וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי לורנס: ג'ניפר לורנס בקמפיין ליידי דיור

24.2.2013 / 13:33

רגע לפני האוסקר בית דיור משחרר תמונות ראשונות מקמפיין 'ליידי דיור' עם הפרזנטורית החדשה ג'ניפר לורנס, אחת המועמדות הרציניות לזכייה. אבל לאן נעלמה ג'ניפר המוכרת?

ארבעה חודשים לאחר ההודעה על בחירת ג'ניפר לורנס כמחליפת מילה קוניס כפני קו התיקים 'מיס דיור', משחרר בית אופנת העל הצרפתי תמונות ראשונות מן הקמפיין.

מועד שחרור התמונות ללא ספק מחושב - הלילה (ראשון) ייערך בלוס אנג'לס טקס פרסי האקדמיה, וזוכת גלובוס הזהב היא מועמדת רצינית לזכייה עבור תפקידה ב'אופטימיות היא שם המשחק' גם באוסקר.

בת ה-22, אשר לבשה דיור בכל טקסי הפרסים המרכזיים העונה, צפויה ללבוש גם הפעם קוטור מבית אופנת העל הצרפתי. האם היא תצליח להיראות אלגנטית ויפייפיה כמו בתמונות הקמפיין? אין לדעת, שכן תמונות הקמפיין מצטיינות בממד שיקי-צרפתי שאינו מאפיין בדרך כלל את השחקנית המוכשרת, אך חסרת הבנה באופנת על, כפי שהעידה על עצמה בעבר.

בארבע התמונות ששוחררו עד כה, לורנס שונה לחלוטין מג'ניפר לורנס של החיים האמיתיים או של מג'ניפר שהצטיירה מבעד לתפקידיה הקולנועיים. המראה שלה בקמפיין רחוק מאוד מכל הדמויות שגילמה בכשרון רב - החל מבת 17 ממשפחה חסרת אמצעים המנסה להציל את משפחתה מאסון כלכלי עקב היעלמות האב ב'קר עד העצם'; דרך בת 16 המכלכלת את משפחתה מאז מותו של אביה בתאונת מכרות ב'משחקי הרעב'; ועד לגרושה צעירה עם בעיות חברתיות והפרעות התנהגות בדרמה הקומית 'אופטימיות היא שם המשחק' (תפקיד שכאמור עשוי להביא לה את הזכייה הנכספת באוסקר).

אחרי הכל, ג'ניפר לורנס של ליידי דיור היא ליידי אמיתית. ליידי לורנס האוחזת בתיקי ליידי דיור עם רצועת המתכת בכחול ובוורוד אביביים. בצילומים היא לובשת חליפת מכנסיים אלגנטית ושמלה שחורה קטנה בעיצוב רף סימונס מקולקציית האביב, ומאובזרת באקססוריז כמו רשת פנים ומחרוזת קולר. שיערה (הכהה) אסוף בקפידה, היא מאופרת בצללית ניוד מעודנת ושפתון אדום, עיניה תכולות מתמיד, עור פניה קטיפתי ומבטה מרוחק. ממש לא בת השכן החייכנית והנגישה. זהו עוד קמפיין אופנת על צרפתית מן הליגה הראשונה.

את התמונות הצפויות להתפרסם במגזיני אופנה מרכזיים החל מאפריל, צילם ווילי ונדרפר, צלם אופנה בלגי שנודע בצילומים רומנטיים מאופקים בעלי אווירה רצינית, שנערכים פעמים רבות על רקע לבן, בדיוק כמו בקמפיין ליידי דיור הנוכחי.

פרזנטוריות קודמות של תיקי דיור היו, כאמור, מילה קוניס, וגם זוכת האוסקר הצרפתייה מריון קוטיאר. בדיור, כמו שאפשר להבין, מכוונים גבוה ויודעים לאתר לא רק פנים יפות, אלא גם כאלו שכשרון ואישיות מתלווים אליהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully