וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים 4: כל מה ש- IT

13.2.2013 / 15:06

עם או בלי קשר לוולנטיינס, תיקיית המועדפים של וואלה! אופנה מכילה השבוע המון רגעים מרגשים - מגפונים הורסים, טבעות עם טאץ' תעשייתי וניוז מלהיב על שובה של ברידג'יט ג'ונס. כל ההמלצות החמות

מגפונים של פול סמית

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

לוח השנה אמנם מצביע רק על פברואר, קרי תחילת עונת הקיץ בתעשיית האופנה, אבל כבר אף אחד לא יכול לסבול יותר את הטרנד השחור לבן (או המטאלי, או כל אחד אחר).

האינטנסיביות בעיסוק במגמות חולפות רק מאיר את הצורך החיוני בקלאסיקות יציבות, שאינן משנות את אופיין לנוכח כל גחמה עיצובית כזו או אחרת. כמו למשל זוג המגפונים של פול סמית, מקולקציית האביב החדשה. עם חרטום מעוגל, צבע שחור עמוק ועקב בולט יחסית, הם מזכירים במעומעם את ימי הזוהר של איב סן לורן בשנות ה-70, ומנגד יש להם אימום מדוייק, שיכול לשרת בקלות כל הופעה.

320 ליש"ט, להשיג במיסטר פורטר. יש משלוחים לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חרטום מעוגל ואימום מדויק". מגפוני פול סמית מקולקציית אביב 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'אנגו ללא מעצורים

מאיה אשר, כתבת וואלה! אופנה

ג'אנגו ללא מעצורים הוא מערבון של קוונטין טרנטינו המספר את סיפורו של ג'אנגו (ג'יימי פוקס), עבד שחור החובר לצייד הראשים הגרמני שולץ (כריסטוף וולץ) ולומד ממנו את רזי המקצוע. יחד הם מנסים להציל את אישתו של ג'אנגו שנמכרה לבעל אדמות (ליאונרדו די קפריו). כמו בכל סרט של טרנטינו, יש כאן דיאלוגים שנונים ומצחיקים לצד אלימות ודם, אך מי שחובב את טרנטינו למד מזמן לחבב גם את האלימות בסרטיו. כמובן שאי אפשר להתעלם מפס הקול המדהים של וממשחקם המעולה של וולץ ודי קפריו (שמציג פה את משחק חייו), ומסמואל ל.ג'קסון המגלם עבד המסור באופן עיוור לאדונו, עד כדי שנאה לבני עמו השחורים.

הסרט אמנם ארוך מאוד, שעתיים וארבעים וחמש דקות, אבל כל סצנה מדויקת ולאחר צפייה ניתן לומר שאין מקום לקצרו כלל. השורה התחתונה: הנאה צרופה לחובבי קולנוע בכלל ולאוהבי טרנטינו בפרט.

פוסטר הסרט ג'אנגו ללא מעצורים.
"אין מקום לקצר אותו". ג'אנגו ללא מעצורים

מארזי קייטרינג הבוטיק 'פטיט פוד' לוולנטיינס

גרדה גלזר, כתבת וואלה! אוכל

לא חייבים לצאת מהבית בערב שטוף קיטש, בלונים ומוזיקה דביקה, בשביל לקבל ארוחה בינונית ולחפש חניה. בבית האהבה לא תיעלם. להפך, כאן יש לפחות את האפשרות להשאיר את הדביקות המזויפת מחוץ לדלת. למי שחפץ במחווה רומנטית לחימום האווירה ותמיד נשרף לו הסופלה, הומצאו המארזים של קייטרינג הבוטיק "פטיט פוד", שמושלמים לערב של התכרבלויות ומתוקים איכותיים. אפשר לבחור במארז הקטן, שכולל 18 יחידות חמודות של מאפי סופלה קטנטנים ממולאים בשוקולד מריר (32 שקלים); או במארז גדול שיש בו עוגיות מקרון תוצרת בית, גביעי בנופי אישיים המכילים בננות בטופי עם קרם קוקוס ושוקולד, גביעי עוגת ריקוטה לימונית עם קראמבל שקדים, טראפלס עשירים ועוד שפע חטאים (130 שקלים למארז).

המארזים ניתנים להזמנה לכל רחבי הארץ במייל: info@petitfood.co.il ובטלפון: 03-5372202. המחירים אינם כוללים משלוח. כשר חלבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לערב התכרבלויות ומתוקים איכותיים". מארזי פטיט פוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בושם אדם לווין החדש ב-Macy's לנשים ולגברים

אפרת בראשי, עורכת וואלה! בית ועיצוב

נתחיל בגילוי נאות, עדיין לא הסנפתי את הבושם החדש של אדם לווין - הסולן הלוהט של מארון פייב, שהושק בשבוע שעבר. ובכל זאת, אני מרשה לעצמי להכניס אותו לרשימת המועדפים. ניחוש פרוע - הבושם לא מבוסס על ריח מתקתק ומחניק ממשפחת הבשמים של כוכבניות אחרות, כדוגמת אלו של בריטני ספירס או כריסטינה אגילרה, שאותם ואת תופעת בשמי הסלבס בכלל השמיץ לווין בחשבון הטוויטר שלו.

שנה אחרי ההשמצה המפורסמת, לווין לא מהסס לפזר באוויר כמה התזות מרעננות מבקבוקו החדש: 222 By Adam Levin. הגרסה הנשית של הפרגרנס מורכבת, בין היתר, מפרחי יסמין הודים ועלי ורדים. גרסת בגברים מאופיינת לעומת זאת בניחוחות לימוניים (ביג לייק!). הבקבוק של השניים מעוצב כמיקרופון רשת כסוף, למקרה שמישהו יפספס את הקאץ' (ואף מילה על בקבוק הבושם של אייל גולן).

35 – 65 דולר, ברשת Macy's. יש משלוחים לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבקבוק מעוצב כמיקרופון רשת כסוף". בושם אדם לוין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמן פנים סבתא ג'מילה

אדר ריכטר, מנהלת ערוצי הלייף סטייל של וואלה!

אפילו מדינת ישראל השכילה להבין עד כמה חשובים התמרוקים של סבתא ג'מילה לעור הפנים של אזרחיה, והעניקה לה את הכבוד להדליק משואה בטקס ערב יום העצמאות לפני חמש שנים. זאת לאחר עשרות שנים שבהן ג'מילה רוקחת מיני סבונים ושמנים על טהרת הטבע, בפקיעין הדרוזית שבצפון, כשמשם הם מגיעים אל רחבי העולם. מבין כל מוצריה, חליטת צמחים סודית הארוזה בבקבוקון שמן קטן מזכוכית היא המרגשת ביותר.

זהו שמן פנים המבוסס שמנים טבעיים טהורים וחליטת צמחים. משיחה של מספר טיפות לפני השינה מומלצת בעיקר למי שנמשך לריח זעתר גלילי. תוכלו לדמיין שאתם אוכלים בריא, עושים יוגה והעור שלכם רענן ורך, גם אם אתם לא באמת כאלה, והכל בזכות כמה טיפות קטנות של ניחוח הרים. ג'מילה מצידה מבטיחה שמן מרגיע, שפועל למניעת הזדקנות העור, מגדיל את גמישותו ומחדש את התאים.

מחיר: 300 שקלים ל-50 מ"ל בחנות המפעל של סבתא ג'מילה בפקיעין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מפקיעין הדרוזית שבצפון אל רחבי העולם". שמן פנים סבתא ג'מילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שובה של ברידג'יט ג'ונס

נאוה סילוורה, כתבת-עורכת בוואלה! אופנה

ברידג'יט ג'ונס חוזרת. ספר שלישי על חייה של גיבורת שני רבי המכר שעובדו בהצלחה לקולנוע - 'יומנה של ברידג'ט ג'ונס' (1996) ו'ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים' (1999) - צפוי לצאת בנובמבר השנה. הלן פילדינג, עיתונאית וסופרת בריטית שהמציאה את דמותה של הרווקה הלונדונית (שהיא כמובן אלטר אגו של עצמה), עובדת בימים אלו על 'הבייבי של ברידג'יט ג'ונס', שם עבודה זמני. העלילה לא ידועה ולפי ספקולציות ברשת, ברידג'ט הנשואה למארק דארסי ההורס לא מצליחה להיכנס להריון ופונה בסתר לבוס לשעבר שלה, דניאל קליב הארוגנטי, בנסיון לפתור את המצוקה. במקביל, ברידג'יט כמו ברידג'יט שהכרנו, ממשיכה להתמודד עם שתייה ועישון מופרזים, לחצים פיננסיים, גרגרנות, קריירה תקועה ודיבורי שטויות. ככל הנראה הכל יתועד בהומור ממכר ועוקצנות נוסח זה של שני הספרים הקודמים. בהוליווד, כמובן, מתכננים גם סרט שלישי ותוהים כמה הפעם יעלה לשכנע את רנה זלווגר להוסיף כמה קילוגרמים למשקלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בהוליווד, כמובן, מתכננים במקביל סרט שלישי". כוכבי שני הסרטים הקודמים יו גרנט, רנה זלווגר וקולין פירת; משמאל, עטיפת הספר הראשון מ-1996/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבעות גל ברש

רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה

מכל אביזרי האופנה הקיימים בעולם, עקב האכילס שלי הוא טבעות. יכול להיות שזה קשור איכשהו בתת מודע לכך שסבי ז"ל היה צורף. ויכול להיות פשוט שיש איזו עוצמה קוסמית בנוכחות השקטה שלהן. חוץ מאשר למקלחת, אני נוהגת ללכת לכל מקום חמושה בטבעות שלי. אני מרגישה שהן שומרות עלי. מדובר בחמש טבעות, שלוש בעיצובן של סבי, ושתיים ששייכות לאמי. אחת מהן ניתנה לה לבת המצווה מהוריה - טבעת זהב יחידה במינה, מעוטרת באבני ג'ייד ויהלומים זעירים בצורת פרח. למרבה האירוניה, על אף גילי המופלג (27), זאת הטבעת היחידה שאינה מחליקה מאצבעותיי הדקיקות.

בבוקר שישי הסוער לפני כשבוע וחצי, הסתיים הרומן שלי עם הפריט האופנתי היקר ביותר ללבי. ככל הנראה, האצבעות שלי בגדו בי. הטבעת הסנטימנטלית שלי מצטנפת לה כעת באיזו פינה אפלה ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. לאחר שלב קבלה מאוחר, החלטתי לנסות למצוא ברשת משהו שיזכיר לי את הטבעת האהובה ונתקלתי בטבעות של גל ברש. טבעות עם טאץ' תעשייתי, עשויות מחומרים כמו קפיצי נירוסטה, ברגים, גלגלי שיניים וסיליקון. אמנם זוהי אנטיתזה מושלמת לטבעת הקלאסית האבודה שלי, אבל גם הן מרגישות כמו טבעות מזן אחר. הטבעות הפוטוריסטיות אמנם חפות מכל טיפת נוסטלגיה, אבל אולי זה דווקא סימן שהגיע הזמן להסתכל קדימה ולהשתחרר מכבלי העבר.

טווח מחירי הטבעות בחנות Etsy:
107-608 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טבעות מזן אחר עם טאץ' תעשייתי". טבעות בעיצוב גל ברש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully