וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט: "אף פעם לא רדפתי אחרי בנים"

13.2.2013 / 9:15

טיילור סוויפט, הזמרת עם שורת האקסים המפורסמים, הצטלמה לראיון שער במגזין אל האמריקאי ודיברה על בנים, בנות ושמועות. בהפקת האופנה הנלווית היא נראית אולטרה סקסית

לאחר שפתחה את טקס פרסי הגראמי ביום ראשון השבוע עם הלהיט We Are Never Ever Getting Back Together באופנת קרקס סקסית בלבן וכסף (בלייזר קוסמים, מכנסונים, כובע צילינדר ומגפי גוגו), שהתכתבה עם שמלת ג'יי מנדל שהיא לבשה לשטיח האדום, מככבת טיילור סוויפט על שער גיליון מרץ של מגזין אל האמריקאי.

המראה בשער - שמלת קוקטייל עם הדפס דמקה בצהוב-ניוד של לואי ויטון, שיער מוחלק, פוני, ריסים מודגשים ואייליינר בנוסח רטרו שנות השישים. בסדרת תמונות נוספות שצילם צלם האופנה והבמאי קרטר סמית, המתמחה בצילומי סלבריטאיות למגזיני אופנה, היא לובשת אופנת על מקולקציות קיץ 2013 של ברברי, פרואנזה סקולר, סן לורן פריז ואוסקר דה לה רנטה, ונראית אולטרה סקסית. האקס הטרי, כוכב הפופ הבריטי הצעיר הארי סטיילס (מלהקת הבנים One Direction), ללא ספק בוהה ומתגעגע.

עם שבעה פרסי גראמי, קרוב לעשרים וארבעה מיליון עוקבים בטוויטר, סיבוב הופעות מכור מראש המתחיל החודש ושורה של אקסים חתיכים מחלומותיהם של בני גילה, טיילור סוויפט היא ללא עוררין אחד הדברים החמים ביותר במוזיקת הפופ-קאנטרי האמריקאית היום. על מה דיברה בת ה-23 בראיון עימה? בעיקר על הצלחה, אהבה, בנים ובנות רעות.

על חוסר הבטחון שלה:
"חטיבת הביניים הפכה אותי לחסרת בטחון, כל הזמן. לא התאמתי...תמיד הייתי מחוץ למעגל, אף פעם לא בתוכו. אז בדיוק התחלתי להבין שיש מה שנקרא דחייה".

על אקסים:
"אני לא חושבת שאי פעם צעקתי על חבר לשעבר. אף פעם. אני לא צעקנית. ואני לא משליכת נעליים. אם קרה משהו, אז זה קרה וזהו".

על הספקולציות סביב שיריה והאקסים המפורסמים שלה:
"עבורי זה רק כתיבת שירים כפי שעשיתי כל הזמן. זאת אני יושבת על המיטה, ומרגישה כאב שלא הבנתי, כותבת שיר, ומנסה להבין טוב יותר. אם אנשים רוצים לנתח את המילים, זוהי זכותם, אבל הכל בא בדיוק מאותו מקום בו התחלתי. זה פשוט משהו שאני עושה כדי להרגיש יותר טוב".

על שמועות:
"אני בטוחה שאם אחפש בגוגל אגלה שאני רודפת אחרי מישהו שלא רוצה אותי כמו שאני רוצה אותו - אנשים אוהבים את הזווית הזאת כשזה נוגע אלי. הם, כאילו, אומרים לעצמם 'אוי טיילור, את שוב מתאמצת יותר מדי לרדוף אחרי בנים'. אני אף פעם לא רדפתי אחרי בנים! הם לא אוהבים את זה".

שמלת קוקטייל בהדפס דמקה צהוב-ניוד של לואי ויטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיילור סוויפט לובשת לואי ויטון על שער מגזין אל, מרץ 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

כובע, שכמייה, חולצת קשירה, כפפות, סקיני ג'ינס, חגורת עור ונעלי סירה של הדי סלימאן לסן לורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיילור סוויפט לובשת כובע, שכמייה, כפפות, ג'ינס, חגורת עור ונעלי סירה של הדי סלימאן לסן לורן במגזין אל, מרץ 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

חולצת כותנה של קלווין קליין, ז'קט לטקס משובץ פרחים ומכנסוני משי של אוסקר דה לה רנטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיילור סוויפט לובשת חולצת כותנה של קלווין קליין, ז'קט לטקס משובץ פרחים ומכנסוני משי של אוסקר דה לה רנטה במגזין אל, מרץ 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמלת סאטן מודפסת של פרואנצה סקולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיילור סוויפט לובשת שמלת סאטן מודפסת של פרואנצה סקולר במגזין אל, מרץ 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלייזר מטאלי של ברברי פרורסום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיילור סוויפט לובשת בלייזר מטאלי של ברברי פרורסום על שער/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיילור סוויפט בגראמי: אופנת קרקס בלבן וכסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully