וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזה של היידי ובדיחת השואה של ג'ואן ריוורס

3.3.2013 / 12:43

ארצות הברית מסרבת להירגע מבדיחת השואה שהפנתה ג’ואן ריוורס, מנחת משטרת האופנה, כלפי המחשוף העצום של היידי קלום. ריוורס מצידה מסרבת להתנצל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בפעם האחרונה שגרמנים היו חמים כל כך, זה היה כשהם דחפו יהודים לתנורים". ג'ואן ריוורס על היידי קלום והחזה החשוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמלת המחשוף העמוק של היידי קלום (39) במסיבת קרן האיידס של אלטון ג'ון, שהתקיימה לאחר טקס האוסקר בשבוע שעבר, משכה תשומת לב רבה ולא בדיוק במובן הטוב.

השמלה בעיצוב ג'וליאן מקדונלדס הייתה לכל הדעות חושפנית למדי, בלשון המעטה, באזור החזה. בחירת האופנה הלא אלגנטית של דוגמנית העל הגרמנייה, הובילה לתגובות לא קלות מצד כתבי אופנה. בין היתר, נאמרו דברים כמו: 'מאמץ נואש לתשומת לב של המתגרשת הטרייה', 'משבר אמצע החיים', 'משבר גיל ארבעים', ואפילו 'נקמה בבעל לשעבר'. אבל האמירה השערורייית ביותר הייתה של ג'ואן ריוורס (79), מנחת תוכנית משטרת האופנה של ערוץ הבידור E.

במהדורת ספיישל בת תשעים דקות שהתקיימה לאחר טקס האוסקר, מנחת התוכנית ג'ואן ריוורס הגיבה יחד עם צוות התוכנית (ג'יליאנה רנסיק, ג'ורג' קוטיסיפולוס וקלי אוסבורן) על בחירות האופנה של המתלבשות על השטיח האדום ובמסיבות שלאחר הטקס. כתמיד, לא נחסכו ביקורות כנות וציניות, אך גם מנומקות, כשריוורס גם הוסיפה כהרגלה בדיחות על חשבון מתלבשות רעות.

אבל הבדיחה על השמלה של היידי קלום הייתה שיא, אפילו עבור אשת הטלוויזיה והקומיקאית זוכת האמי, הידועה בסגנון דיבור חצוף, בקול חזק וצורם ובסגנון קומי נועז. "בפעם האחרונה כשגרמנים היו חמים כל כך, זה היה כשהם דחפו יהודים לתנורים" ("The last time a German looked this hot was when they were pushing Jews into the ovens"), היא אמרה.

הבדיחה של אשת הטלווזיה לא עברה בשלום. אברהם פוקסמן, מי שעומד בראש הליגה נגד השמצה (ADL), ארגון מיסודו של בני ברית בארצות הברית הפועל נגד השמצת העם היהודי, פירסם גינוי על דבריה של ריוורס ואמר כי מדובר ב"פגיעה וולגרית נגד היהודים וניצולי השואה. אף אחד מאנשי הפאנל לא הגיב ולא גינה את ההצהרה הנוראית. שתיקה שהשאירה אותה תלויה והעניקה לה לגיטימיות". עוד הוא אמר על ריוורס: "מכל האנשים, ג'ואן ריוורס הייתה צריכה לדעת יותר טוב", והתכוון כמובן ליהדותה של הקומיקאית הוותיקה. הבוקר (ראשון) תגובת הארגון עדיין מובאת באופן בולט בעמוד השער של אתר הארגון.

ריוורס בתגובה, הגנה על הבדיחה שלה: "בעלי איבד את מרבית משפחתו באושוויץ ואני מבטיחה לכם שהזכרת השואה לאנשים באמצעות הומור הייתה תמיד מטרה עבורי", היא אמרה על בעלה השני המנוח אדגר רוזנברג, שהתאבד ב-1987.

אגב, זוהי לא הפעם הראשונה שהליגה נגש השמצה מגנה את ריוורס. בסתיו שנה שעברה היא השוותה את רשת המרכולים 'קוסטקו' לגרמניה הנאצית בעקבות סירובה של הרשת למכור בסניפיה את ספרה של ריוורס "אני שונאת הכל...קודם כל את עצמי" (I Hate Everything . . . Starting With Me. "גרמניה היא המקום בו החלה החרמת ספרים, וזה יכול להתחיל גם פה בקלות", היא אמרה על 'קוסטקו'. וכשהליגה נגד השמצה דרשה התנצלות, ריוורס ענתה: "Shut the fuck up!".

הפעם היא אמנם לא אמרה את מילת ה-F, אבל היא מסרבת בתוקף להתנצל. "שמחתי מאוד", היא אמרה בתגובה. "אני חושבת שמתקיים כרגע דיון בשואה יותר מכל מה שהיה בעשרים השנים האחרונות. זאת בדיחה. ושנית, זאת הדרך שבה אני אני מזכירה לאנשים את השואה. על מה להתנצל? למה שלא תדאגו בגלל מל גיבסון ואנטישמים אחרים. ככה מתמודדים עם החיים. צוחקים ומצחיקים אנשים".

אגב, באותה תוכנית ריוורס הריצה בדיחות מרעישות גם על מתלבשות אחרות. למשל, על קריסטן סטיוארט והקביים: "לאור המוניטין שלה, כנראה שהפציעה שלה היא בברכיים"; על הלי ברי: "היא נראית כמו ויברטור ארט דקו"; על אן האת'ווי ו'שמלת הפטמות': "כולם, הכירו את אן והשפיצים המרוגשים"; על שמלת השסע הגבוה של נעמי האריס: "אני כמעט רואה לה את השיח"; ועל אן האת'ווי שנבחרה בסוף התוכנית למתלבשת הגרועה ביותר באוסקר השנה: "היא הודיעה שהיא תעשה עוד סרט עד הסתיו. רק רציתי לסיים עם חדשות טובות".

היידי קלום לובשת ג'וליאן מקדונלד במסיבת אלטון ג'ון לאחר טקס האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Frederick M. Brown, GettyImages
היידי קלום בשמלת המחשוף העמוק במסיבה לאחר האוסקר/GettyImages, Frederick M. Brown
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הבית של 'הליגה נגד השמצה' הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"להתנצל על מה"? ג'ואן ריוורס מסרבת להתנצל

  • עוד באותו נושא:
  • הייד קלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully