וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה למעשים טובים

5.3.2013 / 15:42

הערב תתקיים בכיכר רבין מכירה מיוחדת של ביגודיות ויצ"ו שתשלב בין מציאות וינטג' מדליקות ליום המעשים הטובים. בין הפריטים - שמלה של אוסקר דה לה רנטה ב-70 שקלים

כיכר רבין בתל אביב עומדת להיצבע הערב מחדש באג'נדה, אך הפעם לא מדובר בהפגנת מחאה כזו או אחרת. במסגרת 'יום מעשים טובים' יוקם בכיכר מתחם אופנה של ביגודיות ויצ"ו.

את ויצ"ו אין צורך להציג, העמותה שנוסדה לפני כמעט כמאה פועלת מסביב לשעון בשביל לייצר חברה טובה יותר. העמותה מסייעת לנשים ולנוער בסיכון, עולים חדשים, קשישים ועוד. הביגודיות של ויצ"ו פזורות ברחבי הארץ, ובשגרה הן מעבירות בגדים לשכבות נזקקות ומשתמשות בהכנסות מהמכירות של בגדי יד שנייה לצורך פעילויות קהילתיות.

ביוזמת עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון, תקיים ויצ"ו הפנינג אופנתי, אשר במסגרתו יוצעו למכירה כ-300 פריטי יד שנייה ופריטי וינטג' החל מהסבנטיז ועד הניינטיז במחירים אטרקטיביים. את הפריטים ליקטה איילת גלאור, אספנית וינטג' בהווה ובעלת בוטיק 'סטלה וינטג' בעבר. בין המציאות הבולטות אפשר למצוא שמלת פפיטה מודפסת עם חגורת בד ב-100 שקלים, שמלת משי ושיפון משנותת השמונים ב-40 שקלים, חגורת כסופה ב-20 שקלים ואפילו שמלה שחורה קטנה של אוסקר דה לה רנטה ב-70 שקלים.

המתחם עצמו יעוצב ברוח נוסטלגית של וינטג', כאשר הכיכר תהיה זרועה ברהיטי וינטג'. עוד בתוכנית האמנותית - המעצב והסטייליסט גדי אלימלך צפוי להעניק ייעוץ סטיילינג וטיפים יחד עם סטודנטים מבית הספר לסטיילינג בניהולו, בין השעות 18:00-20:00. במתחם גם תוקם עמדת מגזינים שתציע להחליף מגזיני אופנה ישנים במגזינים חדשים, כאשר הישנים ייתרמו למועדוניות נשים בסיכון. את הפסקול יתרום דיג'יי מקומי, וכל ההכנסות מהאירוע ייתרמו להמשך פעילות ארגון ויצ"ו למען הקהילה.

מחירים: פריטי יד שניה: 15-150 שקלים , פריטי וינטג' 50-250 שקלים.

שלישי, 5 במרץ, בין השעות 16:00-21:00. כיכר רבין, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים שיוצעו למכירה באירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully