וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומת טי: 6 חולצות טי ב-6 רמות מחיר

הילית וולברג

19.2.2013 / 0:36

בין אם היא עשויה מעור משובח או דווקא מכותנה רכה ונעימה, הטי שירט היא פריט חובה בארון, והעובדה שעוד קריר בחוץ מאפשרת לשלב אותה באין ספור דרכים. 6 הצעות לחולצות מושלמות

חולצת הטי היא ככל כנראה הפריט הכי שימושי בארון. הפונקציונאליות שלה מושלמת - היא גם מתאימה לשוטטות ביתית, וגם כמובן לאוויר הפתוח שבחוץ. היא נוחה, היא מגוונת וכעת, לקראת קצה של העונה הקרה, היא יכולה להשתדרג עם ז'קט או בלייזר שיספק עניין נוסף לאאוטפיט, במיוחד אם החולצה היא בצבע נועז או עם הדפס משגע, שיכול להציץ מתחת.

היצע הצורות והסגנונות של הטי שירט בחנויות המקוונות רחב מאוד ועשיר, עובדה שהופכת את הרכישה למעין שיטוט בחנות ממתקים. חולצות רפויות, אלו עם הכיס הקטן בצד, או כאלו בגזרת בויפרנד, עם וצווארון וי עמוק או סקופ עגול ומדויק, וכמובן בכל עיצוב אחר, זמינות בחנויות הרשת בכל ימות השנה. מחירן צונח בסתיו ובחורף כך שתמיד ניתן להצטייד בהן מראש ובזול.

כל טרנד שמפציע מקבל אוטומטית תרגום גם בצורה הקלאסית של חולצת הטי, בין אם זה הז'קארד או שלל ההדפסים השבטיים של העונות הקודמות. אבל ברכישת הפריט כה בסיסי, כדאי לרכוש את המראה שהכי הולם את הגזרה ואת הטעם האישי, מבלי לפספס את העיקר כמובן - האיכות של הבד, הרכות שלו, העמידות שלו בפני כביסות מרובות והאופן שבו הוא נשפך על הגוף ללא מאמץ. הנה 6 הצעות לרכישה ב-6 טווחי מחיר שונים -

עד 100: טי שירט במראה דהוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא אחת, אלא שתי חולצות ממבחר הטישירטס של BDG, נמכרות כעת באורבן אאוטפיטרס בפחות ממאה שקלים. מותג הבית הוותיק של אורבן מספק פיתרון זול ומאוד נוח לפריט הכי שימושי בארון שלכם כשבכל פעם מתעדכן העיצוב על פי הטרנד התורן. מבחן הזמן השאיר באופנה את חולצת הטי השטופה והדהויה, שזמינה כאן במבחר של צבעים וטכניקות ובמחיר נפלא (וגם תחזיק בארון לאורך זמן).

מבחר חולצות טי דהויות של BDG, אורבן אאוטפיטרס, 2 חולצות ב- 89 שקלים

עד 200: חולצת Henergy של גוד פייבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטי שירטס של גוד פייברס הן לא רק חתיכת בד. הן גם במה למעצבים צעירים (שהעבודות שלהם נבחרות בהצבעה להיות מודפסות על חולצה), גם תרומה לעמותות שונות (כל קנייה היא תרומה) וגם מקום מגניב למצוא בו הדפסים מקוריים על בדים איכותיים. הדפס ה-Henergy של פול דיקינסון הוא גם יפה ומינימליסטי וגם נושא עמו מסר של מודעות סביבתית. הוא זמין גם לגברים באתר ומגיע על חולצת אוברסייז נוחה ושימושית.

חולצת Henergy, גוד פייברס, 145 שקלים

עד 300: טי לבנה של LNA

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לשאלה הלגיטימית מדוע חולצת טי לבנה ופשוטה צריכה לעלות כל כך הרבה עונות צמד המעצבות של LNA, מותג הלבשה מקליפורניה, בתשובה פשוטה: איכות. טי שירט לבנה טובה היא אולי הפריט הכי נחוץ בארון והחולצה הנוכחית עונה על הדרישה עם גזרת אוברסייז בחיתוך נשי מחמיא, תערובת כותנה שהיא החותם של LNA ומידת שקיפות נסבלת שמאפשרת ללבוש חזייה מתחת מבלי לחשוש מה ייראו.

טי לבנה של LNA, ריבולב קלות'ינג, 230 שקלים

עד 400: חולצה א-סימטרית של T By Alexander Wang

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הליין הניו יורקי של אלכסנדר וונג מתהדר באורבניות ובנוחות המאפיינים את המהות של הטישירט. סריג הטי הא-סימטרי הזה יושב נהדר על תקופת המעבר בין העונות עם אלמנטים מעניינים מספיק בשביל להפוך את החולצה לטיפה יותר מקז'ואל ולמקם אותה על התפר האהוב על וונג שבין גמור ללא שלם.

טי א-סימטרי של T By Alexander Wang, מחיר 363 שקלים

עד 500: טי שירט עם שרוולים מטאליים מעור

חולצת טי של מייקל סטארס לבלומינגדיילס. AP
חולצת טי של מייקל סטארס לבלומינגדיילס/AP

חלוץ חולצות הטי מלוס אנג'לס, מייקל סטארס, מעניק זוהר לחולצה הפשוטה, העשויה כותנת מודל נושמת ונעימה, באמצעות שרוולי עור זהובים ונוקשים מעט. ואפילו יש גם הנחה של כ-100 שקלים על המחיר המקורי.

חולצת טי עם שרוולי עור מטאליים של מייקל סטארס, בלומינגדיילס, 405 שקלים

ללא גבולות: טי שירט מעור של וינס טי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג החביב על הסטייליסטים בהוליווד ועל כוכבים צעירים כמו ברונו מארס, מציג את הגרסה היוקרתית יותר (והיקרה הרבה יותר) של חולצת הטי הפשוטה, כשהיא עשויה כולה מעור. החיתוך העגול המושלם בצווארון, השרוולים הארוכים יחסית, הרכיסה האחורית בעורף והמראה הרטוב והרך המנוגד לנוקשות של העור, הופכים את החולצה הזאת ליצירה מינימליסטית מוקפדת.

חולצת עור של Vince Tee, בלומינגדיילס, 2,726 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully