וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר פיסטוריוס מאבד את כל חוזי האופנה שלו

24.2.2013 / 19:20

האצן זוכה המדליות אוסקר פיסטוריוס אשר חשוד כי ירה למוות בחברתו בביתם שבדרום אפריקה, וטען שחשב שהיא פורץ ו"נתקף פחד", איבד את חוזיו עם תיירי מוגלר ונייקי

האצן אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח ארוסתו משוחרר בערבות, 22 פברואר 2013. רויטרס
פיסטוריוס בדיון שחרורו בערבות/רויטרס

אוסקר פיסטוריוס אולי הצליח להשתחרר בערבות עד לתחילת משפטו ביוני הקרוב, אך חברות ששכרו את שירותיו כפרזנטור, כבר סיימו את ההתקשרות עימו. חברת נייקי האמריקאית ובית אופנת העל הצרפתי תיירי מוגלר לא התמהמהו יותר מדי וכשבוע לאחר מעצרו של הספורטאי בחשד לרצח חברתו, הודיעו על השהיית או ביטול הקמפיינים בהשתתפותו. הצעד הנחרץ מצדן של שתי החברות מעיד על חומרת מצבו המשפטי של המדליסט הדרום אפריקאי הנחשד ברצח בכוונה תחילה.

פיסטוריוס, 26, אשר נולד ללא עצמות השוקית, אך זכה להערצה בכל העולם עקב יכולות אתלטיות מדהימות ורוח ספורטיבית, נעצר ב-15 לחודש עקב חשד כי רצח את חברתו הדוגמנית, ריבה סטינקאמפ, 29, בביתם אשר בפרטוריה. פיסטוריוס לא הכחיש כי ירה בסטינקאמפ, אולם טען כי ירה בה בשוגג משום שחשב כי פורץ חדר לדירתם, בעוד היא ניסתה להפתיע אותו לרגל ולנטיין דיי. לאחר חמישה ימי מעצר, הוא כאמור, שוחרר בערבות עד למשפטו שיחל ב-4 ביוני 2013.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני הקליע בבית הבליעה". פיסטוריוס בקמפיין נייקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החוזה בוטל "מתוך כבוד והשתתפות בצערה של משפחת סטינקאמפ". פיסטוריוס בקמפיין תיירי מוגלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי נייקי, החוזה עם החשוד ברצח הושהה עד לתוצאות משפטו, ואילו תיירי מוגלר ביטלו סופית את החוזה עימו "מתוך כבוד והשתתפות בצערה של משפחת סטינקאמפ". פיסטוריוס שימש כפרזנטור ביגוד ונעלי ספורט נייקי וכפני הגרסה הגברית של בושם אנג'ל הפופולארי מבית ציירי מוגלר.

באופן מצמרר, במודעות קמפיין נייקי עם פיסטוריוס הופיע הכיתוב: "אני הקליע בבית הבליעה". (בית הבליעה הוא חלק בנשק קל המיועד לקבל אליו ולהחזיק את הכדור התורן עד לנקירתו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully