וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: אפקט הפומפייה

שירלי אכסלרוד

3.3.2013 / 8:17

כל שרצה מדור קוסמטיקה קלה הוא עור זוהר ונקי, אבל לא כל פילינג מקיים את ההבטחה. איזה מותג השאיר על הפנים את השחורים ואיזה הצליח לשחרר את הנקבוביות מכל פגע?

"אושר קטנטן", התמוגגה הנסיינית פ' אחרי טבילה בסקראב של דרמלוג'יקה, שמבטיח "פילינג מכני וכימי בטכנולוגיה ייחודית של חימום עצמי". מאחורי מה שנשמע כמו מפרט של קרבורטור, מסתתר פילינג משובח ושמנוני משהו שמתאים גם לעור מבוגר ויבש, מחליק על הפנים בנעימות, ובתוספת מים יוצר מין סאונה קטנה וחמימה שעושה לנקבוביות, צעירות וזקנות כאחד, מיני ספא, ומשחררת אותן מהג'יפה שהצטברה בהן ומיתר טראומות נושנות. קרם הלחות שאחרי מעולם לא הרגיש כה מרוצה.

דרמלוג'יקה, AGE Smart multivitamin thermafoliant, מחיר: 379 שקלים. להשיג בנקודות מכירה מורשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמלוג'יקה, AGE Smart multivitamin thermafoliant, מחיר: 379 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנג'ליקה היא לא רק הקופאית הראשית בסופר, אלא גם צמח מרפא ששפר עליו מזלו, והונדס להיות סדרת מוצרי טיפוח של ל'אוקסיטן. הפילינג מהסדרה הוא מעין סבון ג'ל עדין שבעדינים, מכיל חלקיקים קטנטנים וכמעט בלתי מורגשים ומנקה בעדינות ובחמלה גם את העור הרגיש והקפריזי ביותר. מי שמעוניינת בליטוש יסודי יותר, תצטרך לחפש במקום אחר.

ל'אוקסיטן, Angelica Exfoliating Gel, מחיר 130 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, Angelica Exfoliating Gel, מחיר 130 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצר הבא הוא לא סתם פילינג. הוא מכונת שיוף אימתנית שמסוגלת לארגן לכן עור פנים קטיפתי גם אחרי טיול ג'יפים באבק המדבר. הנסיינית א' צייתה להוראות, מרחה את הספק-פילינג ספק-מסכה של סיסלי על עור יבש ונקי מאיפור, והמתינה כמה דקות לפני שהתחילה לקלף אותו מעליה. התוצאות היו מרשימות - הפנים היו חלקלקים ומלוטשים לתפארת, ולא מיובשים כפי שניתן היה לצפות אחרי ניקוי כה נמרץ. ניסיון נוסף להשתמש בפילינג על עור מטונף מאיפור, מפאת עצלות, הניב גם כן תוצאות מרשימות. במחיר כזה לא היינו מצפים לפחות.

SISLEY PARIS, CRÈME GOMMANTE, מחיר: 465 שקלים (לרוב בהנחה של 20%)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
SISLEY PARIS, CRÈME GOMMANTE, מחיר: 465 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים, בצד השני של העיר, ובשישית מחיר (במקרה הרע. בדרך כלל, במבצע ובפחות), מציעים בגרנייר לא רק לסייע במניעת שחורים, אלא גם "להמריץ את העור", מה שזה לא אומר, עם ג'ל מועשר במיני תמצית אשכוליות ורימונים. הנסיינית מ', שמגיל 15 ועד היום עוד לא הצליחה להיפטר מהשחורים שיושבים לה על האף, מדווחת שמדובר בגרגירים אגרסיביים למדי שיתאימו לבעלות עור שמן במיוחד, ושגם אחרי חיסול שפופרת במלואה, הנקודות השחורות, כמו נוער הגבעות, נאחזות היטב ומסרבות להיעלם. הישמרו לכן בעלות עור עדין ובעלות חוש ריח מפותח - לג'ל ריח פירותי עז, שכמו תמיד במקרים כאלה, הוא עניין של טעם.

גרנייה, פיור אקטיב פרוט אנרג'י, ג'ל גרגירים ממריץ, 70 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרנייה, פיור אקטיב פרוט אנרג'י, ג'ל גרגירים ממריץ, 70 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ר', שרק מחפשת להיכן לתעל את האובססיב-קומפולסיב שלה, נפלה חזק בהתמכרות לקרצוף יומיומי בגרגירים, "כי אחרת זה לא באמת נקי". לשכמותה, ר' ממליצה להשיג בדחיפות את קרם הגרגירים של קליניק, שמתאים באמת לשימוש תכוף ומשאיר אחריו עור חלקלק ונטול ברק – אך רק בתנאי שאין לכן עור רגיש במיוחד או יבש מדי, שאז מוטב להפגין איפוק, לשפשף בתבונה, ולהסתפק בלא יותר מפעם בשבוע.

קליניק, 7 DAY SCRUB CREAM, מחיר: 190 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, 7 DAY SCRUB CREAM, מחיר: 190 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קטנים וערמומיים" הגדירה הנסיינית ח' את ג'ל הגרגירים של דוקטור עור. במבט ראשון, מדובר בגרגירים סופר עדינים ונעימי ניחוח. שפשוף קל אמנם הסיר יפה את כל התאים המתים, אבל גם כמה חיים, והשאיר אחריו אף ומצח אדמדמים שעה ארוכה.

דוקטור עור, Facial Exfoliating Gel, מחיר: 90 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בובי בראון, מותג האיפור המצטיין, שולח זרועות יצירתיות מדי אל גזרת הטיפוח ומציע גרגירים שניתנים לערבוב עם מים או עם כל מוצר ניקוי אחר. כלומר – רק הגרגירים. בלי המסביב. מוזר? מוזר. ג', שקיבלה את הגרגירים, שהם מסתבר, יפנים, טוענת שמדובר ברעיון נחמד למי שזמנה בידיה או זקוקה בדחיפות לפעילות של ריפוי בעיסוק. "במילה אחת: ניג'וסון. בשתי מלים: ניגוסון מלכלך. פיית הבקבוקון רחבה מדי ומבצע הערבוב הסתיים בהרבה בלגן על הכיור במקלחת. היתרון: גרגירים קשוחים ואפקט פומפייה למי שאוהבת את הפילינג שלה אכזרי, יסודי ועמוק".

בובי בראון, BUFFING GRAINS, מחיר: 210 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובי בראון, BUFFING GRAINS, מחיר: 210 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולמי שמעוניינת באפקט דומה גם לגוף יכולה לבחור בין ג'ל ענוג של דארפן, ספק ענוג מדי, שישאיר לכן עור צח ולח וחור בכיס, לבין פילינג קרמי סמיך וגס מבית לנקום, עם ריח של ניקיון, שעושה עבודה יסודית ואפילו יסייע בהסרת הפרסות שגידלתן בחורף בכפות הרגליים. נקודת התורפה – כה סמיך הוא הסקראב עד שקשה לחלצו מתוך השפופרת.

לנקום, EXFOLIANCE CORPS , מחיר: 185 שקלים
DARPHIN, Nourishing Body Scrub, מחיר: 378 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, EXFOLIANCE CORPS , מחיר: 185 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DARPHIN, Nourishing Body Scrub, מחיר: 378 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

וטיפ קטן לסיום -

נסיינית בעלת פיקסציה אוראלית חמורה וסף נפשי נמוך, שנוהגת לכרסם ציפורניים עד המרפק, נשבעה בפעם המלנתלפים ומי יודע כמה להיגמל, ומרחה את מחזק הציפורניים החדש של אימפריית הלקים Essie, המיועד לציפורניים רכות וחלשות. התוצאות מוכיחות ש-Essie טובים לא רק בלהמציא שמות מעולים לגוונים שלהם: "הציפורניים הפריכות שלי הפכו תוך שבוע לבלתי מנוצחות. יתרון נוסף: בניגוד למחזקים אחרים שניסיתי, גם אחרי שבוע, שכלל לא מעט עבודות בכיור, המוצר של Essie כמעט ולא התקלף, והציפורניים נראו חזקות, מבריקות ויפות. מצויין במיוחד".

Essie, Rock Solid, מחיר: 80.62 שקלים (WTF?! שזה בשבילנו 81 שקלים)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Essie, Rock Solid, מחיר: 80.62 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully