וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת המכנסון: 6 מכנסונים לוהטים ב-6 רמות מחיר

הילית וולברג

6.3.2013 / 12:30

מכנסונים קצרצרים הם אמנם סימן מובהק של אביב, אבל אפשר להשתמש בהם כל השנה, כל עוד משלבים אותם נכון עם גרבונים. מה צריך לדעת לפני שיוצאים לרחוב וגם 6 פריטים מומלצים

במדינה כמו שלנו, שבה מרבית מהזמן חמים ונעים (ופחות נעים), מכנסיים קצרים הם פריט שימושי למדי. רגע לפני שובה של העונה החמה אפשר למצוא שלל נאה של מכנסונים קצרצרים ברשת, שזמינים בכל ימות השנה. לימים הקרירים אפשר כמובן לאמץ הצעת הגשה בצורת גרביונים מתחת.

טרנד השורטס מעל גרבונים, ששב לככב במהלך החורף האחרון בגרסת מכנסוני הג'ינס הגזורים, הוא אחד השנויים במחלוקת. מצד אחד, בלוגריות אופנה ברחבי הרשת מנהלות נגדו מאבק עיקש ומהצד השני, סלבס בכל העולם מדגמנות שורטס וגרביונים בהנאה זה זמן רב, מריהאנה דרך קייט מוס ועד בר רפאלי. הסיבה למחלוקת היא בעיקר בגלל יכולת הסטיילינג האישית, שעלולה לצאת משליטה מהר מאוד עקב שימוש בצבעים לא נכונים, אורך שורטס שגוי או נעליים לא מחמיאות.

כדי למנוע פאשלות אופנתיות בשילוב מכנסונים וגרביונים רצוי קודם כל, כמו תמיד, לקחת בחשבון את הגזרה. בעלות הקימורים, למשל, יכולות להאריך את הרגל עם עקבים גבוהים ורצוי שיתרחקו מהנעליים השטוחות. גם למידת השקיפות יש חשיבות, כשהגרביונים בעלי השקיפות מחמיאים הרבה יותר מאלה העבים והאטומים שמייצרים תחושת כיסוי יתר ועובי לרגל.

ככלל, נעלי עקב יעשו את העבודה טוב יותר מנעליים שטוחות, (אלא אם בורכתן ברגליים ארוכות), אך גם כאן חשוב למצוא נעל שלא עוברת את קו הקרסול, אחרת תיווצר אשליה של רגליים קצרות. נעליים החושפות את גב הרגל עדיפות אף יותר. גם לצבע הנעליים יש חשיבות. גרביונים שחורים, למשל, ייראו טוב יותר עם נעליים בצבע זהה ליצירת אשליה של המשכיות הרגל.

לצבע יש אפשרות להרים או להפיל את המראה כולו. צבעים עזים של גרביונים היו טרנד חם לפני שנים ספורות, אבל מעל גיל מסויים רצוי אולי לשקול מעבר לגוון השחור, דוגמא בשחור או גרבונים בצבע גוף.

ובכל מקרה, בין אם אתם בעד או נגד הטרנד, שורטס הם עדיין פריט קייצי כיפי לרכישה ולכן הנה 5 אופציות לרכישה בטווחי מחיר שונים -

עד 100: שורטס ז'קארד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הירקרקים הבהירים (אמרלד וטורקיז) הם מהגוונים הרשמיים של אביב-קיץ 2013 ובמכנסיים האלה נותר לו גם ניצוץ הג'קארד הבארוקי מהחורף, שמספק מרקם ייחודי ועניין. האיכות הלעתים-מפוקפקת של פוראבר 21 מדלגת על ליין הלאב 21 שלהם, שמאופיין בחיוט מעודן יותר ורכות שלא נותנת למכנסיים להתקמט מהר מדי. החגורה כלולה במחיר.

שורטס ז'קארד, פוראבר 21, 76 שקלים

עד 200: שורטס ג'ינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל תתפתו מהר כל כך לרכוש את הקאט-אוף, השורטס ג'ינס הקרוע לגזרים. הקרעים הם עונתיים וחולפים ולרוב מורידים את האלגנטיות של התלבושת בכמה רמות. כדי להנות בכל זאת מכל היתרונות של מכנסוני ג'ינס קצרים, רצוי לבחור דגם עם שוליים נקיים יותר, בו הקרעים באים לידי ביטוי בעיטורים בלבד ולא ממסגרים את הפריט כולו. השורטס של BDG בגזרה בינונית היא בחירה מושלמת. לא גבוהים מדי, לא נמוכים מדי ועם חיתוך מספיק קצר מבלי להפוך לזנותי.

שורטס ג'ינס, אורבן אאוטפיטרס, 186 שקלים

עד 300: שורטס מלחים של ג'יי קרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לשורטס של ג'יי קרו יש מוניטין כמכנסיים איכותיים, נוחים ומחזיקים זמן רב בארון. בנוסף, רוב סוגי השורטס השונים זמינים באורכים שונים למי שאולי יעדיפו ללכת על הגזרה הברמודית יותר שחוזרת הקיץ. בשביל הכיף, שובצו עוגנים קטנים על השורטס שמגיעים בכחול עז, עוד צבע שיכבוש את הקיץ ביחד עם הטרנד הימי.

שורטס מלחים, ג'יי קרו, 299 שקלים

עד 400: שורטס בכתום בוהק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכנסונים של מארני מתחת ל-400 שקלים זו חצי סיבה להתעניין בפריט הזה. אבל הצבע הכתום הבוהק, אף הוא מהצבעים הבולטים של הקיץ הקרוב, והגזרה הארוכה יותר, בעלת האסתטיקה המינימלית והחיתוך המדויק, מספקים סיבות שוות יותר לרכוש פיסה מרעננת של קיץ בצורת שורטס.

שורטס כתום בוהק של מארני, אאוטנט, 372 שקלים

עד 500: שורטס פאייטים של דיאן פון פורסטנברג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השורטס של דיאן פון פרסטנברג הם מכנסיים שהם הצהרה, בעיקר בשל כמות הפאייטים והניצוצות שעפים מהם בתאורה הנכונה. הגזרה הגבוהה והרפויה שלהם מדמה אותם לחצאית, אבל עם הביטחון של מכנסיים. גוון החציל ממתן את כל הברק הזה לכדי פריט מהודר, אבל קלאסי. שימו לב, בשל ההנחה הגדולה, לא תוכלו להחליף את המכנסיים.

שורטס פאייטים של דיאן פון פורסטנברג, שופבופ, 418 שקלים

ללא גבולות: שורטס פסים של אליס אנד אוליביה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללבוש הדפס על הישבן זו לא תמיד משימה קלה ובדרך כלל הגזרות הנושמות יותר והרפויות הולמות הדפסים הרבה יותר מהצמודות. למרות זאת, באליס אנד אוליביה מצאו דרך למקם את ההדפס על שורטס הדוקים וקצרים בצורה כזאת שגם תחמיא לישבן, עם פסי אורך שפוגשים את הגוף במקום הנכון. המחשבה הזאת אולי שווה יותר כסף, אבל גם מחמיאה יותר.

שורטס פסים של אליס אנד אוליביה, סאקס פיפת' אבניו, 664 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully