וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים 5: כל מה ש- IT

27.2.2013 / 22:48

אקססוריז יוצאי דופן, דוקומנטרי זוכה אוסקר ובושם חושני - כל הפריטים וכל ההמלצות המסוגננות שנכנסו השבוע לתקיית המועדפים של וואלה! אופנה

תיק סמפל וארנק תואם של Kisim

נאוה סילוורה, כתבת-עורכת בוואלה! אופנה

שנתיים בגן החשמל, פלוס חולשה לתיקים, פלוס חולשה לתיקים מעוצבים עם ניחוח עור משכר, הובילו לביקורים תכופים בחנות Kisim בשכונה. לא שרכשתי פה הכל מהכל, אבל כשמצאתי משהו, זה היה נכון מכל בחינה. מזה מספר שבועות אני מנסה למצוא ארנק כסף יפה ופונקציונלי במחיר נורמלי. כשפורסם במדור המבצעים של וואלה! אופנה על מבצע שמקיים המותג, חיכיתי יפה עד סוף השבוע ומצאתי. לא רק ארנק מרווח (עם מקום גם לבלקברי שלי), אלא גם תיק תואם; עור עבה בגוון חום-בורגונדי מחוספס מבחוץ, וגוון גולמי מבפנים. ידיות האחיזה מלופפות, ושני הכיסים פנימיים צידיים עמוקים. יש מקום להכל ואני מוצאת מה שצריך בלי לנבור חצי שעה. הממתק - התיק הוא סמפל וכלל לא עוד ישווקו כמוהו בקיץ. כלומר, רק לי יש. המחיר: 800 שקלים. לא זיל הזול, אבל זול ביחס למה שמקבלים. במיוחד החיוך. לא רק שלי. גם של התיק בכל פעם הוא רואה אותי.

כבר אין להשיג ב'כיסים' (אבל יש כמובן דגמים אחרים). להשיג ב - החשמל 8, תל אביב; אוסישקין 38, רמת השרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עור חום-בורגונדי מחוספס וריחני. תיק וארנק תואם של 'כיסים'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשמי מותג הקולון האיטלקי 'אקווה די פארמה'

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

עולם הפארמים השוקק המכלה 300 ימים בכל שנה במבצעים על כל מוצר בישום אפשרי ומעודד קנייה מיותרת של בשמים פשוטים באריזות צעקניות העשויים תערובות ריח מלאכותיות כמעט גרם לנו לחשוב שאין דרך אחרת. שקטה, אלגנטית ומעודנת, שמעדיפה משב נינוח משובח אחד, על פני מגירה גדושה בבשמים ממוסחרים. המוצרים של מותג הקולון היוקרתי אקווה די פארמה, שיש המחשיבים אותם כקולון האיטלקי הראשון, הם דוגמא לכל היופי שיוקרה יכולה לספק. הבקבוקים הגליליים, שנוצרו בהשראת האר-דקו, הקופסאות המעוגלות שבתוכן הם נמכרים, ויצירות מופת מתובלות, קטיפתיות ומלאות רבדים כמו 'קולוניה אסנזה', מוכיחים איך דבר אחד משובח, יכול להוות תחליף להמון רעוע.

להשיג באתר קניות הקוסמטיקה סטרוברי.נט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירות מופת מתובלות, קטיפתיות ומלאות רבדים. בושם 'אקווה די פארמה'/מערכת וואלה!, צילום מסך

'מחפשים את שוגר מן' - הסרט התיעודי זוכה האוסקר

גרדה גלזר, כתבת וואלה! אוכל

אם טרם ראיתם את הזוכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר באוסקר, 'מחפשים את שוגרמן' (Searching for Sugar Man), עשו לעצמכם טובה ורוצו לראות. על הנייר, הנושא העיקרי הוא מוזיקה, אבל הסרט לא פונה רק למי שהמוזיקה בנפשו. סמכו על האקדמיה בהוליווד שתבחר בסרט עם מסר אוניברסלי ועלילה מרגשת ובנויה היטב המדברת ללבו של כל מי שהרשה לעצמו אי פעם לחלום.

המערכה הראשונה עוסקת בסיקסטו רודריגז, אמן אמריקאי שפעל בשנות ה-70, עם פוטנציאל ניכר להיות בוב דילן הבא. הוא נחל כשלון חרוץ בארצות הברית, אך במקביל וללא ידיעתו, הוא הפך לכוכב גדול יותר מהרולינג סטונז בדרום אפריקה, שם נמכרו אלבומיו במאות אלפי עותקים. לבו של הסרט נמצא במאמציהם של שני דרום אפריקאים לגלות מה עלה בגורלו של הזמר המוערץ והמסתורי, וטומן בחובו לא מעט רגעים חזקים והרבה מוזיקה טובה.

טריילר לסרט Searching for Sugar Man.
מסר אוניברסלי ועלילה מרגשת. 'מחפשים את שוגר מן'

צעיפים בעיצוב תומס פול עם הדפסי חיות

רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה

חיות זה דבר משמח והדפסי חיות משמחים לא פחות. מעצב הטקסטיל הניו-יורקי תומס פול כנראה מאמין באותה האג'נדה. דף הבית באתר הרשמי שלו מעוצב כמו ספארי עירוני המזמין צלילה. הקלקה תמימה חושפת עולם שלם של מוצרי טקסטיל מעוטרים בהדפסים עוצרי נשימה של בעלי חיים: מגבות, כריות, שטיחים, כלי מיטה, נרתיק לאייפד ולטאבלט, מחברות, צעיפים ועוד. פול החל את הקריירה שלו בשנות התשעים כבוגר FIT, הוא השתלב במהרה בתעשיית האופנה אצל מעצבים ניו-יורקיים כמו דונה קארן, קלווין קליין וביל בלאס. במהלך ההתמחותו דונה קארן, התמחה בעבודה עם משי בתחום הלבשת הצוואר. כלומר, בצעיפים. מכאן זלג פול לכל עיצוב טקסטיל אפשרי.

אזהרה: החנות הדיגיטלית של פול ממכרת (במיוחד צעיפי הכותנה). פילי ענק, ג'ירפות ענוגות, נמרי פרא, אריות אציליים, דגי זהב קסומים, לוויתנים ותמנונים במצולות, ציפורים אקזוטיות ועוד אינספור הדפסי חיות מתמזגים עם הטקסטיל הגולמי ויוצרים אמנות של ממש. מי שאינו סאקר של חיות, יכול להתנחם בהדפסים מעולמות נוספים כמו הספנות, היום ואמצעי טכנולוגיה נוסטלגיים כמו מצלמות ישנות וטלפונים עתיקים. בארץ ניתן למצוא את עיצוביו של פול באתר האופנה בל אנד סו, אך המבחר מצומצם. לאחרונה מאפשרת החנות הדיגיטלית של המעצב הזמנות בכל רחבי העולם, אך לכך נלווית כמובן ביורוקרטיה.

להזמנות באתר בל אנד סו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החנות המעצב ממכרת. צעיפי תומס פול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגפי בוקרים של 'פול אנד בר'

מאיה אשר, כתבת וואלה! אופנה

זוג מגפי הבוקרים שלי הוא אחת הרכישות המוצלחות ביותר שלי. תקופה ארוכה חיפשתי מגפי בוקרים. יש משהו במראה המערב הפרוע שעושה לי את זה. אך כמו שזה קורה לי די הרבה, מה שדמיינתי, לא נמצא בחנויות. יום אחד, לפני כחמש שנים, נכנסתי לאחד מסניפי רשת פול אנד בר ואז ראיתי אותם, מחכים רק לי. מדדתי והתאהבתי מייד. מלבד העובדה שהן כל כך נוחחם, המחיר שלהם היה מצחיק. 300 שקלים בלבד, כך שלא היה מקום לכל התלבטות. אפשר לומר שבכל אחד מהחורפים האחרונים נעלתי אותם בתדירות גבוהה וכפי שניתן לראות, הם עדיין מחזיקים מעמד (מלבד שפשוף קל בעקבים, מה שכל סנדלר יכול לתקן בקלות). הם מתאימים לג'ינס, כמובן, וגם לחצאית ארוכה או קצרה. וחוץ מזה, השבוע הגשמתי פנטזיה והייתי בוקרת ליום אחד. פורים וכו'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר חמישה חורפים. מגפי הבוקרים של 'פול אנד בר'/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • המלצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully