וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד לט"ו באב: איך אפשר להפתיע עם הלק האדום?

כמו האהבה, לק אדום הוא תמיד באופנה. אבל גם הגוון האלמותי מקבל על עצמו שינויים עם השנים - איך הפך האדום לקלאסיקה הנשית של כל הזמנים ואיך אפשר בעצם לחדש איתו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין לק אדום של שיק. משמאל לק אדום של פופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדום הוא גוון קלאסי ללק. בעבר, לפני ששוק המניקור החל לפרוח והמכונים והפארמים התמלאו במגוון גדול של גוונים ומרקמי לק, רוב הנשים נראו עם לק בצבע אדום על הציפורניים. האפשרויות היו יחסית מוגבלות ובדרך כלל הגוונים המוצעים בשוק היו אדמדמים, פחות ויותר.

למרות מעמדו האיקוני, לק בצבע אדום נתפס עדיין כצבע סקסי, במיוחד אם הוא נמרח על ציפורניים ארוכות. הוא מקנה לכל אישה, כך גורסים רבים, עוצמה נשית ומינית האצורה בגוון העוצמתי, החי והאנרגטי. לא זאת בלבד, אי אפשר להתעלם מהעובדה שאדום הוא צבע המסמל אהבה ועל כן קל להיזכר בו בהקשר של חגיגת ט"ו באב.

כאמור, היום אין סתם לק אדום. כמו גווני לקים אחרים, פותחו על ידי החברות במרקמים נוספים כמו: מטאלי, מנצנץ ובנוסף נוצרו טכניקות חדשות כמו מדבקות לציפורניים ולק הג'ל שעשה מהפכה בעולם הלק. הוא העשיר את הגוון והעניק לו עומק שונה מהרגיל והמוכר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק אדום של צ'יינה גלייז/מערכת וואלה!, צילום מסך

לק אדום מטאלי

לקים בגימור מטאלי-מתכתי מוכרים לנו מהעבר בזכות גוונים בהירים כמו לבן, הקרוי "לבן פנינה", או בגוונים בהירים נוספים כמו ורוד. בחורף 2012 החלו חברות הלק לייצר לקים בגימור מתכתי גם בצבעים פחות קונבנציונליים כשאחד מהם הוא הצבע האדום. בכך יצרו את תחילתו של הטרנד המטאלי בלק.

לק בגימור מטאלי, כשמו כן הוא - המרקם שלו מתכתי ובוהק. האפקט משדרג את הלק האדום הקלאסי ומקפיץ אותו מדרגה. מומלץ בעיקר לערבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: לק מטאלי של ESSIE, משמאל לק מטאלי של ג'ייד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לק גליטרים או לק מנצנץ

מי שאוהב את המראה הילדותי מחד או את המראה הנוצץ מאידך, סביר שיוסיף לאוסף בקבוקי הלק שלו לק אדום מנצנץ או לק גליטרי. ההבדל בינהם הוא שלק גליטרי הוא למעשה לק שקוף ובו מפוזרים חתיכות דמויות קונפטי (שיכולות להופיע בצורות שונות כמו לבבות, פסים, מרובעים וכדומה) ואילו לק מנצנץ הוא נוזל שאי אפשר לראות בו את החתיכות המנצנצות בנפרד. הן חלק אחיד בנוזל והמראה המתקבל הוא זוהר במיוחד.

כאמור, הלק מתאים למי שאוהב ציפורניים במראה מסיבתי ואם הלק הוא אדום אז על אחת כמה וכמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק גליטרי של אורלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לק ג'ל

מהפכת הג'ל נכנסה לחיינו לפני כארבע שנים ושינתה את פני עולם הלק. הג'ל הוא לק המיוצר מג'ל טהור, בעל יכולת הצמדות לשטח הציפורן, עם פיגמנטים המעניקים לציפורן צבע עמיד יותר ואחיד יותר ביחס ללק רגיל. החידוש הגדול שלו הוא בכך שהלק לא יורד מהציפורניים למשך כשבועיים ובכך מהווה פתרון מושלם למי שאין לו זמן או חשק להתעסק עם מריחת לק כל כמה ימים. לק ג'ל מגיע בכמה גוונים כשאחד מהם הוא כמובן האדום הקלאסי, שהוא תמיד גוון מנצח.

לק ג'ל של OPI. נמרוד סונדרס
לק ג'ל של OPI/נמרוד סונדרס

מדבקות לק

בשלוש השנים האחרונות השוק מוצף במדבקות לק כהמשך ישיר לצבעוניות הפוקדת את עולם הלק. היתרון הגדול במדבקות הוא שיש עליהן הדפסים שמשיכת מכחול לא תצליח ליצור לעולם בצורה סימטרית בכל עשר האצבעות.

מי שאוהב את הגוון האדום לא יקנה מדבקות חלקות משום שאפשר להשיג את אותה התוצאה עם לק רגיל. כדאי "לנצל" את ההדפסים השונים ולרכוש מדבקות צבעוניות שישלבו את הצבע האדום עם דוגמאות מעניינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבקות לק של סאלי הנסן/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully