וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה חדש עם הלק?

שוק הלק ממציא את עצמו כמעט בכל יום מחדש, עם המצאות שחלקן יעילות וחלקן ממש מיותרות. עכשיו על המדף אפשר למצוא שלושה חידושים שלא ישאירו את הציפורניים חלקות. מוכנים למניקור קטיפה?

בהמשך ללק הפיצוצים, המגנטים והקוויאר, חברות הלק, כחלק מההתפתחות המסיבית של התחום בשנתיים האחרונות, מחפשות כל הזמן איך אפשר להתחדש ולהוסיף להיצע הקיים. את מראה המניקור הסטנדרטי תופסים מספר חידושים, המתמקדים ביצירת מרקמים וטקסטורות מעניינות על פני הציפורן. השאלה היא, מה הפער בין ההבטחה על האריזה לתוצאה הסופית?

OPI - החול המנצנץ

OPI משיקה את קולקציית מריה קארי, הנושאת את שמה של הזמרת שזכתה חמש פעמים בפרס הגראמי. הקולקציה מונה שמונה גוונים, ארבעה מהם נקראים על ידי OPI 'גווני סטודיו', והם כוללים גוונים סטנדרטים כמו ורוד אפרסק בגימור שימר, ולק גליטרים. עם זאת, האטרקציה הגדולה בקולקציה היא ארבעת 'גווני הבמה' המכונים "liquid sand" או בעברית- "החול הנוזלי". אלה מגיעים במרקם מחוספס וסמיך, בגימור מאט ואין צורך למרוח עליהן שכבה של טופ קואט.

בסדרה ארבעה צבעים: שחור עם נצנצים אדומים, כחול מנצנץ, סגול דהוי עם נצנצים וורוד נצנצים זרחני למדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האטרקציה הגדולה בקולקציה היא ארבעת גווני הבמה הנקראים "liquid sand"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר הנסיינית:
הנסיינית קיבלה להתנסות את הצבע הסגול Can’t Let Go. כדי לקבל את המרקם המדובר נמרחו שתי שכבות. כשהלק עדיין היה רטוב נראה כי המרקם שלו הוא כמו כל לק נצנצים רגיל, אך למעשה, ככל שהלק החל להתייבש, התגלתה הטקסטורה המחוספסת שלו, שהזכירה לעיתים תמונת לווין מהירח, והנצנצים שבנוזל החלו להיראות ולבלוט.

אין ספק שהטקסטורה מאוד מיוחדת ושונה ממה שנראה עד עכשיו בעולם הלק. השכבה עבה יותר מכל לק רגיל, אך יחד עם זאת לא כבדה מידי ועמוסה. למרות הציפייה ששכבת לק כזאת תתייבש במשך זמן רב, הייבוש לקח כ-15 דקות, זמן סביר בהחלט. בנוסף גם הסרת הלק נעשתה בקלות יחסית ואפילו קלה יותר מלק נצנצים רגיל, שידוע שקשה להסיר אותו משום שהנצנצים נדבקים לציפורן.

בקרב הנסיינית והקהל שצפה בה נרשמה התלהבות גדולה. הלק החזיק מעמד כשבוע, משך תשומת הן בזכות הטקסטורה המיוחדת והן אודות לגימור המאט שלו שקיבל הברקה יחסית על ידי הנצנצים שבתערובת. החיסרון - מי שגורב גרביונים צריך לקחת בחשבון שהם עלולים להיקרע בגלל הטקסטורה המחוספסת-משוננת.

מחיר: 65 שקלים. להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסדרה ארבעה צבעים: שחור עם נצנצים אדומים, כחול מנצנץ, סגול דהוי עם נצנצים וורוד נצנצים זורח. OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך

CIATE - מניקור קטיפה

CIATE יוצאת בקולקציית "מניקור קטיפה" בהשראת הקטיפה
שבלטה במסלולי תצוגות החורף האחרון. הקולקציה כוללת שלושה גוונים: בורדו סגול, כחול דיו ואפור. לדברי החברה המראה המתקבל הוא מאט, אלגנטי ועשיר, במרקם קטיפתי ומחזיק מעמד על הציפורניים למספר ימים.

כדי להגיע למראה המיוחל משתמשים בערכה הכוללת בקבוק לק, בקבוק אבקת קטיפה, מברשת פידור ומגש שקוף. הוראות הפעלה - מורחים שכבה ראשונה על כל האצבעות וממשיכים בשכבה שנייה כשעובדים על כל אצבע בנפרד. בעוד השכבה השניה רטובה מפזרים את אבקת הקטיפה באמצעות הבקבוקון שנראה ומתפקד כמו מליחה, וממתינים לייבוש. מסירים את שאריות האבקה בעזרת מברשת הפידור שבערכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הערכה כוללת בקבוק לק, בקבוק אבקת קטיפה, מברשת פידור ומגש שקוף. ciate/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר הנסיינית:
הנסיינית קיבלה להתנסות את הערכה בצבע כחול דיו, ועקבה באדיקות אחר הוראות ההפעלה (וחשה עצמה בתיה עוזיאל). מריחת הלק נעשתה בקלות, כמו כל לק רגיל, הבקבוקון עם אבקת הקטיפה נוח לשימוש משום שהוא מגיע במעין מלחיה, אך למרות המגש המצורף לערכה, שאמור לאסוף את שאריות האבקה המתפזרת, העסק היה מאוד מלכלך. כדי שהאבקה תיצמד טוב לציפורן היה צורך להיעזר גם באצבעות לפני סילוק אחרון של שאריות האבקה. הייבוש נעשה באופן מהיר, כ- 10 דקות.

המראה שהתקבל היה בעיקר מראה של לק בצבע מאט. כדי להרגיש את הטקסטורה היה צורך לגעת בציפורן שהרגישה יותר שעירה מאשר קטיפתית. המראה שנוצר מעניין, אך יחד עם זאת יש מי שראה בו לק מאט פשוט או לחילופין "מריחת לק שלא הצליחה". המניקור החזיק יום וחצי בלבד. עם הזמן האבקה נשרה והנסיינית נשארה רק עם הלק הכחול, שהגוון שלו עמוק ומיוחד ללא כל קשר לערכה.

מה שהציל את המניקור הזה ועשה עמו חסד לכמה ימים זאת העובדה שהלק והאבקה במקרה הזה כהים. כך שכשהאבקה נשרה לא ממש ניתן היה להבחין בכך מרחוק. לא בטוח שזה יעבוד גם בערכה עם הלק והאבקה האפורים.

מחיר לערכה: 100 שקלים. ניתן להשיג ברשת מדינה מילאנו; רשת סייבקס - במלונות הילטון תל אביב ואילת; במכוני המניקור-פדיקור ובבתי המרקחת המובילים בארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מניקור קטיפה בהשראת הקטיפה שבלטה במסלולי התצוגות בחורף האחרון . ciate/מערכת וואלה!, צילום מסך

נייל סטודיו: מניקור פרווה

טרנד הפרווה משווק בארץ ברשת נייל סטודיו. בניגוד לערכה של ciate, כאן מדובר באבקה בלבד. כל אחד בוחר את צבע הלק בבית, זה יכול להיות לק שקוף, או לק בגוון של האבקה. הוראות הפעלה - מורחים את הציפורניים בשכבת לק ראשונה, ממשיכים בשכבה נוספת, כשעובדים על כל אצבע בנפרד. בזמן שהשכבה השניה עדיין רטובה מפוררים מעליה את אבקת הפרווה שמגיעה בצבעים בורדו, שחור, ירוק ואפור.

דבר הנסיינית:
הנסיינת קיבלה להתנסות אבקה בצבע בורדו. המשימה לא היתה פשוטה. האבקה גיעה בצנצנת קטנה בתוכה היתה דחוסה אבקת הפרווה הגושית והיה צורך לפורר אותה עם האצבעות כדי שיהיה אפשר לפזר אותה על הציפורניים. האבקה לא נדבקה בקלות והיה צורך להיעזר באצבעות כדי להדביק אותה וכל העסק היה מאוד מאוד מלכלך ולא נעים. זמן הייבוש היה יחסית ארוך בהשוואה למוצרים האחרים שנבדקו, כ- 20 דקות, והמראה שהתקבל על הציפורן לא היה אחיד ונוצרו מעין "קרחות". המראה שהתקבל היה אכן פרוותי ונעים, אך החזיק על הציפורניים יום אחד בלבד.

מחיר: 60 שקלים, בכל סניפי נייל סטודיו.

עוד על לק, מניקור וסטייל בוואלה! אופנה:
איך להתאים בין אורך הציפורן לצבע הלק?
להוסיף קצת צבע - לקים בגוון אמרלד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבקת הפרווה מגיעה בצבעים: בורדו, שחור, ירוק ואפור/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לק
  • לקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully