וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אן האת'ווי בחרה בשמלת הפטמות?

27.2.2013 / 18:31

לאחר שהופיעה לאוסקר בשמלה לא מחמיאה של פראדה, מסתבר שאן האת'ווי דווקא תכננה לבחור באחת של ולנטינו. הסיבה להחלפה ברגע האחרון? חשש שכוכבת אחרת תגיע עם עיצוב דומה

מי שעוקב אחר הסטייל של אן האת’ווי, וגם מי שלא, ציפה שהכוכבת תלבש לאוסקר ולנטינו. בחירות אופנת השטיח האדום של הכוכבת, כמו גם הודעה רשמית מטעם בית אופנת העל האיטלקי, לא הותירו כל ספק בכך. עם זאת, למרבה ההפתעה, האת'ווי הופיעה לטקס הנוצץ בליל ראשון השבוע בשמלה של פראדה.

מסתבר שזו הייתה טעות מרה. לא ששמלת הסאטן הוורדרדה לא הייתה יפה, אך גודל האירוע והזכייה הצפויה יצרו ציפייה למשהו מפואר וגדול מהחיים. שמלת קוטור של ולנטינו, למשל. מילא, אלא שהבחירה בפראדה הובילה לבעיה חמורה יותר - פרשת ה"ניפלגייט" המביכה. או במילים פשוטות - מראה החזה המחודד והפטמות הבולטות שהשמלה יצרה, ושאף אחד לא היה מסוגל להתעלם ממנו. רבים טענו, שהבעיה הוחמרה בגלל שהכוכבת לא לבשה חזייה (או לפחות מדבקות לפטמות). הפטמות הסוררות, כזכור, יצרו באז שנמשך עד עכשיו, כולל חשבון טוויטר משלהן.

אן האת'ווי בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Michael Buckner, GettyImages
הפטמות משכו את כל תשומת הלב. אן האת'ווי בשמלת פראדה באוסקר השבוע/GettyImages, Michael Buckner

ובכן, מדוע זוכת האוסקר הטרייה לא לבשה ולנטינו כפי שתוכנן? מסתבר שיש לעניין שתי גרסאות. על השטיח האדום הכוכבת אמרה לתקשורת: "לא ידעתי מה אני לובשת עד לפני שעתיים. מדדתי הרבה שמלות, אבל בסופו של דבר אהבתי את הפשטות של זאת".

מנגד, בהודעה רשמית שפירסם בשמה היחצ"ן סטיבן היוביין אמש (שלישי) ליומון האופנה WWD.COM נמסרה סיבה אחרת. "הובא לידיעתי בשעה מאוחרת ביום שבת בערב שאורחת אחרת באוסקר תלבש שמלה דומה מאוד לשמלת ולנטינו שהתכוונתי ללבוש, אז החלטתי לטובת כל המעורבים לשנות את התוכניות. למרות שאני אוהבת את השמלה שלבשתי, זאת הייתה החלטת רגע אחרון קשה כיוון שחיכיתי ללבוש ולנטינו מתוך כבוד ליחסים העמוקים והמשמעותיים שלי עם בית האופנה ועם ולנטינו עצמו. אני מתחרטת עמוקות על כל אכזבה שנגרמה".

לא נמסר כיצד דבר "השמלה הדומה" הובא לידיעתה של האת'ווי, אבל האורחת האחרת היחידה שלבשה ולנטינו באוסקר הייתה ג'ניפר אניסטון, שגם היא מיוצגת של סטיבן היוביין. היחצ"ן עצמו סירב לפרט, כמו גם פראדה ורייצ'ל זואי, הסטייליסטית האישית של האת'ווי.

אז אולי אן האת'ווי זכתה באוסקר והחיוך המנצח שלה נראה בכל מקום למחרת הטקס, אך היא גם הותירה קצת טעם רע. במיוחד בקרב מי שהיה נדיב כלפיה בשנים האחרונות והשאיל לה שמלות נהדרות ומחמיאות, כולל בחתונתה.

עד האוסקר הייתה שם כימיה מופלאה: אן האת'ווי לובשת ולנטינו

אן הת'ווי בגאלת בלט ניוי ורק במרכז לינקולן, ניו יורק, 20.9.12. Jamie McCarthy, GettyImages
בגאלת בלט ניו יורק, ספטמבר 2012/GettyImages, Jamie McCarthy
אן האת'ווי לובשת ולנטינו בטקס האוסקר, הוליווד, 27 פברואר 2011. John Shearer, GettyImages
בטקס האוסקר, הוליווד, פברואר 2011/GettyImages, John Shearer
אן האת'ווי באירוע תמיכה בקרן The Naked Heart Foundation, קרספיר, צרפת, 6.7.11. Pascal Le Segretain, GettyImages
באירוע איסוף כספי תמיכה בקרן Naked Heart, צרפת, יולי 2011/GettyImages, Pascal Le Segretain
אן הת'ווי לובשת ולנטינו קוטור בגאלת קרן הנסיכה גרייס, ניו יורק, 1.11.11. Stephen Lovekin, GettyImages
בגאלת קרן הנסיכה גרייס, ניו יורק, נובמבר 2011/GettyImages, Stephen Lovekin
אן הת'ווי בגאלת המט במוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, 3.5.10. Stephen Lovekin, GettyImages
בגאלת המט השנתית, ניו יורק, מאי 2010/GettyImages, Stephen Lovekin
אן הת'ווי באפטר פארטי לאחר בכורת הסרט 'ולנטינו - הקיסר האחרון' במלון פלאזה, ניו יורק, 17.3.09. Stephen Lovekin, GettyImages
במסיבה לאחר בקרנת הסרט 'ולנטינו: הקיסר האחרון', ניו יורק, מרץ 2009/GettyImages, Stephen Lovekin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully