וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי, בוניטה: בר רפאלי מככבת בשבוע האופנה בספרד

וואלה! סלבס | צילום: Splash

30.1.2013 / 10:15

הטופמודל המקומית לא עלתה על מטוס לברצלונה הרחוקה רק בשביל הפלז'ר - ואמש הראתה את היכולות שלה כשצעדה על המסלול בתצוגת אופנה שכולה שיק ספרדי. וואלה! סלבס מחלטרת

בר רפאלי, סנדרה רינגלר, ברצלונה: הטופמודל הישראלית הכי עסוקה מעבר לים עשתה זאת שוב, כשדגמנה עבור חובבי האופנה בברצלונה במסגרת שבוע האופנה הספרדי. אמש (ג'), עלתה ברבור על המסלול של תצוגת מותג הג'ינסים "דסיגואל", המטרה שלשמה נסעה עם החברה הטובה עד למדינה בקצה השני של הים התיכון.

בשעות שלפני התצוגה, רפאלי אפילו הספיקה לעבור בכמה אתרי תיירות, להצטלם עם רינגלר על ספסל מפוסל ולקנות כמה מזכרות - ואפילו כתבה בטוויטר שהיא מרגישה "ממש כמו בסרט". רק שאז, נזכרה הדוגמנית שהיא צריכה לרוץ, להתאפר ולסדר את השיער כמו שממליצה חברתה הסטייליסטית, רגע לפני שתצעד על השטיח האדום של שבוע האופנה האירופי.

בר רפאלי מדגמנת בספרד. ספלאש
אינטרנשיונל שיק על המסלול. בר רפאלי/ספלאש

על המסלול, שכולו קריאות "ויוה אספניול" מלהיבות, החזיקה רפאלי כרית לב כשהיא מחייכת, את הטלפון הסלולרי הוורדרד שלה ואף תיק נסיעות שיקי. טוב, כשאת טסה לכמה ימים בתדירות שבה אנשים אחרים נוסעים באוטובוס, חשוב לארוז כהלכה.

מעניין אם רפאלי תנצל את שהותה בעיר הספרדית כדי לבקר כמה ידידים טובים מקבוצת הכדורגל האהובה עליה בברצלונה, או שתמהר לחזור לזרועותיו של בן הזוג המעושר - עדי עזרא. מה שבטוח הוא שבקרוב נגלה מה עוללה הסיניוריטה.


וואלה! סלבס ניסתה לדגמן פעם לבוטיק ברוריה שבמרכז המסחרי, אבל עדשת המצלמה נשברה פעם אחר פעם. מייאש.


צפו: בר רפאלי נעצרת על ידי משטרה

נתפסו על חם: בר רפאלי והחבר מגיעים הביתה

מדליקה גם בספרד? רכלו על זה בפייסבוק

בר רפאלי מדגמנת בספרד. ספלאש
לא נפרדת מהטלפון. רפאלי/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully