וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים ב-Syco TV הגיעו ל"רשת" להסביר: איך ממקסמים את התוכנית היקרה בישראל?

13.3.2013 / 18:24

נציגי חברת ההפקות הבריטית שבבעלות סיימון קאוול וסוני אשר פיתחה את פורמט "אקס פקטור", נפגשו עם מנהלי מחלקות בזכיינית והדריכו כיצד לבדל את התוכנית מ-The voice

מחממים מנועים: בכירים בחברת ההפקות הבריטית Syco TV שבבעלות סיימון קאוול וסוני אשר פיתחה את פורמט "אקס פקטור" הגיעו בימים האחרונים לישראל והם מקיימים סבבי פגישות במשרדי הזכיינית רשת לקראת תחילת ההפקה של התכנית בישראל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בראש הנציגות עומד ג'ורג' לוונדיס, ראש המחלקה הבינלאומית של Syco TV ומי שניהל מטעמה מגעים אל מול רשת.

במסגרת שהותם בישראל נפגשו הנציגים עם חברת ההפקה של התכנית בישראל, "אבוט המאירי" ועם העורך הראשי – יוסי אליאס, לשעבר עורך "היפה והחנון" ושמעו מהם על הליכי הליהוק שהחלו בחודש שעבר ועל תכניות האדפטציה של הפורמט לקהל הישראלי. הנציגים ערכו הדרכות פרטניות במחלקות השונות של רשת לרבות מחלקות התוכן, הפרומו, היח"צ, הדיגיטל, והשיווק, והציגו בפני כל מחלקה את שיטות העבודה בתחומה שנהגות בחו"ל עם עליית התכנית לאוויר. הנציגים הציגו בפני כל מחלקה את אסטרטגיית הקידום של התכנית, אשר חלקים ממנה הינם חלק מהסכם המכירה של הפורמט.

בין היתר עלו בדיונים השיטות לבידול של "אקס פקטור" מתכנית כישרונות מוזיקליים אחרות הקיימות בשוק ובמיוחד מ"דה וייס" המשודרת גם היא ברשת, והאמצעים לעשות כן. בנוסף שוחחו הנציגים עם אנשי רשת על ההבדלים בין שיטות הקידום הנהוגות במדינות אחרות לעומת אלו הנהוגות בישראל.

רשת רכשה את "אקס פקטור" מידי חברת "פרימנטל מדיה" המפיצה את הפורמט באירופה, אסיה והמזרח התיכון. היא עלתה לשידור לראשונה בבריטניה בספטמבר 2004 ברשת הטלוויזיה ITV שהינה שותפה של זכיינית ערוץ 2 רשת, עמה היא הקימה חברה משותפת לפיתוח והפקת פורמטים. בישראל תעלה "אקס פקטור" לשידור במהלך השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully