וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע נכנסת לנעליים של יאנה יוסף

וואלה! סלבס

28.1.2013 / 0:01

לאט ובטוח, השחקנית הופכת לאחת הפרסונות העסוקות בביצה - כך שבקרוב תראו אותה מדגמנת את הנעליים שבהן הלכה יאנה, לצד ההשתתפות בשלוש סדרות טלוויזיה. וואלה! סלבס 9 עד 5

חשבתם שעכשיו, כשהיא אמא לבתה הקטנה אן בת השנה, רותם סלע תוריד הילוך ותיקח זמן לפתח קריירה כעקרת בית? לא ולא. להיפך, סלע קיבלה על עצמה לאחרונה את תפקיד הפרזנטורית של חברת הנעליים "סקופ" לעונות הקרובות ותצטלם בקרוב לקמפיין שיבער על מסך הטלוויזיה, בעיתונים ועל שלטי החוצות, בתמורה לכ-100 אלף דולר. לא פחות.

רותם סלע. אביב חופי
עושה גם נעליים. רותם סלע/אביב חופי

סלע היפה מחליפה בתפקיד את יוצאת הריאליטי יאנה יוסף שחשפה כפות רגליים בשתי העונות הקודמות, ומשדרגת את מעמדה כמולטי-טאלנט. כזכור, עד לאחרונה סלע היתה גם הפנים של רשת חנויות בגדים, שעל פי פרסומים, סגרה גם כמה סניפים לאחרונה. עד עכשיו, כמובן. אבל אל דאגה, מלבד הקמפיין החדש, הבלונדה משתתפת גם בשלוש סדרות שנמצאות בשלבים שונים של הפקה בתקופה האחרונה.

גם אם תנסו להתחמק, תקבלו הרבה מהסלע היפה בקרוב - בסדרה "להיות איתה" של אסי עזר, שאליה היא מצטלמת בימים אלה לצד אביב אלוש ותעלה בשידורי קשת, לעונה החדשה של "הבורר" בכבלים ולעונה השנייה של "אבודים באפריקה" של הלוויין. נערה עובדת, לא פחות. זוכרים שהיא גם אמא לבייבי בת שנה?


וואלה! סלבס היתה שמחה לדגמן למותג נעליים, ברגע שתעבור הסרה של הפטרייה הארסית שנחה לה על הרגל כבר שנה וחודשיים.


רותם סלע חושפת: הגודל קובע?

בתפקיד המאהבת רותם סלע

מתאימה לתפקיד הפרזנטורית? רכלו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully