.

שאנל לאדל

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של שאנל, פריז, 22 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של שאנל, פריז, 22 ינואר 2013/רויטרס

אדל אטקינס (24), אחת הנשים היפות יותר בטקס האוסקר הקרוב, תלבש ללא ספק שחור שמרני, חמור סבר ומבגר. אחרי הכל, הזמרת המוכשרת, הצפויה לשיר בטקס, הופיעה בטקסי פרסים בשנתיים-שלוש האחרונות תמיד בשחור. למרות קול מן השמיים, מכירת מיליוני דיסקים ופופולריות עצומה, היא לא מצליחה להיפרד מטעם חסר תעוזה המעיד ככל הנראה על חוסר ביטחון. האם מדובר בגזרה שאינה דקה שגורמת לה לוותר על צבעים אחרים או על דגמים קצת יותר חושפניים, הנכונים לגילה הצעיר?

שמלת שאנל שחורה באורך הרצפה עם שרוולי טי, היא ללא ספק אחת היפות שהציג בית אופנת העל הצרפתי בתצוגת הקוטור שהתקיימה השבוע. עם זאת, מדובר בשמלה יכולה להיות נכונה גם לג'ודי דנץ, וככזאת לא בטוח שהיא מומלצת לאדל, למרות שסביר שהיא תאהב אותה מאוד.

זוהיר מוראד לנעמי ווטס

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של זוהיר מוראד, פריז, 24 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של זוהיר מוראד, פריז, 24 ינואר 2013/רויטרס

דעה רווחת גורסת כי בלונדיניות ורדרדות עור לא נראות בגוונים חיוורים. נעמי ווטס (44), המועמדת לאוסקר עבור תפקידה בסרט 'הבלתי אפשרי', מוכיחה את ההיפך. הבריטית-אוסטרלית נראתה לא פעם על השטיח האדום בגווני פודרה ובכל פעם נראתה מצוין. הרבה פעמים היא העדיפה שחור או לבן קלאסיים, אבל נראה שגוונים חיוורים הרבה יותר מחמיאים לה, במיוחד אם מדובר בגזרה מרחפת על הגוף ומתכתבת בסגנון ניאו-קלסיציסטי. השמלה של זוהיר מוראד בוורוד-ניוד עשויה להיות הדבר הנכון עבורה לאוסקר. האפליקציות המוזהבות במותניים ובצוואר יתרמו לאווירה החגיגית וישתלבו עם אבזור מוזהב, כולל סנדלי עקב.

ולנטינו לאן האת'ווי

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של ולנטינו, פריז, 23 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של ולנטינו, פריז, 23 ינואר 2013/רויטרס

לא כולם אוהבים מחזות זמר ועוד פחות מזה את אן האת'ווי (30) מזמרת בגרון ניחר סולו מתוך 'עלובי החיים'. אבל על טעמה המצוין של המועמדת לאוסקר עבור תפקידה כפנטין בעיבוד החדש למחזמר הקלאסי, אין עוררין. מבט לאחור על בחירות האופנה שלה באירועי שטיח אדום בשנים האחרונות מגלה כי היא כמעט ולא טועה. היא גיבשה לעצמה סגנון המבוסס בעיקרו על קוטור רומנטי ואלגנטי, כזה שהיה יכול להתאים גם לקייט מידלטון. שמלות הנשף שהיא לבשה בטקסי אוסקר קודמים מגלות הבנה באופנת על צרפתית ואיטלקית. במיוחד חביב עליה בית ולנטינו. השמלות הנסיכותיות של המעצב הוותיק הן בדיוק מה שהיא מעדיפה. סיכוי גדול מאוד שממש כמו אינספור פעמים בעבר, גם הפעם היא תבחר ולנטינו. כמו כן, יש לשער שקולקציית ולנטינו שהוצגה כבר מוכרת לה והיא גיבשה לה החלטה לגבי מה שהיא אהבה. השמלה התפוחה והאסימטרית האפורה שנראית לרגע כמו מסרט של דיסני, ללא ספק לא חמקה מתשומת ליבה. אם היא תבחר בה לטקס, איש לא יופתע.

אלכסיס מאביי לג'סיקה צ'סטיין

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של אלכסיס מאבי, פריז, 23 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של אלכסיס מאבי, פריז, 23 ינואר 2013/רויטרס

ג'סיקה צ'סטיין (31), המועמדת לפרס עבור תפקידה ב'כוננות עם שחר', היא לא רק הג'ינג'ית הכי חמה בהוליווד היום, היא גם אחת המתלבשות הטובות על השטיח האדום. לשחקנית היו לאחרונה הזדמנויות רבות להציג את טעמה האופנתי, לאור מועמדויות לפרסים רבים, ויש לציין שהוא אינו נופל מכשרון המשחק שלה. בפסטיבל קאן האחרון היא הותירה רושם רב עם אופנת קוטור איטלקית - הרבה שמלות אורכות שובל בלבן וזהב. גוונים חגיגיים, שהתיישבו נהדר עם שפתון אדום והשיער הג'ינג'י המשגע הזה. סביר שצ'סטיין מודעת לטרנד גווני החרדל-מנגו-לימון השוטף את השטיח האדום וסביר גם שהיא לא מסוג השחקניות שיפנו את גבן לגוונים הלא ממש קונבנציונליים הללו לטובת שחור בטוח, למשל. לכן, שמלת הסטרפלס וחצאית הפליסה המתנפנפת של אלכסיס מאביי עשויה להיות עיצוב לטעמה, ובעיקר להיות עוד שמלת קוטור מקורית בשורה ארוכה של שמלות כאלו.

שאנל להלנה בונהם קרטר

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של שאנל, פריז, 22 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של שאנל, פריז, 22 ינואר 2013/רויטרס

הלנה בונהם קרטר, זוגתו של טים ברטון המועמד עבור סרט האנימציה 'פרנקוויני', צפויה להגיע לטקס. וסביר שכמו הרבה פעמים בעבר היא עשויה להיראות כמו דמות מתוך אחד הסרטים של בעלה; הזויה, מלאת הומור ואפלה, אבל לא יותר מדי, וגם מסקרנת ויוצאת דופן, במובן הטוב. הלנה ידי מספריים. שמלות שחורות צמודות בחלק העליון ובמותניים, חושפות כתפי חרסינה וחזה מפואר עם חצאיות תפוחות באורך הקרסוליים, הן בעיקר מה שהשחקנית הבריטית אוהבת. לאלו, תמיד התלוו שיער מתולתל פרוע ואקססוריז מצחיקים. מה היה קודם, הבעל המוזר או טעם האופנתי המוזר? לא ברור. שמלת השאנל הבלונית עשויה להיות משהו שהיא תאהב מיידית עקב הגזרה והצבע, אבל ממד היוקרה הוא משהו חדש לאוסקר. בדיוק השמלה הנכונה.

אלי סאאב לסאלי פילד

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של אלי סאאב, פריז, 23 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של אלי סאאב, פריז, 23 ינואר 2013/רויטרס

סאלי פילד (66), אחת השחקניות האמריקאיות המוערכות אי פעם, מועמדת לפרס השנה עבור תפקידה כמרי טוד לינקולן, רעייתו של הנשיא הדגול בסרט 'לינקולן'. זוכת שני פרסי האוסקר לבשה בכל הפרמיירות ואירועי הקידום של הסרט שמלות חובקות גוף, שהדגישו גזרה דקה וצעירה למראה. במיוחד זכורה לטוב שמלת תחרה אדומה של אלברטה פראטי שהיא לבשה להקרנת הסרט בהוליווד בנובמבר שנה. בכלל נראה שאדום הוא גוון חביב עליה, ולכן סביר שהיא תיראה יפה ומרוצה בשמלה האדומה של אלי סאאב.

דיור לניקול קידמן

תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של ראף סימונס לכריסטיאן דיור, פריז, 21 ינואר 2013. רויטרס
תצוגת קיץ 2013 הוט קוטור של ראף סימונס לכריסטיאן דיור, פריז, 21 ינואר 2013/רויטרס

לא בטוח שניקול קידמן (44), תגיע השנה לאוסקר. אמנם בטקסי גלובוס הזהב ובחירת המבקרים היא נכחה כיוון שהייתה מועמדת עבור תפקידה בסרט הטלוויזיה 'המינגווי וגלהורן', אבל ייתכן מאוד שזוכת האוסקר תגיע לטקס הגדול רק כדי להגיש את אחד הפרסים. במקרה כזה, מומלץ בפניה לקחת בחשבון את שמלת הסטרפלס המפוסלת של דיור. קידמן, אשר מעולם לא נראתה על השטיח האדום בשמלות קצפת ותמיד העדיפה שמלות חובקות גוף מפוסלות, עשויה להיראות נהדר עם השמלה הצהובה. כמו במקרה של ג'סיקה צ'סטיין, גם כאן השיער הג'ינג'י והגוון הלימוני של השמלה ייראו נהדר יחדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully