וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי כימיה ובלי מספריים: פן בר בתל אביב

17.2.2013 / 13:22

כוס מרטיני ביד ותלתלי קייט מידלטון על הראש - האם המספרה היחידה בתל אביב שעושה רק פן מבוקר עד ערב, תצליח להגשים חלומות?

גלעד קינן ואיתי סגל, צמד חברים מאז הצבא מתפעלים יחד את ה"פן בר" בתל אביב - מספרה שלא מסתפרים בה. למעשה היא לא ממש מספרה, כי אין פה אף זוג מספריים, מלבד אולי זה שמשמש לפתיחת קרטוני החלב. הבר שלהם מציע שירותי פן בלבד, על ידי ארבעה פניסטים שלא צריכים לשטוף קעריות צבע ולטאטא שיער גזור מן הרצפה. במקום זה הם משקיעים זמן ותשומת לב בפן בכל מיני סגנונות, אותם ניתן לבחור מחוברת תמונות המפרטת את האופציות.

קינן (34), אנימטור ובן זוגה של מלכת היופי במיל' ואשת הטלוויזיה סיוון קליין ואיתי סגל (32), ברוקר שמאורס למירב, גננת לא פחות יפה ממלכת היופי של השותף שלו (היא מדגמנת את שניים מסוגי הפנים בחוברת), אינם ספרים. את בר הפן החדש פתחו עקבות התוודעות לאלי ווב (Alli Webb) - ספרית אמריקאית שנהגה לעשות פן ללקוחות בבתיהן, מה שהתפתח לרשת האמריקאית Dry Bar לפן בלבד. השניים החליטו לנסות לשחזר את היוזמה בארץ ופתחו סניף בצפון דיזנגוף תל אביב, תוך כוונה לפתוח סניפים נוספים בעתיד.

הפן בר נפתח לפני מספר חודשים והוא לא גדול במיוחד, אך מסביר פנים ומואר. צמד השותפים והפניסטים שלהם מגישים מרטיני, קפה הפוך ולימונדה-רימונים (כלול במחיר). על שולחן בר מאורך הממוקם מול מושבי הלקוחות מגזיני אופנה זרים לעיון הלקוחות ומטעני סמרטופונים סמויים. על המדפים בולטים בהיעדרם מוצרי חברות הטיפוח שמצויים כמעט בכל מספרה, הסיבה פשוטה - אם לא צובעים שיער, אז לא צריך אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פן 'סקסי-בום'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפ בר בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש מקום בארץ לסלון מסוג כזה?

קינן: "הפן בר שם דגש על פן שברוב המספרות הוא משני. למספרה הולכים כדי לעשות צבע או לשדרג תספורת ולפן בר מגיעות בנות שמעוניינות רק בעיצוב השיער. אנו מציעים גם כרטיסיות למכורות, דבר שאין באף מספרה כיום. כיום במספרות גובים המון כסף על תסרוקות לאירועים ואצלנו כל אישה יכולה לצאת עם אסוף, מרושל ואופנתי באופן קבוע ובלי לקרוע את הכיס. העניין הוא להכניס למודעות של הנשים שניתן להתייפיף לפני כל אירוע בלי לשלם על זה מאות שקלים. אגב יש אצלנו בנוסף גם איפור און דה גו כמוצר משלים".

מי האישה שנוהגת לעשות פן מקצועי בקביעות?

קינן: "מי שלא מצליחה להסתדר עם השיער שלה לבד. בדרך כלל זה הרגל שמתחיל מגיל צעיר. זה עניין של סוג שיער. ישנן נשים שלא צריכות פן ומסתדרות עם השיער לאחר המקלחת כי הוא מתייבש להן נהדר. ויש נשים שזקוקות לפן מקצועי ואפילו לא חופפות לבד את השיער בביתן. לנשים האלו פן זה קריטי".

מה אימצתם מהעסק של אלי ווב האמריקאית?

קינן: "אלי ווב המציאה את רעיון החברות שיושבות יחד באותו מקום ומסדרות את השיער לפני בילוי או אירוע. חוגגים אצלנו הרבה ימי הולדת, מסיבות רווקות, סוויט סיקסטין ואפילו בת מצוות. זה לחלוטין רעיון של אלי ווב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תלתול רחב נוסח קייט מידלטון

מנסיון יחיד בפן בר, ניתן לסכם ולומר שבהחלט מדובר בפינוק חביב. הפן בשם "סקסי בום", נבחר מתוך קטלוג הפן בר, בהמלצת הפניסט עמית והוא התגלה כבחירה נכונה ומחמיאה - נפח בחלק העליון, תלתול רחב נוסח קייט מידלטון בקצוות, ובוהק שנשמר מספר ימים. לחלוטין תחושה של שטיח אדום הוליוודי בתל אביב, אם כי העלות אינה הזולה ביותר שאפשר למצוא. למתמידות מומלצת כרטיסיית הטיפולים:

מחירים: 75 שקלים לפן; פן לפי תמונה שמביאים מהבית: 120 שקלים; תסרוקות: 95 - 125 שקלים; כרטיסייה ב-750 שקלים מקנה 12 פנים (אין הגבלת זמן)

שעות פתיחה:
א'-ד': 10:00-21:00
ה: 9:00-22:00
ו': 9:00-16:00
שבת: 18:00-22:00
אין צורך לקבוע תור מראש

פן בר. דיזנגוף 290, תל אביב

למה השיער של הכוכבות פוזל הצידה?
שיער ואיפור על השטיח האדום של הוליווד - המסרים שכדאי לזכור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פן 'רומנטיק-אייס'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פן 'אייס-קוקו'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פן 'סקסי-אייס'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פן 'סוויט-קיס'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים גם תסרוקות חגיגיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully